dinsdag 10 mei 2011

Vrolijk Kerstfeest



Dit zijn we niet gewend kerst in mei, normaal gesproken maken we ook bijna nooit kerstkaarten het hele jaar door alhoewel het wel verstandig zou zijn aangezien we altijd in november/december volop in de stress zitten of we alles wel optijd af krijgen. Afgelopen weekend kregen we een vraagje van 1 van de DT leden van de nieuwe Christmas Challenges of we soms geen kaartje wilden maken voor de nieuwe challenge want ze hebben een DT Call!! We hebben het er met zijn tweetjes over gehad en besloten de stoute schoenen aan te trekken en een keer mee te doen,(dit kan tot woensdag avond 18:00) Dus van het weekend op de zolder want daar stonden de kerstspulletjes leuk papier uitgezocht en samen aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden. Papier wat we hebben gebruikt is van October Afternoon de lijn "Very Merry". Alle scrappie's zijn met vintage photo bewerkt aan de randjes verder hebben we wat knopen ,bakers-twine, stukje lint, houten ster en de sterren van die-namics gebruikt.

 Het afdrukje (in een spellbinder die ik voor moederdag heb gekregen gestempeld)is door Merit ingekleurd met de derwent potloden de bontrandjes bewerkt met liquid applique (leuk dit weer te gebruiken!!) en stickles gebruikt voor het sterretje wat ze in haar handen houd. Ook zijn de sterren op haar jurk met glossy accents bewerkt. Als laatste hebben we "Vrolijk Kerstfeest"gestempeld.

Christmas Challenges werkt om de 2 weken met een sketch en het is de bedoeling om natuurlijk altijd een winter/kerstkaart te maken,neem maar eens een kijkje lijkt me een hele leuke blog.

Nu maar afwachten wat het gaat worden,ik vond het in iedergeval heel leuk om een keer te doen,kerst met 27 graden aan de tuintafel!! Heb vanmorgen vroeg (half 6 ) Merit op school gebracht voor de excursie naar Engeland, zal wel een stil weekje worden.


Veel liefs,Annemarie en Merit.

 

36 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi,
Wat een prachtige kerstkaart !
Zeker raar, kerst met 27 graden... maar het is weer eens wat anders
Merrit naar Engeland wat leuk !!
Gr, Miranda

Yvonne zei

Oh, wat een ontzettend lief en mooie kerstkaartje! Daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen toch?
groetjes Yvonne

Janneke zei

Wat een mooie kaart hebben jullie gemaakt ;o)
Succes met de DT Call ...

Jannee XO

Unknown zei

wowwwwwwwwww 27 graden en kerst knap hoor maar het is een snoeppie heel mooi

Liefs Nellie

Neline zei

prachtige kerstkaart, goed idee hoor, vroeg mee beginnen.
Succes met de DT-call
groetjes
Neline

Lia zei

Wat een leuke kerstkaart, zeker in deze kleurtjes, toppie hoor,

groetjes Lia

Marlies zei

Een super mooie kaart met prachtig papier en hele leuke details!
Succes met de DT call!
groetjes, Marlies

Irene zei

Heel knap dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen terwijl wij het warmste plekje van Europa waren...........en dan ook nog de zolder op!
Maar het is de moeite waard geweest van het kaartje is beeldschoon en ik ben dol op Snoesjes dus voor mij kan het niet leuker!!!
Sterkte met je stille week Annemarie,

Irene

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig is ze in die zachte kleurtjes, enne je kunt niet vroeg genoeg beginnen met je kerstkaartjes

Nicole zei

Wow Annemarie wat een geweldig leuk kaartje. Leuk dat jullie de stoute schoenen hebben aangetrokken en een kaartje hebben ingezonden. Hartstikke bedankt!!

