Pagina's

maandag 22 juni 2026

Heva geboren

 
Goedemorgen lieve bloggers, 

De afgelopen weken steeds in de babykaartjes. Er zijn in onze vriendengroep, bij de buren en bij een collega van mij lieve baby'tjes geboren. En er komen er nog meer aan hihi. Dus ik kan nog wel even doorgaan met babykaartjes maken. Meestal maak ik ze wel pas als ze geboren zijn, want ik vindt het leuk om er een persoonlijk kaartje van te maken. Vaak weer ik nog niet of het een jongetje of een meisje wordt dus vooruit maken lukt dan niet echt. Ook de naam wil ik er meestal op en daar moet dan wel een geschikt plaatsje voor zijn op de kaart. Dus iedere keer als er eentje werd geboren ging ik weer heerlijk aan de slag. Het zijn veel cirkelkaartjes geworden, die blijven zo leuk om te maken! 
Vandaag een roze variant voor het lieve meisje Heva, het dochtertje van mijn collega. Het lieve mama hert met haar baby hertje erop. Wat bloemetjes en vlindertjes erbij en het kaartje was klaar. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

14 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een cirkelkaart, zo schattig die kleine hertjes...
    Mooie kaart voor de kleine Heva.
    Liefs Ma,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. Echt te schattig voor de geboorte van Heva. Prachtig.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje op de cirkelkaart, leuk designpapier heb je gebruikt
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is superleuk met mamahert en haar kleintje op deze ronde mal Merit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Merit en Annemarie,
    dat is een heel lief baby kaartje geworden en dat hertje is daar perfect voor.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje is dit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Keigaaf kaartje en deze ronde mal is heel mooi met de mama en baby hertje erop Prachtige naam zeg, Heva heb ik nog nooit gehoord! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Merit,
    Deze heb je super mooi gemaakt. Leuk hoe je alle papiertjes combineerde met de kleur-op-kleur bloemen en letters erbij...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig babykaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief en mooi kaartje is het! Zo lekker roze, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schatje is dit geworden!! Ben benieuwd naar je andere kaartjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, wat een schattig kaartje voor de komst van Heva!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo lief!!! Bij mij hetzelfde, babykaartjes maken als het kindje er is. Blijft het leukste onderwerp om kaartjes te maken. Momenteel in mijn leven wat stil rond baby'tjes in mijn omgeving. Ik moet nog even geduld hebben hierin, maar momenteel ook zoveeeeeeel andere zorgen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.