donderdag 15 augustus 2024

52 Weeks To Christmas week 33...Gezellige Feestdagen.


Goedemorgen lieve blogster, het is weer kerstkaarten donderdag. Dit  keer laten we een Stampin Up kaartje zien, met leuke gestempelde huisjes en boompjes, vind het altijd zo leuk om iets in elkaar te zetten, ,maar ben zo slecht met inkt en stempels., Vaak als de hele kaart bijna klaar is dan het laatste wat ik moet stempelen gaat mis...maar bij deze is het dus goed gegaan, wilde er nog meer maken , maar dat waren weer mislukkelingen, dus over een poosje waag ik weer een nieuwe poging.


Fijne dag allemaal , lieve groetjes Annemarie en Merit.

30 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke kaart, goed gelukt.
Het lijkt mij best moeilijk om dit stempelwerk goed te doen.

casa crea d' emilia zei

Ohhhh. Wat een super leuke kaart. Ik vind de huisjes echt te schattig. Wat mooi gestempeld. Bij mij gaat het ook vaak mis. Kom ik er per ongeluk tegenaan met een vinger waar toch inkt op zit, zit er weer een vingerafdruk op je kaart. Altijd jammer. Heel netjes werken. Haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en heel leuk gestempeld!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke huisjes heel goed gelukt
groetjes ellen

Hetty P. zei

Trots zijn op deze kaart die heel erg goed gelukt is.
Je kaart is heel erg mooi geworden met al de huisjes.
Fijne dag,
Hetty

Eri zei

Een leuke kaart met al die gestempelde huisjes!
Groetjes, Eri

marian zei

Ik ben ook niet zo goed in stempelen, hooguit een tekstje, maar vind deze kaart super mooi gedaan hoor.
Groetjes van Marian.

Femmy zei

Prachtige kaart Annemarie en Merit, leuke stempels zijn dit. Groetjes Femmy

Trudy zei

Hele mooie gezellige kaart met al die huisjes! Ik ben ook erg slecht met inkt en dan dit soort leuke stempels! Eentje gaat nog wel maar bij een hele rij mislukt er vaak iets.
Groetjes, Trudy

Marijke zei

Een super leuk kaartje en dat stempelen toch maar goed gelukt! Leuk gedaan die huisjes allemaal op een rijtje! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Goed gelukt hoor en erg leuk bovendien!

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje en goed gelukt met stempelen,

Epie zei

Een goed gelukt slimliner met deze leuke huisjes
Groetjes Epie

GerJanne zei

Hij is super geworden. Misschien gewoon vaker doen, dan word je er nog bedrevener in. Het is ook een mooie stempelset.

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met de gestempelde huisjes. Mooie achtergrond. De kaart van hieronder is ook erg mooi . Groeten Trijntje

Daphne zei

Wat een leuke, gezellige kaart. Hier wil toch iedereen wonen, in zo,'n gezellige straat.
Haha heel herkenbaar, over dat stempelen...... gebeurt mij ook regelmatig, grrrrr

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke en gezellige kerstkaart met de huisjes en de boompjes, echt heel mooi gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! Die gestempelde huisjes zijn super.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Heel leuk die gestempelde huisjes !!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gezellig die gestempelde huisjes en zeker netjes gedaan, ik dacht dat het dessin-papier was .
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gezellig die gestempelde huisjes en zeker netjes gedaan, ik dacht dat het dessin-papier was .
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat een gezellig kerstkaartje. Het stempelen is heel goed gelukt.
Groetjes vanuit Tallinn (Estland).
Henriët

Jantine zei

Mooie kaart met die stempels, Annemarie en Merit. Wel herkenbaar bij mij gaat bij stempelen ook geregeld wat mis.
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Maar wel een heel leuk kaartje hoor!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Heel erg leuk!
Groetjes Nicolette

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie sjieke kaart.

Lieve groet, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuk weer deze gezellige kerstkaart. ik heb er echt al zin in.

Colien zei

Haha, herkenbaar.... Maar deze kaart is heel geslaagd, hoor! Knap stempelwerk geleverd!
grtz Colien

Nancy zei

Hey Annemarie,
Eindelijk tijd gemaakt om een kerstkaartenblogrondje te maken...
Wat een vrolijke leuke stempel-kerstkaart maakte je deze week weer! Ik stans en plak ook veel liever dan stempelen. Alhoewel ik wel een heleboel leuke stempels heb... Maar inkleuren vraagt dan weer tijd en daar zie ik een beetje tegenop. Totdat ik met mijn copics bezig ben, dan vind ik het weer helemaal leuk... Tja...
Liefs,
Nancy

Gina zei

Knap hoe je zo in verschillende kleurtjes iets bij elkaar stempelt ! Groetjes, Gina