donderdag 29 oktober 2009

Magnolia Yummy for your Tummy

Weer 2 schattige kaartjes gemaakt. Merit was helemaal weg van deze serie, dus zij heeft het keukentje met het kokinnetje gemaakt, leuk afgewerk met bloemen en lint.
Ik zelf heb het magnoliaatje met de appels gekozen, afgewerk met de doily lace randpons (eindelijk gevonden) de takjes onder de bloem zijn van een pons van Nellie Snellen.Het papier wat ik gebruikt heb is de Baby 2 Bride Collection van Graphic 45
Heerlijk zo vakantie lekker tijd om kaarten te maken, ik zal het volgende week wel missen als dochter lief weer naar school gaat.

Groetjes Annemarie

1 opmerking:

Durvina zei

He wat zie ik een goede aankoop gedaan in de herfstvakantie (de doily lace pons van Martha Stewart)
en ik blijf herhalen de kaarten zijn wederom erg gaaf!!!

gr, Durvina