Pagina's

maandag 8 juni 2026

Gefeliciteerd...


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag hadden we een verjaardag kaart nodig voor een oudere man.
Dus het mooie MD papier Mens Only erbij gepakt daar een sketch en twee tags meegemaakt....de tekst op de kleinste tag gestempeld, en toen een horloge in elkaar gezet, was weer leuk om te doen , veel te lang geleden dat ik deze had gebruikt..
In de brievenbus gestopt, weer wat afgevinkt van de verjaardaglijst.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

10 opmerkingen:

  1. Echt een Mannenkaart.
    Leuk, dat horloge, dat blijft een mooie, bruikbare stans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke mannenkaart. Echt heel erg mooi gemaakt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het stoere papier en stoere details
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart. Ik gebruik dit horloge ook vaak voor mannenkaarten. heb er nog nooit een dameskaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi mannenkaartje met dit DP en het horloge
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stoere kaart. Leuk hoe je de tags gebruikt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart. Leuk horloge, had dat nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave kaart, leuk met het horloge
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mannenkaart! Leuk met het horloge, zvolgens mij heb ik die ook en nog nooit gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.