zaterdag 2 januari 2010

Sneeuw en ijs!!

Ik kwam vanochtend beneden en ik dacht dat ik in een sprookje was zo mooi er lag een hele dikke laag sneeuw, we gaan zo even een rondje lopen , want nu is het nog mooi.
Ik vond deze kaart wel erg toepasselijk voor dit weer, het is een echt sneeuw kaart, ik heb hem gemaakt met nog heel oud papier Basic Grey de lijn Dasher, toch nog best leuk om iets te maken met dat oude papier, en daar moest natuurlijk die super leuke sneeuwman op, ik vind het stempeltje echt geweldig, verder heb ik bovenin een grote sneeuwvlok uit de cuttlebug, en aan de zijkant een rand met sneeuwvlokken gestempeld, en onderaan nog een labeltje gemaakt, waarbij ik de hoekjes met de billenpons heb weg gestanst, en daarop" Sneeuw en ijs" gestempeld

Veel liefs, Annemarie.

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

helemaal mooi gemaakt! super!

Sandra zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt en het stempeltje blijft helemaal het einde,
groetjes sandra

daantje zei

ja die past idd wel bij de sneeuw hij is erg mooi geworden.
groetjes
Daantje

Annemarie zei

Wat een schattig kaartje.
Wat een leuk labeltje, goed idee om dat met de billenpons te doen.
Groetjes,