zaterdag 24 juni 2017

Van Harte...zomerse verjaardagskaart


Vandaag een heerlijk zomers kaartje...gemaakt voor MD design challenge blog.
Ze vroegen een zomerse verjaardagskaart, en hier we wonen vlak aan zee, gaan de "zeekaarten" zoals we die altijd noemen (niks geen maritiem maar zee hahaha) altijd als warme broodjes over de toonbank, die zijn niet aan te slepen.
Dus gelijk maar weer wat voor de voorraad gemaakt.
Het zeilbootje de  zeester  het anker (stukje rand met stuurrad en schelp eraf geknipt) de meeuw en het papier en de tekst van harte  zijn allemaal van MD 
Alleen de letters  "beach en sand" zijn gemaakt met het Labeler Alphabet van SU. (weet niet of dat mag maar vond het anders een beetje kaal) .

Fijne dag liefs Annemarie.


18 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje annemarie je vorig kaartje is ook heel leuk .Gr.Joke

Margreet zei

Superleuke maritieme kaart Annemarie. Ik heb het zeilbootje ook nog liggen, dus weer bedankt voor de inspiratie! Fijn weekend.
xxx Margreet

Judith zei

Super leuk kaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met onze zomerse verjaardags challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Crealientje zei

Mooie zeekaart!
Gelukkig is het weer iets koeler. Krijg zin om met een bootje te gaan varen bij het zien van je kaart.
Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Heerlijk vlak bij de zee wonen !
groeten Ineke

Yvonne zei

Hele leuke zomerse verjaardagskaart Annemarie.Ik houd ook zo van deze stijl kaarten.
Heerlijk lijkt mij het,lekker dicht bij ze wonen.
Ik zeg altijd; in de vakantie moet ik de zee hebben gezien, anders heb ik geen vakantie.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog

Ellen zei

Toffe zeekaart! Echt leuk dat die meeuw het bordje met tekst in zijn snavel heeft. En je strand is ook zo goed gemaakt. Woonde vroeger ook vlakbij zee, heerlijk hè?!

Ellie Bakker zei

Super leuke zeekaart Annemarie zoals jullie dat noemen.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Anita zei

Een prachtige zeekaart en zomers Annemarie.
Je hebt een tekst van MD gebruikt dus die andere 2 stukjes mogen wat mij betreft blijven.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave maritieme kaart Annemarie, mij spreken dit soort kaarten ook altijd enorm aan. Ik denk omdat ik een beetje "zeegek" ben hihi. Ik ben in een vorig leven vast een vis of zo geweest..LOL. Heel leuk dat briefje in de bek van de zeemeeuw en de manier waarop je met het dessinpapier gespeeld hebt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Enig papier ook voor een maritiemkaartje! De zeemeeuw is leuk met dat kaartje in zijn snavel.
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Gaaf kaartje en de letters maken het helemaal af!
grtz.Colien

Cobie zei

Heel leuk!
Groetjes Cobie

Ellen zei

Leuk zeg en hartstikke zee-ig!

Liefs, Ellen

Marleen zei

Een hele leuke en lekker stoere zomerse verjaardagskaart!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Linda Visser - van der Velden zei

Onwijs leuke kaart, mooi! Groetjes, Linda

Boukje zei

Mooi stoer zomers kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Wybrich zei

Super leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog