donderdag 19 april 2018

52 weeks to Christmas week 16


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer tijd voor een kerstkaartje, bij 52 weeks to christmas. en vandaag laten Rosina en Suzan jullie wat leuke voorbeeldkaarten zien.
 Wie denkt er nu aan kerstkaarten met dit prachtige weer, ik was het ook bijna vergeten, dit kaartje had ik gelukkig nog staan, dus er hoefde niets gemaakt te worden...pfff.
Die uitdrukking "wie wat bewaard die heeft wat" komt vandaag voor mij goed van pas.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design,  het lieve stempeltje van MFT de bomen van Magnolia, en de tekst van Stampin Up....zo alle merken weer genoemd....

Ik ga de tuin in en grasmaaien, daarna nog lekker even op de fiets om wat boodschappen...
genieten van het heerlijke weer.

Kom gezellig op blogviste vandaag bij de dames die meedoen....benieuwd naar jullie's leuke kaarten.
Fijne zonnige dag liefs Annemarie en Merit

25 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel erg leuk en wat zijn die bomen leuk! Fijne dag,
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit!

Colien zei

Heel leuk kaartje, handig dat je die al klaar had!
grt Colien

Margreet zei

Schattig kaartje, Annemarie...altijd handig om een voorraadje achter de hand te hebben.
Fijne dag.
xxx Margreet

Hetty P. zei

Mooie kaart !!
Handig om iets achter de hand te hebben ...
Nu snel genieten van het mooie weer
Groetjes Hetty

Sabine zei

Hij is leuk! Mooi papier van Maja en leuke stempel Liefs Sabine

Gina zei

Hele leuke papiertjes en leuke boompjes ! Groetjes, Gina

Diny zei

Wat een prachtige kaart.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Trudy zei

Wat een schattig kaartje! Geniet van het zonnetje.
groetjes Trudy

Marijke zei

Een lief kaartje met mooie papiertjes. Lekker genieten vandaag, het is inderdaad heerlijk weer! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wat een schattige kaart, zo'n lief stempeltje, mooi papier en bomen ! Geniet nog van het mooie weer ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Hele mooie kerstkaart en wat een leuk stempeltje,
groetjes,
Ans

Jantine zei

Altijd fijn om een kaartje achter de hand te hebben voor onvoorziene omstandigheden (zomerse temperaturen half april zijn niet te voorzien, toch?)
Geniet van het lekkere weer, fijne dag!
Jantine

marian zei

Heerlijk om iets achter de hand te hebben.Ik moest eergisteren nog snel aan de slag en vanmorgen afgewerkt.
Maar jullie kaartje is weer schitterend.
Groetjes van marian.

Caroline zei

Superleuk weer!
Groetjes Caroline

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje ...inderdaad handig dat je wat achter de hand hebt...Ook bij mij was dat het geval deze week...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Super leuke kaart !!!!

groeten Ineke

Suzan zei

Superleuke kaart! En zo mooi ingekleurd!
Groetjes Suzan

Marja zei

Mooie kaart ,leuk stempeltje heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

gerrie zei

Leuke kerstkaart met dit plaatje van MFT, alles past goed bij elkaar.
Groetjes, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met een lief afdrukje.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een schattig kerstkaartje . Het is zo'n mooi lief afdrukje. De papiertjes erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

SylS creaties zei

Wat een schattig kaartje, heel lief!
groet en geniet van het mooie weer!
Syl

Unknown zei

Schitterend kaartje hebben jullie wéér gefreubeld !!
Fijn en zonnig weekeinde alvast .....
Liefs van Epie

Yvonne zei

Deze is ook weer heel erg leuk, ik heb hem ven gemist gisteren. Ik was ook laat met mijn kerstkaart plaatsen. Ik geef het mooie weer maar de schuld.

Liefs,
Yvonne.