zaterdag 19 december 2009

Sneeuw en ijs


Dit word 1 van de laatste kerstkaartjes, hij is gemaakt met het papier van S.E.I. Het magnoliaatje met haar lantaarntje is ingekleurd met Derwent potloden lekker weer in die ijzige kleuren. Verder heb ik een grote vilten bloem gebruikt met daarop een sneeuwster uit de cuttlebug daarin een spacer met brad en een stukje touw, en 2 zilveren belletjes eraan vast gemaakt. Onderin nog 2 kleine bloemetjes geplakt en "sneeuw en ijs"erbij gestempeld.
En nog een rand geponst met de fiskars pons. Ga nu snel opschieten want we gaan lekker uit eten, fijne avond allemaal en bedankt weer voor de lieve reacties vinden we altijd heel leuk!!.
Liefs, Annemarie.

5 opmerkingen:

Rolinka zei

Heu Meiden

Ondanks dat ik ziek ben, hou ik jullie blog toch lekker in de gaten,en wat zie ik weer een hele leuke kaart!!!
Begin nu toch echt wel te balen dat ik ziek ben zeker als je op die leuke blogs van die mooie kaarten zie (sip!) Maar ja hopen dat het nu met de medicatie snel over zal gaan en ik weer lekker aan de freubel kan....

Groetjes Ro (
ben wel erg benieuwd hoor naar jullie kerstkaart, hihihihi)

Gusta zei

wat heb je weer een mooie kaart gemaakt,dat blauw is ook erg leuk

groetjes Gusta

Louise zei

Lief kaartje geworden, leuke layout, hoop at het eten lekker gesmaakt heeft.

Groetjes,

Louise

Amanda zei

Wat een schattig kaartje Annemarie, mooie kleurtjes, ben gek op blauw.

Lieve groetjes Amanda

Sandra zei

wat zijn je kaartjes weer super!(die hieronder ook met de kerstbomen)
De flowersoft sneeuw verkoopt Marlous trouwens van Doeading ..


Groetjes San.