zondag 23 mei 2021

Bedankt...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag voor het eerst weer een kaartje door mij gemaakt, ben er echt gisteren de hele middag mee bezig geweest, maar het is weer gelukt!!
Alles wat ik aanraak komen vetvlekken op, zeker dat effen kleurige cardstock, vreselijk, voor 1 kaart zijn er heel wat stukken in de papierbak beland, stempelen gaat op zich prima, die clearblokken kunnen je lekker af soppen, het uitdraaien gaat ook goed maar dan ...het is echt een beetje behelpen maar ik was zo blij dat ik er weer eentje heb gemaakt.
Hij gaat gelijk richting een lieve oudere nicht van mijn man, we sturen elkaar vaker kaartjes sinds ze haar man verloren heeft en alleen is (al jaren) ...nu beurde ze mij op met een heel lief geschreven kaartje, ik dacht de eerste kaart die ik ga maken is voor haar!!
Heb lekkere vrolijke inkt gebruikt, eigenlijk kleuren die ik bijna nooit gebruik, maar het moest vrolijk worden.
Wat strass steentjes erbij en de tekst  "bedankt"... en hij kan op de post.

lieve groetjes Annemarie en Merit.




19 opmerkingen:

Elly zei

Hij is een hele mooie kaart hier gaat ze dubbel blij mee zijn.
Fijn dat deze kaart gelukt is.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een gezellige vrolijke kaart maakte je Annemarie, fijn dat het toch gelukt is,je nicht zal er ontzettend blij mee zijn.
Ook de kerstkaart van donderdag is een pareltje.
Fijn weekend verder xx

Henriët zei

Wat een mooie kaart! En wat fijn dat je weer wat aan het knutselen bent al is het af en toe wat behelpen. Ik vind deze set van SU erg mooi. Vooral de twee bovenste bloemen.
Groetjes van Henriët

Irene zei

Jij hebt er eindelijk weer van kunnen genieten Annemarie en dat doen wij ook bij het zien van deze prachtige bloemengroet! Sorry dat je géén opkikker van me hebt gehad, ben pas deze week wéér wat gaan freubelen na en het kost nog moeite maar we houden de moed er in hè!
Liefs xxIrene

Daphne zei

Wat is dat toch verschrikkelijk, dat je je hobby bijna niet kan uitvoeren. Juist nu kan je die ontspanning van het knutselen wel gebruiken.
Maar je bent een doorzetter en ik vind dit eerste kaartje héél erg goed gelukt, wat issie mooi zeg🥰.
Grappig dat je het schrift over de kleuren, dat je die bijna nooit gebruikt, want ik dacht juist, "de kleuren zijn zo mooi, zo vrolijk", haha.
Kan je geen handschoenen aandoen? Vast niet, want dat heb je vast zelf ook al bedacht.
En moet de crème ook op de binnenkant van je handen? Zelf doe ik altijd crème op mijn hand en dan wrijf ik er met mijn andere hand, de buitenkant, overheen. Dan kan het intrekken zonder dat ik er met mijn vingers aanzit. Daarna even zitten met kopje koffie en dan is het ergste vet weg, (Deze tips hoor je vast vaker, maar ik leef zo mee.....)
Succes!

Scraptastisch zei

Wat een gedoe voor je, maar volhouden hoor Annemarie, altijd zoeken naar mogelijkheden! En de nicht gaat je kaart super vinden! Hele mooie gestempelde kaart!!!
Fijne pinkster verder,
xx Gerie

Anita van Deur zei

Zo erg als men niet kan freubelen, het is een prachtige kaart geworden, sterkte met je handen, liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes fijn dat het gelukt is dat geeft weer een beetje moed, vervelend hoor dat het het allemaal zo lang zo duurt voor het over is.
Maar deze kaart zal daarom dubbel worden gewaardeerd
groetjes ellen

jackelien zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Hele mooie kleuren.
Groetjes Jackelien

Nicolette zei

Wat fijn dat het je toch gelukt is. Het is een hele mooie kaart. Prachtige bloemen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je nicht gemaakt Annemarie. Fijn zonder vetvlekken.! Het blijft vervelend met je huid problematiek.... Hopelijk gaat het de goed kant op. Je nicht is vast blij met deze hele mooie bloemige kaart. Veel sterkte nog. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel mooie, vrolijke kaart. De kleur (die ook mijn voorkeur niet hheft) doet het heel goed op deze kaart. Ik hoop vannharte dat de prijs die je nu moet betalen je veel verbetering brengt, want zo is het behoorlijk frustrerend.

Caroline zei

Toch een mooi kaartje geworden! Fijn dat het weer gelukt is. Dit zal toch een hoop voldoening hebben gegeven, zolang niet knutselen....
Groetjes Caroline

Eri zei

Een leuke en fleurige kaart met al die gestempelde bloemen. Wat zal dat deugd hebben gedaan, even weer knutselen.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Erg mooie en fleurige kaart.
En bedankt voor de lieve verjaardagskaart die van de week hier in de bus lag!

Danielle zei

Wat een prachtige kaart Annemarie en wat een overwinning dat het is gelukt!! Het lijkt me zo lastig, ik vind gewone handcreme al zo’n vettig gevoel geven.... gaat het wel wat vooruit of zit je er voorlopig nog aan vast??

Nicole Parmentier zei

Wat fijn dat je weer een kaartje hebt kunnen maken. Hij is prachtig! Ik snap hoe irritant het zal zijn dat alles onder de vetvlekken komt te zitten. Dat is vast niet alleen bij het kaarten maken zo. Hopelijk helpt de creme wel goed en ben je er snel van af. Sterkte!

Margreet zei

Wat een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt, Annemarie.
Wat zal dat frustrerend zijn, alles wat je aanraakt onder de vetvlekken. Hopen dat de crème goed helpt en je er binnenkort vanaf bent.
xxx Margreet

Gina zei

Leuk dat je weer een kaartje kon maken! Het is prachtig geworden met die gestempelde bloemen ! Heel mooie layout en mooi gecombineerd met stempel en stans! Groetjes, Gina