Goedemorgen lieve bloggers,
De afgelopen weken steeds in de babykaartjes. Er zijn in onze vriendengroep, bij de buren en bij een collega van mij lieve baby'tjes geboren. En er komen er nog meer aan hihi. Dus ik kan nog wel even doorgaan met babykaartjes maken. Meestal maak ik ze wel pas als ze geboren zijn, want ik vindt het leuk om er een persoonlijk kaartje van te maken. Vaak weer ik nog niet of het een jongetje of een meisje wordt dus vooruit maken lukt dan niet echt. Ook de naam wil ik er meestal op en daar moet dan wel een geschikt plaatsje voor zijn op de kaart. Dus iedere keer als er eentje werd geboren ging ik weer heerlijk aan de slag. Het zijn veel cirkelkaartjes geworden, die blijven zo leuk om te maken!
Vandaag een roze variant voor het lieve meisje Heva, het dochtertje van mijn collega. Het lieve mama hert met haar baby hertje erop. Wat bloemetjes en vlindertjes erbij en het kaartje was klaar.
Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Wat een plaatje van een cirkelkaart, zo schattig die kleine hertjes...
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart voor de kleine Heva.
Liefs Ma,
Wat een super leuke kaart. Echt te schattig voor de geboorte van Heva. Prachtig.
BeantwoordenVerwijderenfijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje op de cirkelkaart, leuk designpapier heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Je kaart is superleuk met mamahert en haar kleintje op deze ronde mal Merit.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Heey Merit en Annemarie,
BeantwoordenVerwijderendat is een heel lief baby kaartje geworden en dat hertje is daar perfect voor.
Groetjes Femke
Wat een schattig kaartje is dit!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Keigaaf kaartje en deze ronde mal is heel mooi met de mama en baby hertje erop Prachtige naam zeg, Heva heb ik nog nooit gehoord! Fijne dag verder,
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Hey Merit,
BeantwoordenVerwijderenDeze heb je super mooi gemaakt. Leuk hoe je alle papiertjes combineerde met de kleur-op-kleur bloemen en letters erbij...
Liefs,
Nancy
Wat een prachtig babykaartje is dit!
BeantwoordenVerwijderenHeel lief en mooi kaartje is het! Zo lekker roze, daar houd ik van!
BeantwoordenVerwijderenOh wat een schatje is dit geworden!! Ben benieuwd naar je andere kaartjes.
BeantwoordenVerwijderenFijne week!!
Groeten van Femminde
Heel lief!!
BeantwoordenVerwijderenAh, wat een schattig kaartje voor de komst van Heva!
BeantwoordenVerwijderengrtz Colien
Zo lief!!! Bij mij hetzelfde, babykaartjes maken als het kindje er is. Blijft het leukste onderwerp om kaartjes te maken. Momenteel in mijn leven wat stil rond baby'tjes in mijn omgeving. Ik moet nog even geduld hebben hierin, maar momenteel ook zoveeeeeeel andere zorgen. Xx
BeantwoordenVerwijderen