Groetjes...

m@deliefjuh zei

leuk zeg! zo winterse kaart

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een mooie kaart hebben jullie gemaakt zeg! Heel veel succes met de DT Call van CCWS! Groetjes
Marion

Kaatje zei

wat een leukerd!

groetjes,
Annika

Tinie zei

Het is een super mooi kaartje geworden met leuke details!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Leuk zo'n kerstkaart in Mei, ik dacht toen ik het zag dat het vroege opstaan je in de bol geslagen was ;)
Ik kon 't niet laten en heb net even gesmst...ze waren (tegen elf uur) door de douane en gingen de boot op..zo te zien waait het niet dus zullen ze een rustige overtocht hebben!
Groetjes!

miriam zei

Mooie leuke kaart succes met de dt call

gr miriam

Marijke zei

Prachtig winters kerstkaartje, succes met DT call.
Groetjes Marijke en Chantal

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart annemarie
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Een hele leuke kaart,alleen ik vind het heel moeilijk om mijzelf er toe te zetten om een kerst kaart te maken,het lukt mij niet en als ik dan dit zie en lees ik heb ook altijd stress rondom de kerst kaarten dan denk ik ja ik moet ook maar eens aan de slag wie weet....
groetjes Agnes

Riet zei

Schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een mooi kaartje. Succes met de DT Call.

Groetjes, Karin

Unknown zei

Prachtige kaart meiden heel mooi en succes met de dt call.
Oohh wat zl het stil zijn Annemarie ik vind het niets als ze weg gaan ben altijd blij als ze weer thuis zijn hiii.

Lieve groetjes Suze

Colien zei

Ha, wat leuk om nu een kerstkaart te zien :)
Jullie hebben er iets moois van gemaakt in de pastelkleurtjes. Hopelijk heeft Merit het goed naar haar zin in Engeland, we lezen het vast binnenkort!
grtz.Colien

Jolanda Cuper zei

Tja ik heb ook totaal geen zin in kerstkaarten maar die van jullie is prachtig!
Groetjes Jolanda.

Chantal zei

Ik heb idd net ook mijn eerste kerstkaart gemaakt omdat hij zo leuk bij een challenge paste, maar het voelt idd een beetje gek aan! Ik vind hem van jullie erg geslaagd geworden, ik zal duimen dat jullie het gaan worden ;)

Groetjes,
Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk kerstkaartje, het snoesje is heel mooi ingekleurd, succes met de DT call.

groetjes jolande

Patricia zei

Ik ben inderdaad ook niet echt in de stemming met dit mooie weer, maar het kaartje is desondanks prachtig geworden. Groetjes Patricia

* Ãœla * zei

Nou meiden, heel erg knap gedaan met dit weer hoor! De wintersfeer zit helemaal in en Snoesje is ook heel leuk. Succes met DT call!
groetjes Ula

*mieke* zei

Erg mooi geworden dames en dat midden in de zomer:-)
succes met het DT call en je stille week natuurlijk!
Groetjes Mieke

Aartje zei

Hallo dames, leuke kaart om een gooi naar het dt-schap te doen. Ik zal voor jullie duimen. Maar veel kaartjes maken deze week als afleiding voor de stilte.
Groeten Aartje

Het zonnetje in huis zei

Hallo dames,

Knap gedaan en succes met de DT cal.

Annemarie, kan je al wat wennen aan een stiller huisje :-)
Je kan eventueel zelf heel luid een liedje zingen :-)

Groetjes, Jaimie

Christa zei

ziet er geweldig uit hoor, toevallig heb er net ook 2 kerstkaarten op mn blog gezet ,moet echt beginnen anders loop ik zooo achter liefs christa

Marjan zei

Mooi weer, ook die bolletjes en randjes bont zijn erg schattig! Een week is zo voorbij! Ze gaat het vast superleuk hebben.

Groetjes, Marjan

Samantha zei

Een leuk kerstkaartje! en dat in deze tijd van het jaar. Ik wil nog ff niet aan de kerst denken nu met al dat sneeuw....terwijl het nu heerlijk zonnig weer is steeds.

Groetjes Samantha

stempelfreaks zei

Wat een leuke kerstkaart hebben jullie gemaakt. Leuke kleuren zeg! Succes met de Dt- call. We gaan duimen voor jullie.
Groetjes Astrid & larissa

Marleen zei

Wat een leuk kaartje. Moet er wel om lachen hoor, de mussen vallen dood van het dak en dan verschijnt er weer zo'n kerstkaartje, haha!
Maar je hebt helemaal gelijk, in november is het hier vast weer stressen!!!! Ach....we zien wel.
Maarre.... wat een prachtige creaties hebben jullie op je blog! Ben niet meer zo trouw met bloggen, maar kijk altijd graag naar jullie creaties.
Fijn weekend!!!!
Gr Marleen