maandag 18 december 2017

Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar


Hallo lieve bloggers, 
Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op onze 'nieuwe woning' kaartjes met onze zelfgemaakte deuren en ramen, erg leuk om te lezen. 
We hadden een paar verschillende gemaakt, zodat ze genoeg keuze zou hebben. Ze moest er twee hebben had ze gezegd, maar ze nam ze allemaal haha. Onze voorraad was dus gelijk weer op! 
Wel leuk als je iemand zo blij kan maken met een paar zelfgemaakte kaartjes, daar doe je het uiteindelijk toch voor. 

Omdat ik het vorige week zo druk heb gehad op het werk met nachtwerk en dan de andere ochtend weer vroege dienst, was ik erg moe. Ik heb van het weekend heerlijk rustig aan gedaan en lekker niks gedaan. Heerlijk om dan weer even bij te kunnen tanken! Ook niet gefreubeld, maar heerlijk op de bank met een dekentje en een goed boek en 's avonds lekker op tijd naar bed. 
Vanmorgen kon ik weer vol frisse moed naar het werk. 

Ik heb 10 van deze kerstkaartjes gemaakt voor mijn collega's, deze had ik vanmorgen op kantoor gelegd. Vanmiddag hadden we vergadering en konden ze hem openen. Ze vonden het allemaal erg leuk en zeker omdat ze zelfgemaakt waren! 
Ik ben vergeten om een foto te maken met alle kaartjes bij elkaar, toen zaten de enveloppen allemaal al dichtgeplakt. Gelukkig had ik er nog eentje over, dus kon die nog in zijn eentje op de foto.
De kraft achtergrond is bewerkt met embossingpoeder om  zo een sneeuweffect te krijgen. Verder een stuk designpapier waarvan de randjes zijn gescheurd. En kerstbloem gemaakt met daaronder wat verschillende takjes en hulst. Onderin de tekst 'Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar' gestempeld op een wit kaartje. 

Morgen ben ik lekker een dagje vrij en gaan we samen aan de knutsel! 

Allemaal nog een fijne avond en tot snel op de blog. 
Groetjes, Merit en Annemarie

nummer 1 met dit kaartje bij The Sketchy Challenge:


Addicted to stamps - seasons greetings
Crafty card makers - christmas
A gem of a challenge - anything christmas goes 

23 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Goed om even naar je lichaam te luisteren en pas op de plaats te maken. Soms moet dat even...Wat een leuke kaarten heb je voor je collega's gemaakt. Mooie combinatie en die verfspatten geven net wat extra's vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Wauw geweldig wat een mooi kaartje, dat donkerrood komt ook zo mooi uit!

Liefs,
Wendy

Durvina zei

Wauwie!
Wat prachtig! Heel stijlvol!

liefs, Durvina

Nicolette zei

Wat lief om voor je collega's ook een kaart te maken. Hij is erg mooi.
Fijne knutseldag morgen.
Groetjes Nicolette

Mariken zei

Prachtige kaart! En zelfgemaakte kaarten worden zeker gewaardeerd! Ik geniet van jullie mooie pinguinkaart, zo leuk!!

Renate zei

Het kan af en toe zo heerlijk zijn om gewoon even niets te moeten/hoeven doen. En na zo een pittige werkweek is dat dan ook meer dan welkom.
jullie laten ons hier weer een prachtig kaartje zien. Wat leuk om je collega's hiermee te verrassen.
Geniet van je vrije dag morgen.

-xies- Renate.

Diny zei

Wow.....wat en prachtige kaart is dit....heel erg leuk met het gescheurde papier en de mooie bloem.
Gefeliciteerd met het winnende kaartje....leuk!
Groetjes Diny

Je@net zei

Heerlijk zo'n weekend om weer even helemaal bij te tanken.
En wat een mooie kaart heb je voor je collega's gemaakt. Fijn dat het dan ook zo gewaardeerd werd!

Larissa zei

Fijn dat je even lekker bij kon komen na een drukke week op je werk. Heerlijk genieten van een dekentje en een goed boek.
Je kaartje voor de collega’s is prachtig, heel mooi met de bloem.
Geniet van je vrije dag morgen en veel knutselplezier samen.

Eri zei

Het is een prachtige kaart geworden, leuk dat je daar je collega's mee hebt verrast. Geniet van je vrije dag morgen, en leuk dat jullie weer in de prijzen zijn gevallen.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Leuk die gescheurde strook. Ik heb nu net een schaal vol doosjes met kaarsjes voor mijn collega' s neergezet met een wens eraan. Ben benieuwd als de eersten straks komen. Vinden ze vast leuk... Het geeft voldoening om anderen blij te maken.
Druk heb je het, zeg! Ook door ziekte? Uit de nacht en dan de volgende ochtend een vroege dienst? Sjonge! Het is altijd mijn slechtste dag. Niet de dag dat ik eruit kom, maar de dag erna! Groot gelijk dat je even lekker op de bank hebt uitgerust. Anders houd je het niet vol.
Veel kntselplezier!
GerJanne

Irene zei

Dat even bijkomen was ook wel heel hard nodig Merit, pff wat heb je een zware week gehad!
Die poinsetias zijn en blijven zo mooi en ook op je hippe kaart net gescheurd papier is het een blikvanger!

XxIrene

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sabine zei

Hele leuke kaart! Mooi gemaakt Liefs Sabine

Marja zei

leuke kaart heb je voor je collega's gemaakt!
Een weekendje lekker luieren is ook wel is fijn.
Groetjes Marja.

Monique zei

Een prachtig kaartje!
De boog kan niet altijd gespannen zijn. Een goed boek is ook heerlijk.
Hier ligt de Oorsprong van Dan Brown op me te wachten.
Lieve groetjes, Monique

Colien zei

Heel mooi kaartje, tof om in serie te maken! En inderdaad best lekker om es met een dekentje op de bank te hangen. Hier duiken er dan meteen 2 honden bij, heerlijk warm ;)
grtz. Colien

Caroline zei

Wat een mooie kaart! Ik heb vanmorgen ook mijn collega's mijn kaarten gegeven. En een andere collega kwam steeds vragen of ik nog wat over had. nee dus...haha meteen maar gewoon doorgaan met kerstkaarten maken.
Zag je dat jullie gewonnen hadden bij City Crafter? Gefeliciteerd!
Groetjes Caroline

Jantine zei

Heel mooi met die poinsettia, Annemarie en Merit. En leuk dat de hele voorraad uitverkocht raakte :-)
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Nou ja, ik heb gisteravond via mijn mobiel op dit kaartje gereageerd en nu kijk ik voor de zekerheid en zie dus geen reactie van mij staan. Die moeite kan ik me dus voortaan besparen!
Dus hernieuwde poging: wat een prachtig kaartje voor je collega's. Daar zullen ze ongetwijfeld blij mee zijn.
Als het goed is ben je nu samen weer lekker aan de knutsel gegaan. Resultaat zien we nog wel.
Proficiat met je nummer 1 kaartje. Terechte winnaar. Het is ook zo'n gave kaart!
Fijne avond.
xxx Margreet

Petra zei

Wat een supermooie kaart weer meiden. Kerstkaarten maken blijft leuk.
Lieve groet,
Petra

Ellen zei

Superleuke kerstkaart! Die gescheurde strook staat zo mooi.

Gina zei

Wat een leuke kerstkaart voor jouw collega's. Die boffen ! Groetjes, Gina