zaterdag 9 september 2017

Happy Birthday


Vandaag een lekker stoer mannenkaartje. Ik heb weer het leuke papier gebruikt van Marianne Design 'Do what you love'. Bij dit papier kraft gebruikt om het stoer te houden. 
De stropdas heb ik ook op kraft gestempeld en uitgeknipt. Met de fishtail stans die we bij Nancy hebben gewonnen een stukje zwart papier uitgedraaid, zodat de stropdas er leuk uitspringt. 
Kaartje afgewerkt met de tekst Happy Birthday. 

Aankomend weekend heb ik nog weekenddienst en daarna kan het feest beginnen... 
Dan ga ik heerlijk 8 dagen vertoeven op Cyprus!! Oh wat hebben we er zin in. 
Ik heb van de zomer maar 1 weekje vakantie gehad, daar het zo druk was op het werk. 
Dus ik heb het nog lekker tegoed, helemaal niet verkeerd! :) 
Als ik terug kom zal ik weer kaartjes laten zien op de blog. Toen mijn ouders op vakantie zijn geweest heb ik de blog bijgehouden. Nu is het de taak aan mijn mams om dit te doen, maar daar ben ik helemaal niet bang voor! :)

Challenges 
AnMaCreatief: Mannen 


Tot snel. 
Liefs, Merit 

15 opmerkingen:

Margreet zei

Lekker stoer kaartje, Merit! Zwart, wit met kraft is gaaf voor een mannenkaart.
Geniet van je vakantie op Cyprus en het blog bijhouden kunje met een gerust hard overlaten aan moeders!
xxx Margreet

Colien zei

Gaaf, stoer mannenkaartje! Wat fijn dat je de vakantie nog tegoed hebt, nog even je weekenddienst en dan genieten! Met het blog komt het vast wel goed!
grtz.Colien

Je@net zei

Super leuke en stoere mannenkaart, Merit.
En alvast een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!

Joke de Wit zei

een stoer mannenkaartje Merit.Een hele fijne vakantie en blog bijhouden zal geen probleem zijn denk ik.Gr.Joke

Irene zei

Hij is gaaf Merit, dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge en een heel fijne vakantie gewenst..........geen straf nu we hier volop in de herfst zitten!!

xx Irene

Diny zei

Wat een leuke en stoere mannenkaart Merit!
Mooie kleurtjes ook.
Geniet lekker van je vakantie,
Diny

Eri zei

Mooie en stoere mannenkaart heb je gemaakt met dit papier. Een fijne vakantie toegewenst.
Groetjes, Eri

martine zei

Wat een super gave en stoere mannenkaart Merit
dank dat je met je mooie inzending meedoet met ons heel gezellig !!
fijn weekend liefs dt martine

Hobbywinkel De Egel zei


Leuke mannenkaart !
Maar voor onze challenge helaas niet geschikt. Wij vragen
een thema, en geen woorden. Als stropdas nou met een B
begon, was het goed. Hoop je begrip hiervoor.
{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Linda Visser - van der Velden zei

Gave kaart, leuk dat zwart/wit in combinatie met kraft! Heel fijne vakantie! Ik ben heel benieuwd hoe je Cyprus vind, zou er zelf ook eens heen willen! Groetjes, Linda

Trijntje zei

Wat een leuke stoere mannenkaart Merit. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Oh wat heerlijk dat je naar Cyprus gaat! Lekker genieten, helemaal verdiend!
Je kaart is erg leuk! Mooie kleuren combi, zeker voor een man.
Groetjes en geniet!
GerJanne

Nicolette zei

Supergave kaart met die stropdas. En wat een leuk vooruit zicht.
Groetjes Nicolette

Danoesja zei

Supergaaf is je kaart, het zwart/wit combineert zo mooi met kraft.
Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
Lieve groetjes, Danoesja

Ellen zei

Stoere kaart, erg leuk! Geniet van je welverdiende vakantie!

groetjes, Ellen