maandag 25 januari 2021

Hello


Goedemorgen lieve blogsters, we zitten heerlijk in de bloemenkaarten, nieuwe set van SU, wordt hier helemaal aan gruzels gestempeld en gestanst, wat is hij leuk.
Deze twee kaartjes gemaakt voor twee tantes, die allebei hun man zijn verloren de ene al wat langer als de andere, maar in deze tijd is af en toe een kaartje richting die alleenstaande mensen gewoon bijna een verplichting, (zeker als je bakken vol hebt...en dan toch nieuwe maken natuurlijk hahaha).
Beide zijn gemaakt met een geel achtergrond papier van SU en het was de bedoeling dat ze precies hetzelfde zouden worden alleen wat ander papier...
Maar bij die tweede plaatste ik het kaartje met HELLO verkeerd op de kaart zodat alle steeltjes vnn de bloemetjes naar boven wezen....(geen bril op he), snel het kaartje eraf gehaald maar alles was lijm dus hij moest omgedraaid op dezelfde plaats blijven zitten dus toen kwam het kaartje onderaan, weggooien was geen optie (zonde) maar ik vind het op één of andere manier toch vreemd staan....

Dit gevalletje deed me denken aan mijn pa...40 jaar geleden ging hij een bloemetjes behangetje plakken op mijn slaapkamer, ik kwam thuis en nieuwsgierig als ik was gelijk naar boven....alle banen (gelukkig wel allemaal) waren op de kop geplakt en alle steeltjes wezen omhoog ik had droogbloemen behang...dat ging er natuurlijk niet af, dacht dat maar niet en er kwam ook niets anders... en heeft er een kleine 20 jaar opgezeten....en ik heb er niets van gekregen hahaha...

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag, hier gaat al het beddengoed in de wasmachine en dan aan de lijn,...heerlijk vanavond onder, "aan de lijn gedroogd" beddengoed...

En Merit en Pascal  krijgen deze week (vrijdag) de sleutel van hun eigen huis, reuze trots zijn ze natuurlijk, vind iemand het leuk een kaartje te sturen naar hun nieuwe adres zou ik dat heel leuk vinden....rekeningen en andere post komen altijd vanzelf, maar leuke "nieuwe woning post" is natuurlijk altijd heel gezellig!!
Mail mag naar agvansplunter@upcmail.nl
Vind het niks om hier het adres te zetten .




Lieve groetjes Annemarie en Merit



 

24 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Hahaha heerlijk je verhaal! Nou ik vind beide kaarten erg leuk!

Anita van Deur zei

Hihi ik heb wel gelachen om je bloemetjes behang verhaal Annemarie, jullie kaarten zijn beide heel leuk, fijne dag liefs xx

Anita van Deur zei

Vergeet te zeggen ik heb je een mailtje gestuurd. xx

Renate zei

Goede morgen.
En een goede morgen is het zeker. Bovenaan mijn leeslijst staan deze vrolijke bloemenkaartjes, en dat is een lekker begin van deze nieuwe dag/week. Beide kaartjes zijn heel mooi geworden. Het is inderdaad beter, om het foutje te verdoezelen, dan het kaartje weg te gooien.
Die arm papa... heeft hij zo zijn best gedaan... Maar het behang heeft toch nog heel wat jaren tegen de muur gezeten.
Fijne dag.

-xies- Renate.

Elly zei

Het zijn mooie vrolijke kaarten geworden.
Een geluk dat het droogbloemen waren ;)..anders wel erg balen...soms moet je die mannen eerst wel goed sturen hihi
Groetjes Elly

Nicolette zei

Haha wat een leuk verhaal van je vader en het behang. Je kaarten zien er leuk uit, je hebt het goed opgelost zo.
En spannend dat ze de sleutel krijgen, een nieuwe fase begint.
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes.
En oeps...moest wel even lachen om het behangverhaal ;o)
Heb een mail gestuurd voor het adres!

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

leuke kaartjes zijn het geworden.

