donderdag 27 juni 2024

52 Weeks To Christmas week 26 uitdaging Sketch.


Goedemorgen lieve bloggers, 

Er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij 52 weeks to christmas. Deze keer mocht Bep de uitdaging verzinnen. Ze heeft een leuke sketch uitgezocht. Aan de hand daarvan dit gezellige kerstkaartje gemaakt. Het leuke kerst design papier van Marianne Design erbij gepakt om dit kaartje mee te gaan maken. We hebben een vrolijk peperkoeken dametje gemaakt met een sjaaltje om. Onderop de sketch nog twee snoepjes en helemaal onderop de tekst 'kerstknuffel' gestempeld. Want van zo'n lief peperkoeken dametje wil toch iedereen een kerstknuffel :) 
Gaan jullie deze maand weer gezellig meedoen met deze leuke sketch challenge!

Knutselen komt weinig van met dit mooie weer maar af en  toe wat knippen in de schaduw onder de boom wil prima....
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

23 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje is het zo geworden!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk papier en wat een schattig peperkoek vrouwtje
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk peperkoekvrouwtje.
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend mooie kaart. Echt heel tof. Leuk met het peperkoekmannetje. De sketch is echt super tof, heb ceel zin om daarmee aan het werk te gaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leukerd!

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart!

Yvonne zei

Wat gezellige kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Het peperkoek-mannetje is zo leuk.
Leuke sketch ook.

Groetjes,
Yvonne.

Eri zei

Een leuke kaart met dit peperkoekenmannetje, sketch en papier!
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
groeten Ineke

marian zei

Een super gezellige kerstkaart heb je gemaakt met de sketch en het peperkoek mannetje.
Groetjes van Marian.

karin zei

Een vrolijk peperkoekenmannetje op je kaartje. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

Epie zei

Mooi kaart met het peperkoek vrouwtje en leuke sketch
Fijne dag met Groetjes Epie

Trijntje zei

Leuke kaart met deze schets. Best een lastige vind ik... het is jullie goed gelukt met dit mannetje. Groeten Trijntje

Marijke zei

Jullie hebben er een leuke draai aan gegeven met dit vrolijke koekmannetje. Mooi gedaan1 Ik vind het een lastige sketch en kon er niet goed inkomen! Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een schattig kaartje is het geworden....mooi gedaan!
Groetjes Diny

Diny zei

wat een schattig kaartje....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat een mooie en vrolijke kaart met het peperkoek vrouwtje, ik vind de sketch zó leuk, dat ik meteen een kaart gemaakt heb!
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel vrolijk deze kerstkaart met de sketch en dat leuke peperkoek poppetje. Ik was ook blij dat mijn kerstkaart al klaar was, het ging me iets te snel die temperatuur stijging.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Een heel leuke schets en jouw uitwerking vind ik superleuk!! Wat een schattig koekvrouwtje, :)

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch Merit!
Groetjes Suzan

Rina zei

Mooi kaartje met die sketch en het peperkoekje vrouwtje staat er heel trots op.
Groetjes Rina

Daphne zei

Geef mij die knuffel maart hoor, ik ben gek op koekjes
Leuke kaart, de sketch is dan ook heel leuk en bruikbaar.

Jantine zei

Heel leuke kaart met het peperkoekenvrouwtje, Merit en Annemarie. Leuk idee die snoepjes zo eronder. En ja hoor, ik wil wel een knuffel van haar (en misschien bijt ik er dan stiekem in...)
Groetjes
Jantine