Pagina's

zaterdag 30 mei 2026

Veel liefs...

 



Goedemorgen lieve blogsters, 

  Vandaag een speciaal kaartje Henriët deed een oproepje aan ons , of we mee wilden doen om een kaartje van onszelf te liften.

Henriët en GerJanne gingen ook aan de slag met het te liften kaartje, maar GerJanne mocht niet weten van wie het te liften kaartje was, ze moest het raden, 

We zijn heel benieuwd of ze het heeft geraden, want dit was wel even iets anders dan dat we normaal maken...

Dit was de te liften  kaart:


Wel even heel wat anders dan dat jullie van ons gewend zijn het was in 2015, dat was ons slechtste blogjaar 8 kaarten in het hele jaar....

Dus deze keer dacht ik nu mogen de diertjes op de kaart want daar maken we de meeste kaarten mee, ook nog wel SU hoor in de zomer maanden maar veel minder...
 De swirl die gestempeld was heb ik nu vervangen door een gestansde tak (wel van SU) en de gestempelde bloemen die zijn vervangen door de vrolijke vliegende bijtjes...
Hier en daar ook nog wat plakparels geplakt, en nu de stempel veel liefs!!

Ik ga snel een kijkje nemen bij  Henriët en GerJanne, kijken wat die gemaakt hebben..

Jammer dat er geen kaart in de leeslijst komt er staat tot vandaag de dag nog steeds omze kerstkaart, rare blogger.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

15 opmerkingen:

  1. Een heel leuke gelifte kaart, lekker zomers!
    Zo leuk bedacht door de dames, hun plus challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lift van jullie eigen kaart. Het origineel is nog goed te herkennen en toch is het een hele andere invulling. Leuk met die bijtjes.
    En het is me gelukt om met jullie kaart GerJanne op een dwaalspoor te brengen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk bedacht!!
    Nu hebben jullie je eigen kaart gelift en er toch zijn draai aan weten te geven dat het helemaal bij jullie past.
    Ik vind beide kaarten erg mooi, ook die van 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuke kaart van jullie eigen lift! Ik denk dat niet veel dames het geraden hebben dat die kaart van jullie was! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi liftkaartje leuk hoe het zelfde kaartje, maar toch anders met de leuke bijtjes
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige lift van jullie eigen kaart! Superleuk met die bijtjes en leuke kleuren. Heel anders en toch ook goed herkenbaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gelifte kaart. Erg leuk met de bijtjes erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat Blogger en vrije dag heeft of zo, want mijn kaart kwam ook niet in de leesijst vandaag. Jullie kaart was een mooi en de eigen lift is ook heel leuk geworden! De bijtjes erbij zijn heel gaaf. En wat leuk dat jullie met ons mee wilden doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe lift, leuk met de bijtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ie van jullie was had ik in géén 100 jaar geraden whaha, origineel echt gaaf maar deze lift is ook heel leuk bedacht!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie originele kaart was moeilijk te raden, met deze zou ik eerder aan jullie denken. Wat een leukerd weer. Die bijtjes zijn schattig. Vervelend hoor dat Blogger maar niet beter wordt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart. Echt prachtig gedaan. Zo anders en toch nog heel herkenbaar voor de lift.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Annemarie,
    Daar zat GerJanne wel naast hé! Deze zou ik ook niet meteen aan jullie denken maar de kaart is inderdaad al van heel lang geleden... Mooie bijenkaart maakte je voor de uitdaging! (die zou ik wel meteen aan jullie linken!)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.