maandag 13 september 2021

Hello Autumn...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag eindelijk weer eens een gewoon kaartje en geen kerstkaart.
Wat een rare drukke verwarde weken zitten we in, de  afgelopen weken, Merit had dit weekend en avond dienst, Arie moest weg, dus zaterdagmiddag en avond had ik het rijk voor mezelf...zag de super leuke sketch bij 4-season challenge, en die dacht ik moet ik maken.
Wat verschillende SU designpapiertjes opgezocht, de lieve egel en wat paddenstoelen en blaadjes...heerlijk op mijn gemakkie een kaart gemaakt.
En zelfs nog eentje een heel ander soort maar met dezelfde sketch, die plaats ik wat later.
Ik hoop echt weer wat meer te gaan bloggen en kaarten te gaan maken, zal mijn kerstkaarten voorraad eens even gaan tellen, anders moet ik daar echt mee aan de slag, en de gewone kaarten moet ik ook hoog nodig weer bijvullen, want als er verkocht wordt en niet wordt bij gemaakt gaat het heel hard.

Allemaal een fijne maandag morgen de laatste dag aan de schoonmaak bij Merit want woensdag komen alle meubels..dus nee geen knutseldinsdag, die hebben we al maanden niet meer gehad.
Maar dit is natuurlijk ook allemaal heel leuk, maar straks als ik mijn draai weer zal moeten vinden in een heel leeg huis zal er vast weer wat meer geknipt en geplakt worden.

Veel liefs Annemarie en Merit.




26 opmerkingen:

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een heel lief herfstkaartje geworden met de egel. Mooie designpapiertjes ook.

Groetjes Femke

Freubelmina zei

Een prachtig herfstkaartje maakte je Annemarie, ja een hectische tijd voor jullie….
Lieve groetjes xx

Elly zei

Hele mooie kaart Annemarie, wij hebben bij Kaartjes Inspiratie Challenges ook de thema herfst of halloween.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Leuk de herfstkaart mooi dp gebruikt. Een drukke tijd voor jullie nu, en dadelijk wennen aan het huis voor jullie 2tjes. Wens je een fijne dag toe xx

Angélique zei

Een heel leuke herfstkaart! Ik houd zo van die kleuren.

Je@net zei

Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt, Annemarie!

Nicolette zei

Een hele leuke kaart Annemarie. En voor Merit gaat het nu wel opschieten....
Groetjes Nicolette

Nicolette zei

En leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel

Trijntje zei

Wat een mooie herfstige kaart heb je gemaakt. Leuk volgens de schets. Succes met schoonmaak. Gezellig o hun zo te kunnen helpen. Het zal zeker even wennen zijn als deze drukke periode voorbij is... Maar dan is er vast weer wat anders. Groeten trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie slimline kaart met het schattige egeltje helemaal in herfstsfeer
wat zal het wennen worden als merit over is verhuisd
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Zo leuk met dat lieve egeltje!! Succes met de voorbereidingen voor de grote dag van Merit!! Wel heel speciaal.
Je kan straks als je alleen bent nog genoeg kaarten maken denk ik. Als er niemand is kan je zo lekker doordoen. Is wel minder gezellig dan samen natuurlijk.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Wat een mooie herfstkaart. Prachtig papier heb je gebruikt.
In het begin is het wennen als de kids de deur uit zijn maar ik weet uit ervaring dat het went!
Groetjes van Henriët

Scraptastisch zei

Hey Annemarie,
Ik begin de draad ook net weer een beetje op te pakken hoor,
heel veel gewerkt en zomervakantie gehad tot half juli en nu weer 2 weken vrij om mijn extra gemaakte uren op te nemen, daar geniet ik deze week ook nog van. In de zomer maak ik toch altijd minder kaartjes maar het was nu echt heel matig afgelopen maanden. Je kaartje is super leuk en ja we kruipen nu toch wel naar de herfst toe, maar het was nog heel mooi weer afgelopen week. Jullie gaan een nieuwe fase in en het samen knutselen is natuurlijk heel gezellig. Je vind vast je draai wel weer en de tijd wordt vanzelf weer opgevuld en mee eten weten kinders ook wel voor langs te komen, haha
xx Gerie

Eri zei

Alleen lukt het jou ook om een leuke kaart te maken, daar is deze kaart al een mooi voorbeeld van, maar met z'n twee is natuurlijk wel gezelliger! Dat komt ook wel weer als alle festiviteiten bij Merit achter de rug zijn.
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Tja soms staan er andere dingen op het programma dan knutselen en bloggen. Maar dat komt vanzelf wel weer. Je herfstkaartje is in ieder geval weer super schattig!!

Renate zei

Super leuke herfstkaart heb je gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Daphne zei

Als jullie straks in rustiger vaarwater komen wordt alles qua knutselen wel weer normaal hoor, let maar eens op.
Nu eerst andere dingen aan je hoofd.
Dit kaartje is wel heel lief. Ik zie het voor me hoe jij lekker zit en voor je het weet komt de kaart klaar onder je handen vandaan. Het is een schatje.

Bianca van Tilburg. zei

Wat een gezellige kaart, mooie kleuren ook.
Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
Xx Bianca
DT kaartjes inspiratie challenge blog

Rina zei

Heel lief herfstkaartje is het geworden met het egeltje.
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie momenteel andere dingen aan je hoofd hebben, probeer wel te genieten van al de voorbereidingen.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Wat een leuke kaart is het! Heel herfstig en mooie uitwerking van de sketch.
EN ja, dat zal wel wennen zijn straks, jullie gaan vast wel knutselavondjes houden...

Ellen zei

Prachtige mooie sfeervolle kaart…top!
Succes met alles!
Groetjes Ellen

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt met de sketch Annemarie.
Mooie herfstkleuren en het egeltje is ook zo leuk.
Succes met alles.
Groetjes Antje

Colien zei

Heel gaaf herfstkaartje, mooi!
Bedankt voor jullie deelname aan onze slimline-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

marijke zei

Een mooi kaartje met deze sketch! Zal zeker even druk zijn met het huis van merit, en dan de trouwerij ook nog. En het zal zeker even wennen zijn om meer alleen te knutselen, maar het komt allemaal wel weer goed. Ieder vind weer een nieuw ritme en jullie weten dan ook niet beter meer! Heel veel succes met de aankleding van het huis en zeker ook veel plezier met de trouwdag! Groetjes Marijke

jolanda creatief bijtje zei

super mooie herfstkaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt kaarten inspiratie challenge

Nelly zei

Superleuke slim-line kaart.
Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly