dinsdag 26 januari 2010

Een fijne dag toegewenst

Hier weer een kaartje, ik heb hem met al wat ouder papier gemaakt wat hier al een tijdje in de kast ligt, hihi. In het midden heb ik het liggende meisje gebruikt ik heb ze ingekleurd met de copic's en ze daarna uitgestanst in een spellbinder verder heb ik nog grotere spellbinders uitgestanst en eronder gedaan, geeft net een iets leuker effect. rond het meisje heb ik lekker veel bloemen gedaan en aan de zijkant nog gestempeld "Een fijne dag toegewenst". En helemaal als laatste heb ik nog stickels op haar vleugeltjes gedaan.
Veel liefs, Merit.

16 opmerkingen:

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een mooi kaartje zeg
trouwens dat varkentje hieronder is ook heel leuk

wat leuk dat jullie even langs kwamen hier in frankrijk

gr jacinta

Unknown zei

Wat een lief kaartje Merit, mooie kleuren.

Groetjes Suze

Durvina zei

Hoi Merit,

Wat een schatje, is deze stempel.
En al zin in morgenavond????
Ik zie ernaar uit.

Tot morgen, Durvina

Sandra zei

wat een schattig kaartje is het geworden, helemaal top

groetjes sandra

Isabelle zei

Wat een mooi kaartje, lief
papier en vrolijke kleurtjes :)

Groetjes, Nyna.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gedaan Merit!

Liefs Ida

Jeanet van der Lee zei

Prachtig! Zulke lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

monique zei

Merit, wat een SNOEPIE!! hele leuke combinatie

groetjes, Monique

Louise zei

Lief kaartje hoor en dat papier is helemaal leuk hoor.

gr.louise

Annemarie zei

Wat een mooie kaart. Heel schattig!

Amanda zei

Heerlijk kaartje Merit, mooi papier en lieve stempel, prachtig ingekleurd.

groetjes Amanda

Marianne Schut zei

Hai, wat een heerlijk vrolijk kaartje weer!
Bedankt voor jullie reactie op mijn laatste kaartje, mail me maar even mochten jullie het achtergrondafdrukje willen hebben, dan kan ik hem wel naar jullie toesturen. Groetjes Marianne

nicolet zei

Wat een vrolijk kaartje heb je er weer van gemaakt!! Het papier is echt leuk, volgend mij heb ik het er ook nog liggen...
Groetjes Nicolet

Silvia zei

Hallo Merit,

Wat heb je weer een leuk en vrolijk kaartje gemaakt.

gr. Silvia

Agnes zei

Wat een schattig kaartje Merit!!

Anne-Marije zei

Wat een leuke fleurige kaart Merit!
xxx Anne-Marije