Pagina's

donderdag 18 juni 2026

52 Weeks To Christmas Week 25 Fijne Kerst reminder kerst huisje, straatje, dorpje...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Wij zitten nog steeds in de reminders, dit keer een kerst straatje!!!
Vind dit een hele moeilijke mal deze straat, dus de kaart heb ik nagemaakt van pinterest, kan er heel weinig mee..nog maar eens meer ideetjes op gaan zoeken..
Hier het dorpje in de sneeuw wat boompjes erbij de maan en de kerstman met arreslee..
alles in een frame, maar het werd dik aan de zijkanten dus vaak wat afsnijden zodat het er mooi inpaste....
Paar sneeuwvlokjes en de tekst Fijne Kerst...

Doen jullie nog mee met de challenge?

Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.


20 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart en zo mooi gedecoreerd dames ...
    Groetjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuke Dies hebben jullie gebruikt, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke straatje, een leuk tafereeltje is het geworden en wat is pinterest dan fijn hè om een idee te gebruiken
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met het leuke tafereeltje. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige winterse kaart met dit kerststraatje Annemarie. De huisjes passen zo mooi in het frame. Ik heb dezelfde mal gebruikt, en heb ook zitten rondneuzen;-) Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk winters kaartje, ik heb die mal ook maar je kunt er idd weinig kanten mee op! Een ronde kaart zou het makkelijkst zijn denk ik.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is de kaart geworden. Je vindt vast nog wel wat ideetjes.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie in deze 'schemer'tinten en de huizenprijzen is toch enig zó!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie sfeervolle kaart, je hoort bijna de belletjes van de slee in de stille nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Annemarie en Merit,
    Mooi, deze kaart in sobere kleuren. Alles past goed bij elkaar... En spieken mag hé!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kerststraatje en de kerstman met zijn slee maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, sfeervolle kerstkaart met de leuke huisjes. Leuk dat er een frame omheen zit,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi winters straatje hebben jullie er van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Annemarie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie winterse kerstkaart hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in deze tinten heel subtiel grt caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaart, Annemarie en Merit! Leuk met die kerstman in zijn slee erbij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou niet te zien dat je er moeite mee had. Het is een hele mooie kaart! En een prachtige reminder voor de lopende challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij heb ik die mal ook..... of iets wat er op lijkt.
    Ik gebruik het wel, soma krijg ik opeens ideeën ermee
    Ik vind deze kaart van jullie heel erg mooi, goed gelukt hoor, met het straatje, het komt heel mooi over op jullie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.