maandag 31 augustus 2020

30 jaar getrouwd.....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een kaartje voor een 30 jarige trouw.
Dacht komt mooi uit voor de challenge bij Knutsel en Kadootjes, en de sketch van TSOT.
Wat een geworstel is het geworden, wilde helemaal niet lukken.
Heb zelfs de dames Hermien (papier keuze) en Colien  (sketch) (DT dames van Knutsel en Kadootjes) erbij gehaald op het scherm om deze kaart tot een goed einde te brengen.....
Al wat meerder designpapiertjes gesneden voor de sketch maar toch weer weggedaan.
Dit is het nu geworden, toch gemaakt en geplaatst ook al ben ik niet tevreden.

De vakantie's zitten er weer op, in de straat is het weer lekker druk met allemaal fietsende kinderen en ouders...gezellige drukte weer. De kleuter en basis school zit hier aan het eind van de straat...
Wij gaan weer aan de sop vandaag, beddengoed aan de lijn dat is altijd zo lekker als je daar 's avonds weer onder kunt kruipen.....


Liefs Annemarie en Merit.

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Zoals de meeste reacties wel zullen volgen, vind ik hem wel erg leuk geworden.
Ik vind het papier erg mooi, de kleurtjes mooi op elkaar afgestemd en het getal is een leuke blikvanger.
Hier ook ontzettend druk voor het huis met schooljeugd en dan vooral de grotere.
Ik vind de rust wel lekker hoor en het bleef zo lekker schoon...nu kunnen we steeds de chipszakken etc weer uit de tuin vissen...
Lieve groetjes xx

Henriët zei

Wat een herkenbare worsteling met deze sketch. Ben er gisteren ook mee bezig geweest maar bij mij is alles in de papierbak beland. Het wilde niet lukken.
Jullie uitwerking vind ik erg mooi. De groene kleurtjes zijn mijn favoriet en de bladeren achter de cirkel maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Marjolein zei

Al het gestoei heeft tot een mooi resultaat geleid. Ik vind de rustige tinten erg mooi en ook de sketch komt goed tot zijn recht. Dank jullie wel weer voor het meedoen met TSOT!
Groeten Marjolein

Creaellenknutselsite zei

Wat een mooi kaartje, mooi dp papier hebben jullie gebruikt, heel herkenbaar hoor dat je soms niet helemaal tevreden bent met het resultaat maar ik vind hem heel goed gelukt ook hoe jullie de sketch hebben verwerkt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Het gestoei met sketch op je kaart is het waard geweest, vind hem prachtig!
Fijne dag en hopelijk blijft het droog voor je wasgoed.
Liefs xx

Eri zei

Het geworstel met papiertjes is heel herkenbaar! De dames hebben je goed begeleid met dit prachtige resultaat! Bij mij draait de wasmachien ook al op volle toeren.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Oh...heel herkenbaar die worsteling. Maar desondanks is het toch gelukt om er een super leuke kaart van te maken!

Caroline zei

Het geworstel zie je niet terug hoor, wat een leuk kaartje!
En het papier vind ik prachtig!
Groetjes Caroline

Elly zei

Hele mooie kaart.
Hier zijn ze al een week begonnen de basisschool.
Idd wat leven in de brouwerij. Alleen als je er vlak bij woont, is het idd stukken drukker.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Herkenbaar hoor dat je soms kunt worstelen met een kaart maar dapper door gezet en kijk het resultaat! Ik vind het een mooie kaart met super leuk papier ook de kaartjes hiervoor zijn enig!!!
xx Gerie

Margreet zei

Tja, we hebben allemaal wel eens dat we zitten te worstelen. Vaak helpt het bij mij om er even afstand van te nemen.
Maar jullie hebben hulptroepen ingeschakeld, dat kan ook natuurlijk.
En het uiteindelijke resultaat mag er zijn, toch?
xxx Margreet

Nicolette zei

Hij is erg leuk geworden. Net wat Margreet zegt, even laten rusten en later lukt het vaak dan beter, tenminste bij bij, haha.
Groetjes Nicolette

Heather zei

LOVE all the green and botanical imagery here - some of favorite papers! Thanks so much for playing at TSOT!

GerJanne zei

Nou dat vinden we leuk natuurlijk, dat je meedoet en dat je je laat inspireren door onze eigen dames! Je kaart is heel gaaf! Mooi hoe de cijfers echt opvallen! Dank je wel voor je deelname!

Colien zei

Kijk, dan hebben we jullie toch kunnen inspireren. Jij bent misschien niet tevreden, maar wij wel ;) Bedankt voor jullie deelname aan onze challenge bij K&K.
grtz Colien

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart volgens de schets gemaakt Annemarie en Merit, ik herkende TSOT meteen, de komende dagen ga ik ook een kaartje plaatsen op mijn blog, ook gemaakt met deze papierlijn, zo mooi. Bedankt dat jullie mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid.

Femminde zei

Jullie hebben vast lekker geslapen onder het frisse beddengoed. Maar het is toch een prima kaartje geworden!! En de kleurtjes zijn super.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Chantal zei

Mooie kaart.
Groetjes,Chantal S

Donna Scholz zei

Another successful card with the help of your friends, Annemarie! I found this sketch to be a tough one, too, but you did great! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

Gina zei

Heel mooi deze groene kaart ! Alles past zo perfect bij elkaar ! Groetjes, Gina

Monique zei

Hij is toch echt heel mooi geworden.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique