donderdag 18 mei 2017

Kerst....



Goedemorgen het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart, heb er nog snel eentje tussen de bedrijven door kunnen maken, maar wel even een snelle kaart...toch handig soms.
Had nog wat ingekleurde stempelafdrukjes liggen maar heb geen tijd meer gevonden om er wat mee te maken.
En die zullen nu wel in de kast blijven liggen de komende weken...
Ik beloof ook niet dat ik de aankomende twee/drie weken mee zal doen, neem denk ik maar even een blogpauze, want in die puin zooi knutselen dat kan ik niet.

De keuken is inmiddels helemaal leeg, en wordt vanavond eruit gehaald,
Dan gaan we buiten onder de veranda verder met koken en afwassen, en ook eten.... beetje primitief, maar t is eigenlijk net als kamperen, en dat vind ik altijd leuk!!!
De veranda kunnen we helemaal afsluiten, dus kan daar mooi een keukentje maken en alles fijn de komende weken laten staan.


Ik probeer wel af en toe nog op jullie,s blogs te komen kijken.

Fijne dag veel liefs Annemarie



15 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Misschien een snelle kaart, maar ook een hele sfeervolle! Veel plezier en succes met je buitenkeukentje en natuurlijk met de verbouwing. Fijne dag!

Epie zei

Superleuke kaart Scrapgirls .
Groetjes van Epie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi sfeervol kaartje. Hout doet het altijd goed. Succes met het verbouwen van de keuken en kamperen in eigen huis hoeft ook niet erg te zijn, alles voor het mooie eindresultaat. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC

Jantine zei

Heel mooie kaartje, Annemarie! Je ziet er niet aan dat het "snel" gemaakt is :-)
Handig dat je een veranda hebt om als noodkeuken in te richten, dat scheelt een beetje in de verbouwellende, denk ik.
Sterkte met alle rotzooi, denk maar aan het heerlijke resuktaat :-)
Groetjes
Jantine

Gina zei

Leuke kaart geworden ! Geniet van het 'kamperen', met andere woorden... maken het beste uit het 'zootje', en weet dat er iets heel moois aankomt ! Hihi ! Succes met de verbouwingen ! Hier bij mij in de straat hebben ze het dak van een huis gehaald om een verdiep bij te bouwen. Je ziet zo de (blauwe) lucht als je in de woonkamer naar boven kijkt! Ik sta er steeds met open mond naar te kijken wat ze daar allemaal aan het doen zijn! Die mensen wonen voorlopig in een wooncontainer... naast hun huis... Ook een beetje kamperen? Hihi! Groetjes, Gina

Eri zei

Het is een heel leuke kaart geworden, en dan nog zo tussen de bedrijven door! Veel succes met "kamperen" Je moet altijd eerst in de zooi zitten voor het beste resultaat!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wel een heel mooi kaartje, Annemarie!
Succes met de keuken!
xxx Margreet

Trijntje zei

Het is een hele leuke kaart geworden. Succes met het "kamperen". Je weet waar je het voor doet. En fijn dat je een goed plekje hebt om alles gewoon door te laten gaan. Groeten Ztrijntje

Irene zei

Wat lees ik nu Annemarie, zit je midden een keukenrenovatie??? Dat weekje Veluwe hadden jullie beter na het harde werken kunnen doen of staan dan de koffers al gepakt voor een echte zomervakantie?
Lang leve de veranda en jouw kampeervreugde..gaat vast allemaal goed komen hihi!!!

Liefs, xx Irene

Irene zei

UUUUUUUH moet ik natuurlijk wel zeggen dat ik je "snelle" kerstkaart wel heel gaaf vind!!

xxxxxxxxxx

!neke zei

Super mooie kaart !!!!!!
Succes met de verbouwing !

groeten Ineke

DT 52 WTC

Ellen zei

Je hebt nog een superleuk kaartje weten te maken. Alles op z'n tijd, dus ff blogpauze moet je je zelf gewoon gunnen.

Liefs, Ellen

Suzan zei

Mooie sfeervolle kerstkaart Annemarie!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Colien zei

Leuke, 'snelle' kaart, mooi! Succes met de verbouwing, veel plezier met het 'kamperen', hopelijk zit het weer een beetje mee!
grtz.Colien