vrijdag 23 juni 2017

Happy Birthday...


Dit kaartje heb ik afgelopen week voor de verjaardag van Rhode gemaakt, was er nog niet aan toegekomen om hem te laten zien.
Lekker knalroze met wat zwart erbij dat doet het altijd goed.
Voor het  feestelijke gevoel nog een zilveren glitter ballon erbij.
Leuk voor een 12 jarige dame.

En een hartelijk welkom aan Miranda, leuk dat je ons blog gaat volgen...

Fijne dag bedankt weer voor al reacties ik vind het toch zo leuk om te lezen....

Liefs Annemarie

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Crealientje zei

Je hebt zeker al in de gaten, dat ik een grote blogronde doe :)
Loop een beetje achter.
Je kaartje is super leuk! Zeker voor een 12 jarige.
Lekker vrolijk. Glitter papier is ook leuk verwerkt. Heb het wel maar gebruik het nooit,ook maar eens gaan doen. Bedankt voor de inspiratie.
Heel fijn weekend, groetjes Crealientje.

Margreet zei

Superleuk voor een 12-jarige...die houden wel van zwart, fuchsia en glitter!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Larissa zei

Heel erg leuk voor een 12 jarige.
Lekker wat bling, doet het altijd goed.

Margot zei

Gaaf deze kleuren! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

Nancy Soetaert zei

Toffe kleuren op je vrolijke verjaardagskaart
Fijn weekend
Nancy

Eri zei

Wat een prachtige kaart in deze knal kleuren, zeker voor een 12-jarige!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Diem knalkleuren zijn helemaal leuk! Gaaf ook voor een twaalfjarige. Glitterballon maakt het zeker extra feestelijk.

Colien zei

Wat een sprankelend, feestelijk kaartje, erg gaaf!
grtz. Colien

Freubelmina zei

Een hele feestelijke kaart is het,die zal in de smaak gevallen zijn!
fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje Annemarie! Rhode, de dochter vaan Durvina denk ik?
Echt leuk voor een 12 jarige jongedame!
GerJanne

Sarah zei

Die kleurtjes zijn mooi samen! Tof kaartje!

Ellen zei

Een gave kaart in knalkleuren, zal de jongedame leuk vinden!

Liefs, Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Een heerlijke vrolijke verjaardagskaart. De kleurencombi vindt ik ook erg gaaf. Leuk dat je meedoet met de DCL.

ps. volgens mij heb je wel een verkeerde link geplaatst want ik kwam bij een andere kaart uit van maart. ;) Maar ik heb je gevonden.