Grappig verhaal van dat behang maar zo had u toen wel een mooie regen van bloemen aan de muur. Ook leuk.

Groetjes Femke

Angélique zei

Gezellige kaarten, die brengen vast een zonnestraaltje die de dag kleurt van de dames.

Freubelmina zei

Ow ow zo herkenbaar op zijn kop plakken,ik plak soms hele kaarten verkeerd om en als je denk dat overkomt me been volgende keer dan gebeurt het toch...ach zeg vaak: ach het is handwerk en mag gezien worden toch?!
Ik vind de kaartje erg mooi en ook degene waar het wat lager zit, helemaal niet verkeerd hoor.
Een fijne maandag xx

Elle-Jeanne zei

Twee leuke vrolijke kaarten.
Leuk verhaal van het behang,zoiets blijft je bij.
Gelukkig niets aan overgehouden.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Super leuk deze vrolijke bloemenkaarten. Het stoort mij niet hoor dat de tekst bij de tweede kaart onder zit. Knutselen zonder bril.....daar begin ik maar niet aan. Die resultaten wil ik jullie niet aandoen.
Ik had jouw reactie wel willen zien toen je ontdekte dat het behang ondersteboven was geplakt!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een heerlijk fleurige kaartjes leuke kleurtjes hebben jullie gebruikt
hier is de was ook bijna klaar het laatste zit in de droger
leuk dat Merit en Pascal de sleutel krijgen
ik heb je een mailtje gestuurd hoor
groetjes ellen

Trudy zei

Hele leuke vrolijke kaarten zijn het geworden!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Had je vader ook zijn brilletje niet op....lol. Goed opgelost Annemarie en een hele toffe SU set en hele mooie kaarten geworden en absoluut niet storend dat de tekst lager zit! Succes voor Merit en Pascal....spannend hoor, wel enorm leuk een eigen nestje maken!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kaarten . Goed opgelost. Ze zijn beide leuk... maar omdat je hetzelf weet.... blijft het je wat storen... maar het is niet nodig. Groeten Trijntje

Caroline zei

Het zijn toch 2 hele leuke kaartjes geworden hoor!
En ik moest wel lachen om het behang, en dan toch nog 20 jaar er tegenaan gekeken!
Groetjes Caroline

Eri zei

Twee leuke zonnige kaarten! Haha, Wat zo'n kaart mooie herinneringen kan oproepen!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi! Dat zou mij ook kunnen overkomen, even geen bril en je hebt droogbloemen ;-) Had je vader ook zijn bril niet op, of zag hij het gewoon niet?
De kaartjes zijn allebei heel leuk, lekker fris in deze kleuren.

Daphne zei

Even een vraag, ben ik nou kippig, ik zie geen steeltjes (heb wel een brilletje op)
Ik vind het beide leuke kaartjes, ik vind de 2de, met de tekst onderaan helemaal niet gek, juist leuk, toch even net anders.
Lief om af en toe een kaartje te sturen!
Whahaaaaa, hilarisch verhaal, over je behang😂
Ik wilde vandaag een kaart maken voor Merit, ik had het al opgeschreven (Verjaardag van mijn vader, dus lekker makkelijk onthouden).
Ik stuur straks een mail.
Fijne dag.

Annerieke zei

Mooie kaarten, heerlijk hoor al die bloemen. Hahaha, ik moet wel lachen om je bloemetjes behang, dat vergeet je nooit meer hè. Ik wil Merit en Pascal ook graag een kaart sturen, zo leuk om post op je nieuwe adres te krijgen. Ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd.
Groetjes, Annerieke

Gina zei

Ik vind het allebei mooie kaartjes, ook met het kaartje onderaan. Grappig verhaal van het behang ! Kan gebeuren ! Haha! Groetjes, Gina

Ilse zei

Wat een leuk verhaal... en twee super mooie vrolijke bloemenkaartjes!
Groetjes,
Ilse

Sarah zei

Grappig van het behang!
Mooie kaartjes. Lekker fleurig!