donderdag 11 januari 2024

52Weeks To Christmas week 2..Fijne kerst.

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer al de tweede donderdag van januari, dus weer tijd voor de wekelijkse kerst/winterkaart.
De vakantie zit er (jammer genoeg) weer op, Arie weer weg van huis en dat is altijd weer heel erg wennen de eerste keer.
Gelukkig zijn Merit en Nomé een daagje geweest, en hebben we zelfs nog wat geknutseld, want oh help wat komen er veel verjaardagen aan in blogland....
We hebben nog wat kaarten in de wacht staan die we dit jaar niet meer geplaatst hebben, dus die komen mooi uit als er even geen tijd of inspiratie is voor iets nieuws.
Het kerstblok van de action is nu echt bijna op staan nog wat kaartjes in de wacht met dit papier.
Hier mocht de familie ijsbeer poseren, mams lekker warm aangekleed, en die kleintjes kruipen vast lekker onder haar dikke vacht!!

En dat is van de week ook wel nodig met die lage temperaturen en harde wind, 
Gisteravond even bij pa en ma om de koffie , in de avond uren vinden ze dat ook gezellig, en ik zit ook alleen , maar  pff had eigenlijk  geen zin om er nog door de kou te gaan, toch gegaan en toen ik terug liep was het hartstikke druk in het dorp, iedereen kwam van de ijsbaan vandaan die zit vlak bij ons huis  in de buurt... dus het was nog gezellig s avonds laat op straat..


Fijne dag allemaal we hopen weer een kijkje te komen nemen bij jullie.
 Lieve groetjes Annemarie en Merit.

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een gezellig kaartje met mama beer en haar kroost. Het is ook bitterkoud buiten. Liefs xx

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart, het lijkt alsof mama ijsbeer echt tegen een hzrde wind op aan het lopen is.
Fijne donderdag
Nancy

casa crea d' emilia zei

wat een ontzettend leuk kaartje met mama beer en haar kleintjes. Gelukkig is ze goed aangekleed hihi. Leuk gedaan hoor. Het DP vind ik ook zo mooi. Leuk gedaan. Gelukkig hebben jullie nog gezellig samen zitten knutselen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met de ijsbeer en haar kindjes wat heeft ze een lekkere warme sjaal om die kan je nu best hebben want het is echt koud
gezellig dat jullie toch nog even hebben kunnen knutselen
groetjes ellen

Trudy zei

Super leuke kaart met die leuke ijsberen en wat heeft moeder Beer een mooie sjaal! Morgen wordt het minder koud als het goed is!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Deze leuke kaart pas echt bij het weer van vandaag.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Een heel toffe winterse kaart met de ijsberen. De mutsen en handschoenen komen deze dagen goed van pas.
Groetjes, Eri

Irene zei

Schattig die berenfamilie en dit gave papier heb ik nóóit gezien (kom er ook niet vaak). Hier mistig, het stralende koude weer helaas voorbij.
XxIrene

Caroline Cards zei

Een mooie lieve kaart met de familie ijsbeer.
Groetjes, Caroline

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en zo lief met die kleine ijsbeertjes erbij! Leuk gedaan! En heerlijk die ijsbaan! Hier gaat ie vandaag pas open, dus ben benieuwd of de kinderen ook vrij krijgen van school! Vanmiddag al weer warmer dus dan is het al weer weg! Groetjes Marijke

!neke zei

Super leuk deze familie op je kaart !!!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Hele leuke kaart met de beren familie. Heel mooi warm designpapier.,Hier is het al niet zo koud meer. Wel jammer dan is de ijspret weer snel voorbij. Groeten Trijntje

Jantine zei

Heel leuke kaart met die ijsberen, Annemarie en Merit. En ja, dat zal wel wennen zijn, dat Arie weer weg is. Toch weer stil dan in huis.
Gezellig dat jullie een ijsbaan in de buurt hebben, dat zal wel voor levendigheid zorgen.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een supermooie berenkaart. Net nu het buiten “berekoud” is.
Groetjes, , Laurette

Karien zei

Wat een mooie kerstkaart met familie beer
Groetjes Karien

karin zei

Mooi kaartje met de leuke ijsbeertjes erop.
Brr s'avonds door die kou, niets voor mij.
Groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Gezellig tafereeltje op je kaart met de ijsberen familie, ik vind dat ook een leuke papierblok,
Groetjes,
Ansx

marian zei

Een prachtige kaart met dat leuke achtergrondpapier en de ijsberen. Ja, het was gisteren wel héél erg koud dat merkte ik ook tijdens mijn wandeling.
Groetjes van Marian.

Angélique zei

Een heel leuke kaart.
Ik moet daardoor denken aan vroeger, als mijn jonge s klaagden over dat het koud was, dan zei ik altijd "het is pas koud als de ijsberen een bontjas aandoen". Ik denk dat het ook al koud is als de ijsberen een sjaal om doen, hahaha.

Henriët zei

Iedereen weer in het gewone ritme is fijn maar ook weer heel stil als je dan alleen bent.
Jullie kaartje is erg leuk met die leuke ijsbeer. De papiertjes zijn er mooi bij.
Groetjes van Henriët

Rina zei

Wat een mooi kaartje met de familie ijsbeer.
Past echt bij de temperaturen van de laatste dagen.
Groetjes Rina

Yvonne zei

Wat een leuke kaart hebben jullie weer gemaakt. En zo toepasselijk voor deze ijzige temperaturen.
Mama ijsbeer staat er mooi op met haar kleintjes.

Groetjes,
Yvonne.

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart met de schattige ijsberenfamilie xx

Hetty P. zei

Leuke kaart met de ijsberen in de hoofdrol.
Hopelijk komen wij ze buiten niet tegen met dit koude weer ;)
Fijne dag,
Hetty

Caroline zei

Heel leuk kaartje met dit papier. Ik heb er nog wel genoeg van, moet het ook wat vaker gebruiken.
Ja, met dat schaatsen is iedereen nog in de avond op de been. Voor mij niet meer hoor.
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een bereleuke kerstkaart in mooie kleuren en met een vrolijke familie die het beslist niet koud hebben.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart met dit vrolijke dp.

Lieve groet, Petra

Nancy zei

Hey Annemarie,
Gezellig dat je toch nog door de kou bent gegaan dan...
Fijn ook dat jullie samen aan de knutsel gaan... Ik zit meestal alleen in mijn ateljee maar heb er wel een tv in gekregen... Ben volop aan het opruimen zodat ik er een keer foto's van kan maken om op mijn blog te zetten...

Leuke kaart laat je hier weer zien, het zijn altijd toch wel juweeltjes hoor!
Dankjewel voor de foto's... Hou mijn blog maar in de gaten...haha!
Liefs,
Nancy

Antjes kaartcreaties zei

Het is weer een prachtige kerstkaart met de ijsbeertjes dames.
Groetjes Antje