maandag 20 januari 2020

Gast Designer Mijn Hobbyhonk.


Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer op maandag...allemaal zijn we weer aan het werk, maar we hebben een heerlijk weekend gehad, vrijdag avond kwamen Arnoud en Elise nog even gedag zeggen ..Merit en Pascal waren er ook en er kwamen nog vrienden gezellig wat drinken...heerlijk lekker iedereen om me heen...

Zaterdag Arnoud en Elise half 4 's nachts op weg naar Oostenrijk...ze weten dat ik een slechte slaper ben dus kreeg een berichtje dat ze gingen vertrekken...heerlijk daar houd moeders wel van...kon ik lekker meerijden ...hahaha.
Merit was heerlijk thuis aan het rommelen op haar kamer (daar hoef ik de komende weken geen zemen-lapje mee door heen te halen, alles is binnenste buiten gekeerd...
Arie heerlijk aan het klussen in de garage ( gietijzeren bankje aan het opknappen voor buiten).
En ik sta lekker in de keuken, ruikt hier heerlijk naar bier en Zwolse stoof...het draadjesvlees gaat al lekker garen. En ben eigen gemaakt frieten aan het snijden...dat was smullen zondag!!!

Gezellig samen een bakkie...mijn weekend kan niet meer stuk.
Half 2 zaterdagmiddag het bericht en een leuke video, dat Arnoud en Elise aangekomen waren in hun huisje...en ohhh wat leuk...alles sneeuw!!!!

Zo genoeg gekletst, nu over naar de kaart...die mochten we maken voor Mijn Hobbyhonk als GDT.
Ga even snel kijken op de blog dan zien jullie wat de opdracht is.....
We hebben het leuke MD papier Crafty Paterns gebruikt dat was al lang geleden dat we daar een kaartje mee maakten.
De lieve Koala's aan een berkenstammetje vast gemaakt, wat blaadjes eraan .,,,en we hadden een schattig kaartje.
Leuk doe gezellig mee...de opdracht is niet zo moeilijk.

Allemaal een fijne maandag, veel liefs Annemarie en Merit

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een geweldig weekend Annemarie! Als het de kinderen goed gaat gaat het Mams en Paps ook goed.
Leuk gecombineerd je Koala beertjes op je kaart!!
Fijne week gewenst, liefs xx

Je@net zei

Fijn, zo´n gezellig weekend samen.
En wat een super leuke kaart met deze schattige koala´s!

Elly zei

Jullie kaartje is erg mooi en lief!
Ik zou in mijn gedachten ook meerijden hoor, dus altijd fijn als ze iets laten weten.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een superschatje deze kaart, zeker als je alle leed ziet momenteel met de arme diertjes in Australië...
Fijne maandag xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een hele lieve kaart geworden. Mooie combinatie de grijze koala's met dat zachtroze!!!

groetjes Femke

Stampin with Liz Design zei

Ah gos, wat een leukje! Hihi, het kleintje met luier, erg schattig! Groetjes Linda

Margreet zei

Wat een superlief kaart met de koala's, Annemarie.
Leuk dat jullie GD mogen zijn.
En wat heb jij lekker genoten afgelopen weekend!!
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een super kaartje weer meiden!! En zo te horen een heel gezellig weekend. Daar kunnen jullie weer even op "teren".
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. door jullie blog kwam ik achter de challenge en heb ik net mijn inzending geplaatst. Thanks!

Ellen zei

Heerlijk zo’n weekend gevuld met kinderen en gezelligheid! Ik kan daar ook helemaal blij van worden. Het koalakaartje is echt lief. Mooi gemaakt weer.

Henriët zei

Heerlijk zo'n weekendje met zoveel gezelligheid. En dan ook nog lekker aan het knutselen en je weekend kan niet meer stuk.
Mooie kaart met de lieve koala's.
Groetjes van Henriët

Caroline zei

Superleuk kaartje hebben jullie als GD gemaakt.
Oeh zelfgemaakte friet, heerlijk!
Groetjes Caroline

Angela zei

Woww dat was zeker een gezellig (druk) weekeinde! Heerlijk als ze een berichtje sturen dat ze over zijn (in dit geval een video😁).
Er zal ongetwijfeld gesmuld zijn in de stoof met frieten...

Heel erg bedankt voor jullie GD-bijdrage bij MHH! Vond het superfijn dat jullie gastdesigner willen zijn.

Fijne dag.
xxAngela

Rina zei

Leuk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad.
Ik zeg altijd: als moeder heb je "levenslang". Je denkt altijd aan je kinderen, zeker als ze zo ver weg van je zijn.
Je hebt wel een mooi toepasselijk kaartje gemaakt. De koala's hebben het momenteel niet gemakkelijk in Australië.
Groetjes Rina

Daphne zei

Ik zag op het blog dat jullie ook gast disigner waren, zo leuk.
Jullie maakte een echt Annemarie/Merit kaart, ik herken meteen jullie stijl.
Wat een gezelligheid afgelopen weekend bij jullie thuis.
Ik hou dat ik zo van, dan ben ik denk ik wel op mijn gelukkigst, als alles en iedereen om mij heen is.

Trijntje zei

Leuke kaart met de koala beren. Fijn dat jullle een gezellig weekend hadden... groeten Trijntje

Nicolette zei

Wat een leuke kinderkaart. En wat een leuk weekend hebben jullie gehad.
Groetjes Nicolette

Linda Visser - van der Velden zei

Dat klinkt als een heerlijk weekend! En wat een leuke kaart! Groetjes, Linda

Creaellenknutselsite zei

wat een superlief kaartje met de schattige koala
leuk dat je gastdesigner bent bij mijn hobbyhonk ik mag het volgende maand zijn
wat een heerlijk weekend heb je gehad
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Dat klinkt als een heerlijk weekend! Bij ons komen de kinderen op vrijdag ook altijd weer binnengedruppeld vanuit hun studentenkamers. Ik bak dan meestal een lekker taartje want dat gaat er altijd wel in en het huis ruikt dan meteen zo gezellig! Ik kan er echt van genieten als iedereen weer thuis is.

Jullie kaartje is weer superleuk! Ook het sneeuwklokje met het mooie glinsterpapier en de zwemdiploma kikkers zijn geweldig. (ik liep een beetje achter..) Fijne week weer!

Angelique zei

Fijn om te lezen dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad. En altijd fijn zo'n berichtje dat ze goed op de plaats van bestemming zijn gekomen, doen wij ook altijd.
Wat een schattig kaartje met de koala's, die kunnen op het moment in het echt wel een steuntje gebruiken.
Prachtige kaart met het sneeuwklokje. Gefeliciteerd met jullie topplekje.
lieve groetjes Angelique

Gina zei

Hoe schattig met het pampertje bij de baby-koala! Doet ons nu uiteraard onmiddellijk aan Australië denken. Zit zo in met die hulpeloze dieren ginder die niet snappen wat er gebeurd en niet weten waar naar toe te vluchten. Groetjes, Gina

Doris Klein zei

Wow... this is so super cute and lovely! I want to invite you to play with us at my special challenge at DAK! Please take a look on it: https://do-allkreatives.blogspot.com/2020/01/australian-challenge.html

Hugs
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days