Goedemorgen lieve bloggers,
De afgelopen weken steeds in de babykaartjes. Er zijn in onze vriendengroep, bij de buren en bij een collega van mij lieve baby'tjes geboren. En er komen er nog meer aan hihi. Dus ik kan nog wel even doorgaan met babykaartjes maken. Meestal maak ik ze wel pas als ze geboren zijn, want ik vindt het leuk om er een persoonlijk kaartje van te maken. Vaak weer ik nog niet of het een jongetje of een meisje wordt dus vooruit maken lukt dan niet echt. Ook de naam wil ik er meestal op en daar moet dan wel een geschikt plaatsje voor zijn op de kaart. Dus iedere keer als er eentje werd geboren ging ik weer heerlijk aan de slag. Het zijn veel cirkelkaartjes geworden, die blijven zo leuk om te maken!
Vandaag een roze variant voor het lieve meisje Heva, het dochtertje van mijn collega. Het lieve mama hert met haar baby hertje erop. Wat bloemetjes en vlindertjes erbij en het kaartje was klaar.
Lieve groetjes, Merit en Annemarie

1 opmerking:
Wat een plaatje van een cirkelkaart, zo schattig die kleine hertjes...
Mooie kaart voor de kleine Heva.
Liefs Ma,
Een reactie posten