woensdag 23 december 2009

Veel liefs

Hoi

Hier een zomer kaartje in plaats van een kerstkaart, want die is voor mijn opa en oma die voor 2 weken terug zijn gekomen uit het zonnige Portugal, Het papier is van Eline Pellinkhof ik heb er Veel liefs op gestempeld en een lint erop gedaan met nog een klein geel bloemen lintje er bovenop, onderaan nog 2 knopjes, en nog het super leuke dametje met haar handtas, dat stempeltje is ook van Eline Pellinkhof
Ik denk dat de sneeuw nu bijna over is, zou erg jammer zijn, maar het is hier voor Goedereede al lang blijven liggen. ik ga vanavond nog even met de slee van de dijk af en daarna nog gezellig naar opa en oma.

Allemaal nog fijne dagen toegewenst
Veel liefs, Merit

7 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een schattig kaartje!

daantje zei

ik vind het een erg mooi kaartje krijg het er gewoon warm van hihi.
groetjes
Daantje

Marianne Schut zei

Hai Merit, Leuk kaartje hoor, weet zeker dat je opa en oma er blij van worden!
Groetjes,
Marianne

Gusta zei

leuke kaart hoor,eindelijk weer eens een gewone kaart hihi

groetjes Gusta

Sandra zei

nou meid je heb een heel mooi schattig kaartje gemaakt. Je opa en oma zullen er erg blij mee zijn dat kan niet anders.

groetjes sandra

An Zeelmaekers zei

Tof om altijd Kerstkaartjes te zien. Je hebt er echt een mooi kaartje van gemaakt waar je opa super trots op mag zijn...

Prettige feesten en de beste wensen voor 2010

Agnes zei

Hallo Annemarie en Merit,
Bedankt voor jullie bezoekjes en heel gezellige feestdagen en 'n goed 2010!!

En Merit schattig kaartje heb je gemaakt hoor, voor je oma en opa!

Gr. Agnes