Goedemorgen lieve blogsters, vandaag hadden we een verjaardag kaart nodig voor een oudere man.
Dus het mooie MD papier Mens Only erbij gepakt daar een sketch en twee tags meegemaakt....de tekst op de kleinste tag gestempeld, en toen een horloge in elkaar gezet, was weer leuk om te doen , veel te lang geleden dat ik deze had gebruikt..
In de brievenbus gestopt, weer wat afgevinkt van de verjaardaglijst.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.
Hij is super deze kaart.
BeantwoordenVerwijderenEcht een Mannenkaart.
BeantwoordenVerwijderenLeuk, dat horloge, dat blijft een mooie, bruikbare stans
Wat een super leuke mannenkaart. Echt heel erg mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
wat een mooi kaartje met het stoere papier en stoere details
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Mooie mannenkaart. Ik gebruik dit horloge ook vaak voor mannenkaarten. heb er nog nooit een dameskaart mee gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Een mooi mannenkaartje met dit DP en het horloge
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Rina
Een mooie stoere kaart. Leuk hoe je de tags gebruikt hebt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Mooie mannenkaart. Leuk horloge, had dat nog nooit gezien.
BeantwoordenVerwijderenHele gave kaart, leuk met het horloge
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Caroline
Mooie mannenkaart! Leuk met het horloge, zvolgens mij heb ik die ook en nog nooit gebruikt...
BeantwoordenVerwijderen