zaterdag 30 september 2017

Happy Birthday Larissa!!


Goedemorgen lieve blogsters, hier weer even een berichtje van mij, langzaam aan krabbel ik weer wat op, af en toe even zitten, en dan weer poos liggen, en wandelen, gelukkig is het nog steeds heerlijk herfstweer, dus ga voor mijn plezier naar buiten.
We komen er weer wel, beetje geduld (en dat heb ik niet zoveel hahaha).

Dit kaartje voor Larissa heb ik al staande in etappes gemaakt, wilde toch graag iets maken,' t is een vrij eenvoudig kaartje geworden, maar met de beste bedoelingen.
Van Harte Gefeliciteerd Larissa een ik hoop dat je een  hele fijne gezellige dag hebt gehad.

Ik hoop snel weer meer te kunnen knutselen want stil zitten (eigenlijk liggen nu) is niet mijn beste ding, ben graag bezig!!

Bedankt voor jullie,s lieve berichtjes fijne dag liefs Annemarie

17 opmerkingen:

Margreet zei

Wat fijn dat het van lieverlee beter met je gaat, Annemarie. Staand kaartjes maken lukt dus ook...haha...en hij is nog leuk geworden ook!
Fijn weekend en sterkte.
xxx Margreet

Sabine zei

Wat een lief kaartje! Wat fijn dat het elke keer een beetje beter gaat Liefs Sabine

marja zei

Goed om te lezen en heerlijk dat je weer wat vooruit gaat. Lastig he staand knutselen maar gaat j e wel goed af zo te zien. Groetjes marja

Jantine zei

Mooie kaart voor Larissa, Annemarie. Knap om dat staand te maken...jij bent wel een doorzetter 😀
Veel beterschap, hoop dat je snel weer volledig uit de voeten kunt.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wat fijn dat het weer iets beter met je gaat Annemarie, doe het vooral nog rustig aan! Ik ben blij dat het kaartje goed is aangekomen. Je hebt al staande een leuke kaart voor Larissa gemaakt.
Fijne dag!
Groetjes, Eri

Mariken zei

En ik heb je mooie kaartje in het echt gezien! Het is een prachtexemplaar, en zeker bijzonder omdat je toch nog een kaartje voor Laris hebt gemaakt. Staande nog wel, superlief!! Gelukkig gaat het ietsje beter...hou vol, en doe rustig aan! Fijn weekend!

Nicolette zei

Fijn dat het langzaam aan weer wat beter gaat. Hou je rustig hoor. Je kaart is erg leuk met die tekst als blikvanger.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
nog veel beterschap
grtjs,martina
x

Caroline zei

Fijn dat je iets meer kunt nu maar rustig aan!
Je kaartje is zo leuk. En prima toch om in etappes te knutselen.
Sterkte maar verder en groetje van Caroline

Alina zei

heel erg leuk geworden, Annemarie!

Dora zei

wel fijn dat er een vooruitgang in zit. Je kaart is mooi.

Diny zei

Wat een super leuk kaartje voor Larissa Annemarie!
Blij dat het ietsje beter met je gaat.
Groetjes Diny

Ellen zei

Wat lief dat je al staande dit kaartje voor Larissa hebt gemaakt! Fijn dat het iets beter met je gaat. Volhouden :-)

Angelique zei

Fijn dat het al iets beter met je gaat Annemarie. Ik vind dit kaartje prachtig, eenvoudig maar mooi en een idee om te onthouden. Ook je kerstkaartje is mooi geworden, mooie kleurencombinatie. Merit, je herfstkaartje is een schatje, mooi zijn de herfstkleuren toch.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Mooi, fris kaartje, erg leuk met de contrasterende rode letters! Goed om te horen dat het iets beter met je gaat, rustig aan...hoe moeilijk dat ook is...
grtz. Colien

Sarah zei

Mooi kaartje en een beetje beter al, wel rustig aan doen! Nu is het toch al ineens 1 oktober. Mijn kaart voor Merit gaat morgen de bus op. Waarschijnlijk een tikkeltje te laat ☺

Ellen zei

Ik had je ongemak even gemist door mijn vakantie. Balen zeg, maar hopen dat je snel weer helemaal op de been bent. Aan je inspiratie en creativiteit ontbreekt het in ieder geval niet: wat een gave kaart is dit!

Liefs, Ellen