zondag 14 maart 2010

GESLAAGD

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die verleden week zaterdag te horen zou krijgen of dat ze geslaagd was. En afgelopen week heb ik te horen gekregen dat dit is gelukt, dus snel een kaartje op de bus gedaan richting de geslaagde als het goed is heeft ze de kaart inmiddels wel ontvangen.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Eline Pellinkhof de lijn Bright. Lekker vrolijk en het afgestudeerde magnoliaatje heb ik ingekleurd met de copics. Nog een stukje papier bewerkt met een Martha Steward pons en daarop "PROFICIAT"gestempeld en nog een ovaaltje uitgedraaid met daarop (uit de computer) GESLAAGD.
Veel liefs, Annemarie.

16 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt Annemarie!
Mooie kleuren.
Ik denk dat ze het kaartje erg mooi zal vinden.

Groetjes Ida

m@deliefjuh zei

leuk gedaan zeg. deze magnolia kende ik nog niet. leuk hoor!en een kaartje is ALTIJD leuk!

*Ellen* zei

prachtig kaartje is dit en zo lekker vrolijk ook in die kleurtjes

nicolet zei

Prachtig kaartje weer Annemarie!!
Groetjes Nicolet

Amanda zei

Schitterend kaartje Annemarie!

liefs Amanda

Tineke's hobby zei

Heel mooi kaartje en wat een leuk stempeltje
Groetjes Tineke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Vrolijke kleuren ,leuk kaartje met deze tilda.Gr Agnes

Neline zei

Heerlijke vrolijke kleurtjes!
En wat een toepasselijke stempel...echt heel leuk
groetjes
Neline

Wilma zei

Lieve Annemarie,
Dank je wel voor je leuke kaart! Helemaal toepasselijk met die stempel..en de vrolijke kleuren. Ik ben momenteel net zo vrolijk als het papier, blij dat ik niet meer hoef te leren! Lekker kaartjes maken..dinsdag kom ik naar Flakkee, dus het zou leuk zijn als we elkaar dan nog even spreken. Tot dan ??!! Liefs, Wilma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een vrolijke kaart is dit.
lekker fleurig.

Groetjes Jolande.

Angela zei

Mooie kaartjes meiden!! Ik ben gelijk volger dus kom vaker een kijkje nemen bij al het moois wat jullie maken!
liefs
Angela

Gusta zei

wat een leuke kaart en lekker vrolijk

groetjes Gusta

Sandra zei

je kaartje is weer prachtig geworden, Ik mag voor onze rens een geslaagdkaartje gaan maken want hij mag als alles goed gaat over 1,5 week op voor zijn 1ste zwemdiploma.
groetjes sandra

Didy zei

Mooie kaart Annemarie
Leuke magnolia.
echt erg leuk.

Gr. didy

monique zei

Wat een leuk kaartje, mooie combinatie!

groetjes, Monique

Anne-Marije zei

Wat een leuk stempel. Mooi ingekleurd.
Ik hoop over 3 maanden ook te kunnen zeggen dat ik geslaagd ben!
xxx Anne-Marije