donderdag 9 juni 2022

52 weeks to christmas week 23 Mooie Kerstdagen

Goedemorgen lieve blogsters vandaag weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart, ik heb er eentje uit de wachtrij gepikt want geen tijd gehad om een kerstkaart te maken.
We hebben ook de uitslag van "de slimline met iets om je warm te houden in de winter" toch nog wat deelnemers, ondanks dat het best al lekker weer was (en ik zelf ook meer buiten dan binnen ben).
De uitslag staat op de 52WTC site.
En als we het adres van de winnaar krijgen sturen we zo snel mogelijk de prijs op.

Gisteren ben ik lekker een dagje naar Merit geweest en hebben we heerlijk de mannenkaarten uit de voorraad bak weer aangevuld, het was er een prima dag voor het heeft de hele dag geregend.
Heerlijk bijgekletst en nog een aantal kaartjes gemaakt, nee we zijn het nog niet verleerd samen...

Deze kaart is al een oudje we hebben er toen een hele serie meegemaakt , een aantal op de foto gezet en in een mapje  "GEVAL VAN NOOD" geplaatst.
Nu kwam hij heerlijk van pas.
Eigenlijk jammer dat dit mooie papier op was....de bloem uit designpapier geknipt en verhoogd opgeplakt. Fijne kaarten die je eigenlijk naar iedereen kan sturen.
Benieuwd naar wat de deelnemers deze week weer hebben gemaakt, ik kom graag een kijkje nemen.
Reageer iedere week bij alle deelnemers, en de meiden van het team....maar ik betwijfel weleens of alle getypte berichten wel doorkomen...

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.



 

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi en ik begrijp goed dat jullie het jammer vinden dat het papier op is. De bloem is de blikvanger. Berichtjes komen door veel belanden er in de spam box die ik elke dag wel een paar keer leeg maak tis niet anders met blogger op dit moment. Fijne dag liefs xx

Elly zei

Prachtige kaart hebben jullie gemaakt.
Ja ik kwam er door GerJanne achter dat haar en zag toen ook van een aantal andere dat ze bij mij in de spam stonden.
Ik had daar nog nooit gekeken...aangevinkt en zijn ze weer onder mijn berichten te vinden, maar merk dat ik dit nu wel iedere keer op deze manier moet doen...zeer vervelend.
En wie weet gebeurd het nu ook bij reacties die ik bij anderen achterlaat, vaak zie ik mezelf nog verschijnen.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wat mooi met die poinsettia als blikvanger. En heerlijk zo'n dagje samen knutselen.
Groetjes Nicolette

Sarah zei

Heel mooi! Inderdaad tof papier. Ik hoop dat reageren in de toekomst beter verloopt op blogger. 🤞

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp en mooie bloem erop altijd handig om zoiets op voorraad te hebben, soms kom je er wel door en soms niet, ik weet ook niet wat het is met blogger ik haal elke dag de reacties van de vorige dag uit de spam box heel vervelend allemaal
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart dames .
Ook al komt die uit het magazijn.
Die van mij komt vandaag ook uit het magazijn.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Prachtig, de bloem past zo mooi bij het dp en de sketch leent zich er ook heel goed voor.

Daphne zei

Wat een goed idee, zo'n mapje "geval van nood"!
Dit is een prachtige kaart en inderdaad, kan naar iedereen opgestuurd worden.
Wat gezellig dat jullie weer eens ouderwets hebben geknutseld samen.

Jantine zei

Het is prachtig papier, inderdaad, maar gelukkig hebben we de foto's nog! En altijd handig om wat kaartjes achter de hand te hebben voor noodgevallen, ik teer er al een tijdje op :-(
Gezellig dat jullie die regendag gisteren lekker samen geknutseld hebben, Merit en Annemarie. Het was er echt weer voor.
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

ben ik nog ff je reactie staat er vandaag bij hoor
groetjes elllen

Trudy zei

Mooie warme kerstkaart! Ik twijfel ook of al mijn berichten wel door komen als ik de volgende dag kijk staat de helft er helaas vaak niet bij. Hopelijk wordt dat snel beter. Jullie kaartje hieronder is trouwens super lief!
Groetjes Trudy

Eri zei

Een mooie kaart met die grote poinsettia in the picture! Altijd handig om er een paar achter de hand te hebben.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de poinsettia als blikvanger, heel mooi papier en jammer dat 't op is. De reacties, tja ik denk ook niet dat alles goed aankomt,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi in deze mooie kleuren en met die mooie poinsettia als blikvanger.
Lieve groetjes Miranda

karien zei

Wat een mooi kerstkaartje
Groetjes Karien

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Dames.
Handig zo'n bak voor 'noodgevallen', komt met dit mooie weer goed van pas.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en fijn dat jullie ook een wachtrij hebben zodat je op donderdag toch een kerstkaart kunt laten zien!
Blogger blijft moeilijk doen, maar door in het spam mapje te kijken, zie ik volgens mij alle berichten!
Groetjes, Caroline

Rina zei

Prachtig kaartje komt er uit jullie "nood mapje", dat is altijd handig.
De kleuren stralen een rust uit en maakt het een mooi geheel.
Groetjes Rina

Diny zei

Prachtige kaart zat er nog in jullie mapje....wat een mazzel!
Groetjes Diny

GerJanneke zei

Het is een heel mooi en rustig kaartje met die grote poinsettia.
Jullie reacties komen vast bij sommige in de spam terecht. Ik zei ze altijd omdat ik de reacties sowieso op goedkeuren heb staan. Als je nu gaat kijken staat hij erbij hoor!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Ook kaarten uit de voorraad kunnen mooi zijn!

Wat fijn dat jullie gisteren zo'n dagje samen konden kaarten maken...

Liefs,
Nancy

Ik reageerde ook nog even op de kaart van gisteren...