vrijdag 2 februari 2024

Jij bent jarig...HOERA!

 


 Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer met dit vrolijke kaartje
Laatst heb ik een hele serie labelkaarten gemaakt ik  werd ontzettend geinspireerd door het kaartje wat ik van FEMMINDE kreeg toen we opa en oma werden...., 
En heb deze dus eigenlijk gewoon helemaal nagemaakt!! 
Voor het nichtje van Pascal en Merit, ik vond het zo leuk verzonnen dat ik er nog veel meer heb gemaakt, maar dan met heel ander papier...
Maar deze met die lieverd van een zebra die al jaren het daglicht niet had gezien, is dus een kopie.
Heel erg bedankt FEMMINDE voor je super gave kaart , nu heb ik er ook eentje (: die ik inmiddels al heb verstuurd.

En jullie zullen de komende tijd wel wat meer labels langs zien komen, want die gebruikte ik ook veel te weinig.
Papier is uit twee verschillende paperpads van de action en nog een klein stukje van een paperpad van MD.
Wat leuke stempels erbij gestempeld en een stukje koord.
(zou dit koord wel in meer kleuren willen hebben alles is bijna op, kopen jullie dit online af gaan jullie naar een knutselwinkel, de kleur zie je zo slecht online...en heb weleens meters van een rol gekocht dat vond ik net zo fijn, kon ik zelf kiezen, misschien toch weer maar eens een knutsel winkel bezoeken.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

15 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een superleuke label met de mooie zebra xx

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke labelkaart is dit! Ik zou hem zo gaan namaken. Maar heb nog andere en dringendere zaken op mijn tafel liggen...
Een tip voor koord: Ik spot die regelmatig in bloemenzaken. Zo heb ik vorig jaar touw op grote rollen in wel 15 kleuren gekocht. Het zou ook voor macramékoord kunnen doorgaan. Maar ik durf niet te zeggen hoeveel touw en lint ik in huis heb, jullie verklaren mij gek! (doen mijn man en kinderen ook al wel...)
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een enig label met de vrolijke zebra. Ik heb toevallig vandaag een kaart gepost met hetzelfde DP.
Zo te zien is het koord Scrapper's Floss. Ik heb dat jaren geleden in een paar kleuren gekocht en gebruik het nog steeds. Volgens mij maakt het niet uit of je het online of in een fysieke winkel koopt.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de leuke zebra leuk tafereeltje heb je gemaakt, ik vind het label een van de leukste mallen die ik heb gebruik hem graag.
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een schatje.
Juist leuk dat je zo geïnspireerd werd door een medeblogster, toch?!
Zo'n label kaart is altijd leuk en ook ik maak die veel te weinig.
Ik heb ooit van die pakketje "borduurgaren" bij Action gekocht, dik garen is het. Jade wilde daar armbandjes mee knopen, maar je snapt het al, alle kleuren gekocht, maar nooit iets mee gedaan...... nu gebruik ik ze dus maar voor mijn kaartjes.

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart. echt heel erg mooi gedaan. Heerlijk vrolijk.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Kei leuk toch dat Fimminde je inspireerde, leuke en vrolijke kaart. Ik koop het koord online geen hobby winkel meer in de buurt dan moet je wel. Fijne dag xx

Kaartenkraam zei

Superleuke labelkaart!!
Mijn hobbyspullen koop ik vrijwel allemaal via internet want geen hobbywinkels in de buurt.

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Super leuk label met de lieve zebra.
Groetjes, Caroline

Femminde zei

Wat een gave kaart!! Echt zo leuk dat jullie geinspireerd zijn door mijn tagkaart.
En ik ben heel nieuwsgierig naar je volgende tagkaarten.
ik zal ook nog wel weer tagkaarten laten zien maar nu eerst weer andere modelletjes.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Danielle zei

Heel mooi label, erg leuk! Ik kocht tijden geleden spullen van iemand die met de hobby ging stoppen en kreeg er toen een paar rollen koord bij. Die heb ik nog steeds in gebruik dus kan je niet adviseren….

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi label kaartje.
ik gebruik weinig koord, meeste kocht ik bij de hema.
groetjes Alma

GerJanne zei

Wat een gaaf label. Toch ontzettend leuk dat je door elkaar op ideeën gebracht wordt! En de zebra is ook zo enig!

Rina zei

Heel mooi tagkaartje met dat lief ezeltje. Laat hem maar goed in het zicht liggen, want die past goed op je kaartjes.
Toch altijd leuk om geïnspireerd te worden door andere, iedereen geeft er dan toch weer zijn eigen draai aan.
Groetjes Rina

Colien zei

Heel tof labelkaartje, mooi!
Touw en lint koop ik meestal bij de bloemengroothandel, maar bij de bloemist kan ook.
grtz Colien