maandag 25 september 2017

Wedding


Nog snel even een kaartje plaatsen op de blog. Ik kwam erachter dat het alweer eventjes was geleden. Van het weekend hebben we een familie bbq gehad bij ons thuis. Hierdoor is er niet veel van gekomen om te bloggen en te knutselen. Ook wil het nog niet echt beter gaan met mijn moeder. Het gaat soms met hele kleine stapjes vooruit, maar helaas soms ook weer achteruit.. Het wisselt een beetje per dag. Ze moet nog erg rustig aan doen, ligt nog veel op de bank of op bed, dat gaat het beste. Zitten wil nog steeds niet echt, dus ook bloggen zit er helaas nog niet in. 
Ik ben weer begonnen met werken na mijn vakantie, dus ook wat minder tijd om te knutselen. 
Van de week nog twee dagen vrij, omdat ik aankomend weekend moet werken. Ik hoop op mijn twee vrije dagen misschien nog wat te kunnen doen! 
Namens mijn moeder bedankt voor alle lieve berichtjes voor haar. 

Nu nog even over het kaartje :) Het trouwkaartje is gemaakt met wat oude restjes papier. Het lieve stelletje van Bugaboo is ingekleurd met de copics. Het kaartje verder afgewerkt met de tekst 'wedding'. 


Lieve groetjes, 
Merit en Annemarie 

19 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een ontzettend lief kaartje, heel leuk! En joh, wat naar dat het nig niet veel beter gaat met je moeder, dat is echt ellendig! Doe haar veel groeten en wens haar beterschap!

Dora zei

super leuke kaart en ook die roze hoekjes erbij, is erg leuk!

Dora zei

Beterschap voor je moeder. Ik heb aantal berichten gemist vanwege mijn drukke bezigheden. Sterkte.

Dora zei

Ben ik even weer terug. Oei dat is heel vervelend voor moeder. Fijn dat de fysio er wat aan kan doen. Veel geduld hebben met het herstel. En maar hopen dat de pijn steeds minder wordt. Nogmaals Sterkte.

Nancy Soetaert zei

wat is dit een lief bugabootje! Mooie kaart Merit!
Hopelijk gaat het snel beter met je moeder!
Nancy

Diny zei

Wat een leuke kaart Merit....heel mooi gedaan!
Wens je moeder heel veel beterschap van me.....hopelijk gaat het snel weer beter met haar!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een enig kaartje met heel mooi papier! Het afdrukje heb ik ook. zo leuk! Wat moet je moeder een geduld hebben met haar rugklachten. Zo balen als het maar zo langzaam vooruit gaat.
Groetjes voor jullie allebei!
GerJanne

marja zei

Wat een lief kaartje. Leuk ook met deze stempel. Oh wat voel ik met je moeder mee. Wil je mij via de mail jullie adres sturen....kan ik ook kaartje terug sturen. Vond het ook zo leuk kaartje van jullie te krijgen. Bedankt ervoor hoor. Mooie stempelser had ja daarvoor gebruikt. Groetjes marja

Nicolette zei

Een heel lief kaartje. En heel veel beterschap voor je moeder.
Groetjes Nicolette

Durvina zei

Leuk kaartje Merit!
Groetjes aan je moeder ;)

liefs, Durvina

Eri zei

Een heel lief kaartje Merit. Een schatti bruidspaar. Beteeschap aan je Moeder.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Een hele leuke kaart weer, Merit.
En wat vervelend dat het met je mams nog niet zo wil. Veel sterkte en beterschap voor haar.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een superleuke trouwkaart, Merit.
En wat ontzettend vervelend voor je moeder. Wens haar het allerbeste namens mij!
xxx Margreet

Caroline zei

Ook dit is weer zo'n leuk kaartje in hele mooie kleuren!
Nogmaals sterkte voor je moeder. Kleine stapjes vooruit is ook fijn al kan ik me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt....
Groetjes Caroline

Joke de Wit zei

prachtig Kaartje Merit.Gr.joke

Ellen zei

Wat balen dat het nog steeds niet echt beter gaat met je moeder! Sterkte voor haar. Het kaartje is leuk. Gave digi en leuke papiertjes. En die letterstempeltjes van SU blijf ik zo tof vinden. Staan mooi op elke kaart.

Sarah zei

Wat een mooi en lief kaarje.
Hopelijk gaat het snel wat beter met je mama. X

Colien zei

Oh, wat sneu dat je moeder nog steeds zo'n last heeft... wens haar beterschap! Mooi trouwkaartje heb je gemaakt, tof!
grtz.Colien

Miriam's creablog zei

dank je wl voor de ze leuke bijdrage aan onze challenge van Creachicky's. Beterschap voor je moeder. Gr. DT lid Miriam