woensdag 25 november 2009

Vrolijk Kerstfeest

Eindelijk eens weer een kerstkaart, we moeten nu toch wel een beetje vaart gaan maken, want het gaat al aardig richting december. Nou vanavond gaan we aan de kerstkaarten , Rolinka komt zij had nog een nieuwe stempel dus kunnen we daar misschien wel iets leuks mee maken.
Voor deze kaart heb ik het papier van de Kars X-mas Collection gebruikt. Deze paperpad heb ik al vanaf semptember in huis ik heb hem al heel wat keren bekeken, maar het lukte telkens maar niet om er wat mee te maken. Nu is het gelukt, heb er echt een ijzige kaart van gemaakt met het lieve magnoliaatje op de schaats. Ik heb ze in een spellbinder gestempeld en gekleurd met
Derwent potloden wat schaduw er omheen gedaan met Chalk, op de foto is het bijna niet te zien maar ik ben het aan het proberen dus durf nog niet zoveel te gebruiken.(Ik heb het op de site Patterned Paper gezien). Afgewerkt met 2 grote sneeuwvlokken van sizzlits en wat kleinere sneeuwvlokkken van de cuttlebug, met daarin een heel klein strass steentje. Ga nu snel aan het werk.
Fijne dag allemaal liefs, Annemarie.
 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Kijk dit noem ik nou een mooi kerstkaartje, prachtige kleuren heb je gebruikt!

Liefs

Anoniem zei

Schitterend kaartje Annemarie, en wat een mooi papier is dit echt superrrr.

Groetjes Jannie