donderdag 21 september 2017

It's cold outside


Het is donderdag kerstkaartendag, vandaag een roze kerstkaartje. 
Dit kaartje heeft mijn moeder gemaakt, maar ik plaats hem eventjes voor haar vandaag. 
Ze is van de week naar de huisarts geweest i.v.m. zenuwpijn in rug/bil.
Heeft een blokkade van het SI gewricht en ook is deze verschoven. Nu elke keer naar de fysio. 
Ze kan bijna niet zitten, staan gaat eventjes en liggen gaat het beste. 
Misschien hadden jullie het al gemerkt aan het geven van reacties op jullie leuke kaartjes. 
Dit is er helaas bijna niet van gekomen, daar ze niet achter haar laptop kon zitten. 
Ik ben van de week weer terug gekomen van mijn vakantie, vandaar ook geen reacties van mijn kant. Ik ga zo eventjes een poosje reacties plaatsen. Want wij vinden het ook erg leuk als je een reactie krijgt op je gemaakte kaartje. 

Mijn vakantie in Cyprus was super! We hebben heerlijk weer gehad en veel gezien van het mooi land. Ik zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen op de blog, zodat jullie een beetje mee kunnen genieten :)


Lieve groetjes, 
Merit en Annemarie 

26 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hoop dat het snel beter gaat met Annemarie.mooi kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

Jantine zei

Wat een mooi kaartje! En wat ellendig, die rugpijn. Ik had je al gemist, Annemarie. Veel beterschap!
En Merit, fijn dat je een leuke vakantie had!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Een leuke kerstkaart met haar favoriete sneeuwpop! Leuk in dit roze.
Veel beterschap en sterkte toegewenst Annemarie. En Merit nu maar nagenieten van je vakantie.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een leuke sneeuwpop in het roze, Merit. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. Geniet maar lekker naar.
Wat vervelend voor Annemarie. Wens haar veel sterkte en nu maar hopen dat de FT snel helpt.
xxx Margreet

Mariken zei

Och jee, wat naar zeg voor je moeder. Wens haar heel veel beterschap, dat is zo'n nare pijn! En het kaartje is zo tof!
Cyprus, ik ben er ook 2x geweest, prachtig eiland en heerlijk weer! Fijn dat je zo genoten hebt. En nu schijnt hier ook weer de zon...beter!!!
Fijne dag!

Hetty zei

Wat een super lief kaartje.
De kleuren maken het zo mooi ....
Heel veel beterschap voor je moeder, hopelijk gaat de fysio een beetje snel resultaat geven.
Groetjes Hetty

Epie zei

Jullie kerstkaart is ook weer een superleuke Merit.
He wat vervelend nou, veel beterschap voor je moeders
Kerstgroetjes van Epie

Freubelmina zei

Wat een ontzettend leuk kerstkaartje,lief sneeuwmannetje ook!
Beterschap aan je moeder,weet er helaas veel van van zenuwpijn in de rug brrrr.
Fijne dag en lieve groetjes xx

marian zei

Wat een leuke kerstkaart en heel veel beterschap gewenst..
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat een gave kaart Merit en Annemarie.....heel erg leuk gedaan!
Fijn dat de vakantie zo goed bevallen is....nu nog lekker nagenieten.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat weer een leuke kaart de sneeuwman is erg leuk. Ik zal er ook eens mee aan de slag. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart en de sneeuwpop heeft een mooi plekje gekregen.
Fijn dat de vakantie goed is bevallen,
groetjes,
Ans

Suzan zei

Superleuke kerstkaart met de sneeuwpop!

Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart, tof in deze kleuren!
Hopelijk gaat het snel beter met je moeder en fijn dat je voor ons de zon meebracht uit Cyprus...
Nancy DT52WTC

Ellen zei

Jeetje zeg, das balen voor je moeder! Wens je haar beterschap? Leuk om te lezen dat jij een heerlijke vakantie op Cyprus hebt gehad. Het roze kerstkaartje is trouwens heel erg leuk. Fijne avond nog!

Sarah zei

Mooi deze kleuren op de kerstkaart.
Hopelijk gaat het snel beter met je moeder. Fijn dat je vakantie goed was en nu je mama goed bemoederen. ☺

Enny zei

Och wat erg van je moeder, ik hoop dat ze vlug weer beter wordt ! Ja, rugpijn is vreselijk. Het kaartje is prachtig, en leuk dat je zo'n mooie vakantie had ! Groetjes, Enny

Colien zei

Wat naar voor je moeder: Annemarie, beterschap!! Leuke kerstkaart, mooie kleurtjes! Gezellig dat jullie weer meedoen met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC!
grtz. Colien

Petra-loves-paper zei

erg leuk kaartje!

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Merit...wat vervelend dat je moeder zo een zenuwpijn heeft ..hopelijk gaat het de fysio behandelingen snel beter..
en jij mag nog lekker nagenieten van een heerlijke vakantie...
Beterschap voor Annemarie..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Hoi, ik zag jullie reactie op mijn blog en was jullie namen al eerder tegengekomen. Wat leuk om zo samen een blog te hebben. Jeetje, pijnlijk die zenuwpijn, hopelijk gaat het snel een beetje beter. Ik ben al benieuwd naar je foto's van Cyprus, nu nog een beetje nagenieten.
Wat een mooi en lief kaartje, leuk zo'n winters kaartje in roze tinten. Ga nu even verder door jullie blog bladeren.
lieve groetjes Angelique
annigide.blogspot.nl

GerJanne zei

Ah, wat ontzettend balen voor je moeder! Helaas ken ik lage rugpijn, zo vervelend!! Ik hoop dat het gauw te verhelpen is en dat de pijn niet et heftig is. EN dan komt er weinig van knutselen en bloggen, dat snap ik best. Dit kaartje is weer erg leuk! Ik heb de sneeuwman ook en nog veel te weinig gebruikt.
Fijn dat je vakantie zo leuk was. Dan kun je er weer tegen. EN nu wordt het hoer ook mooi weer, misschien houd je het vakantiegevoel daardoor een beetje vast!
Groetjes,
GerJanne

Danielle zei

Oei wat vervelend voor je moeder.... zo naar als je bijna niet vooruit kunt. Vincent heeft het vorig jaar gehad, zenuwpijn en ik vond het al verschrikkelijk om te zien hoeveel last hij had. Hopelijk helpt de fysio snel! Als ze maar een beetje "ruimte" kunnen maken is het scherpe van de pijn er alvast af! Jouw vakantie klinkt heerlijk, lekker van nagenieten nu. Het kaartje is weer leuk, de sneeuwpop is zo'n lieverd!

Gina zei

Lief van je Merit om het kaartje van je moeder te plaatsen. Ik vind het prachtig in deze zachte kleuren! Hopelijk gaat het snel beter met Annemarie; En ik ben alvast benieuwd naar jouw vakantiefoto's :) Groetjes, Gina

Nicolette zei

Heel leuk kaartje. En heel veel sterkte voor je moeder. Hoop dat ze gauw weer een beetje mobiel is.
Groetjes en een fijn weekend,
Nicolette

Caroline zei

Wat een ontzettend leuk kaartje! En wat vervelend van je moeder. ik hoop dat het snel over mag gaan. Wens haar maar sterkte!
En rustig aan met bloggen hoor, het moet wel ontspannend blijven! Geniet nog maar even van je vakantiegevoel haha.
Groetjes Caroline