donderdag 18 november 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.......

Sinterklaas wat heb ik er toch goeie herinneringen aan niet alleen van vroeg toen ik zelf klein was, maar ook van de tijd dat mijn kinderen nog klein waren. Uren aan de klok werden er sinterklaas liedjes gedraaid en schoenen gezet,maar ook werden er heel wat uren voorgelezen,als je het de kids nu nog vraagt weten ze precies welk "lievelingsverhaal"ze allebei hadden en uit welk boek. Maar kleine kinderen worden groot en nu zijn we al een tijdje aanbeland bij het lootjes trekken,ook heel leuk maar ik mis echt het knusse van vroeger. Ik had de challenge bij De Doodles Diva's al gezien en besloot vandaag de stoute schoenen aan te trekken.........


Eerst werd er uit het stof een cd met sinterklaas liedjes gehaald,daarna een schoteltje kruidnootjes op de tafel gezet met een lekkere mandarijn. Daarna de digi uitgedraaid en een kado doosje gepakt met wat papier en copics. Toen kon mijn eigen sinterklaas feestje beginnen.
De CD met liedjes lekker hard aan (en natuurlijk meezingen) heerlijk aan de knutsel met nog wat leuke pietjes van de Pipo"s (van Rolinka gekregen) en de copics,af en toe en kruidnootje nou ik heb GENOTEN!!!!!
Maar goed dat er niemand langs is geweest ze zouden denken dat ik een eind malende werd,maar ik heb in mijn eentje een reuze gezellige knutselmiddag gehad.
En dan op de foto het eind resultaat nu alleen nog met de digi met watermerk,als het goed is krijg ik de goede digi opgestuurd en dan maak ik even een nieuwe foto met gekleurd plaatje.
Doodle Diva's Gallerij leuke geschenkverpakking,traktatie of iets leuks
tot vrijdag 19 november dus nog even snel meedoen.
Allemaal een fijne dag nog veel liefs, Annemarie.
 

20 opmerkingen:

Unknown zei

Ooh, Annemarie, wat heb je dat leuk gedaan! Krijg helemaal zin in Sinterklaas!

gr. Renata

m@deliefjuh zei

echt: super gaaf!

Marijke zei

Hoi Annemarie,
Heel herkenbaar je verhaal van de sinterklaastijd toen de kinderen klein waren. Maar ja ze worden groter en nu zetten we sinterklaasmuziek op, pepernoten erbij als we suprises maken. Superleuk gemaakt dat kadotasje.
Groetjes, marijke

*Ellen* zei

hihi wat een heerlijk middagje heb jij gehad zo te lezen, en je creatie is prachtig geworden, die zou ik zo bij mijn schoen willen

Neline zei

geweldige middag heb je gehad zeg! en wat een leuke tas. Die past wel in mijn schoen hoor;)
groetjes
Neline

Aleida zei

Wat kun je dan een lol hebben met jezelf,he? Heerlijk. Je tasje is helemaal top.
groetjes,

Renata van Miltenburg zei

Ohhh...haha....ik ben niet de enige mafkees die nog steeds van die gezellige sinterklaasliedjes houd! En dan wel de (trage) ouderwetse, niet met zo'n beat er onder :))

Schitterend tasje hoor, heel leuk! Mail me even zodat ik je de Sinterklaas freebie kan toesturen!

Liefs, Karen's Doodle Diva's Gallerij!

Renata

Gusta zei

hahaha dat is volgens mij een leuke middag geweest.maar je creatie is echt prachtig geworden

groetjes Gusta

Anoniem zei

Wow Annemarie! Dat ziet er super uit zeg!
Liefs, Sandra

stempelfreaks zei

Wat een leuke middag heb jij gehad. Je tasje is onwijs leuk geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Anoniem zei

Hoi Annemarie wat een super gave Sint creatie heb je gemaakt,
Echt schitterend.En wat een leuke pieten heb je.
Ja jammer hé dat we geen sint meer kunnen vieren zoals vroeger.
Wie weet misschien ooit nog eens met onze kleinkinderen.

Groetjes Jannie.

Isabelle zei

Hoi Annemarie!
Onwijs leuke sint-freubel, kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt :)

Liefs, Nyna.

Louise zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en inderdaad Sinterklaas is een heerlijk feest ik zit er nu met mijn kleinzoon middenin genieten hoor.

gr.Louise

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Nu moest ik toch lachen hoor als ik je berichtje las, want ik zie je daar al zitten in je ééntje , luid meezingen en zwaaien en doen, beetje hevig doen, hihi. GO GIRL...ik zeg altijd, zot zijn doet geen pijn , dat kietelt alleen maar een beetje (grapje hoor)

Mooie tas heb je gemaakt hoor!


Groetjes, Jaimie

BepvS zei

Ohhh wat leuk Annemarie, dat gevoel van sinterklaas herken ik ook, mijn kids zijn nu ook groot en als ik nu in de stad loop is het gewoon raar om niet van alles voor sint te hoeven kopen...
Gr, Bep

Unknown zei

Prachtig Annemarie heel mooi gemaakt, heerlijk he die herrineringen aan dat je zelf klein was of je kinders, maar het blijf toch heel leuk ieder jaar weer.

Lieve groetjes Suze

Jolara zei

geweldig leuk geworden ! GR Joyce

Wendy ten Hove zei

Geweldig, dit Sinterklaasfestijn!! Wat een super foto ook van het geheel, echt heel leuk geworden zo! En die Pietjes zijn zo gezellig! Erg mooi gemaakt, ik word er helemaal vrolijk van!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Riet zei

Ohhh Annemarie,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Debbie Stip zei

hahaha...ziet er iig superknus uit en kan me voorstellen dat je daar veel lol aan hebt beleefd!
xxDebbie