donderdag 10 maart 2011

with all my love...

 Dit kaartje heb ik gemaakt met het prachtige Maja Designpapier wat ik verleden week bij de demodagen van doe@ding heb gekocht. Er waren zo ontzettend veel mooi vellen maar we besloten om nu eens de kleur paars mee te nemen. Ik gebruik deze kleur zo weinig dat ik het een beetje als een uitdaging zag. (heb zelfs nog de kleur "dusty concord" distress ink gekocht want ik had niet eens paars). Thuis natuurlijk gelijk aan de slag ermee.
Heb het dametje van Whiff of joy gemaskerd in een voorjaarsveldje en met de distress bewerkt, wat ik nog steeds een hele bevalling vind na herhaalde pogingen en veel bezoekjes aan de prullenbak mocht deze dan eindelijk blijven.Nog hier en daar wat stickles aangebracht en in de hoekjes wat swirls gestempeld. Daarna alle randjes van alle scrappapiertjes met inkt bewerkt ook het taartonderleggertje anders is het zo wit. Nog een stukje kant eronder gedaan en wat bloemen ,blaadjes,vlindertje en swirls. Tot slot de stempel "with all my love" gebruikt en overal kliene stipjes gezet met de perlen-pen .
 
Fijne dag nog allemaal veel liefs, Annemarie.
 

44 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is echt prachtig geworden!! Mooie kleuren zijn het en het mooie Maja papier daar kan niks mee mislukken he?
Groetjes van Ageeth

*mieke* zei

Jeetje...ik vind hem schitterend geworden en heel mooi ingekleurd! Ik ben gek op paars:-) Heb je al gezien dat jullie gewonnen hebben bij de alles met en over kleuren met Derwents challenge blog? Gefeliciteerd dames...
Liefs Mieke

Anoniem zei

wow wat een schitterend kaartje Annemarie.
En wat heb je het meisje mooie kleren aangegeven echt super knap gedaan.

Groetjes Jannie.

Neline zei

woww...prachtige kaart Annemarie. Super ingekleurd, het papier is toch gaaf!
groetjes
Neline

Tinie zei

Schitterend wat een prachtige kaart, super mooi ingekleurd, echt een geheel!!!

Groetjes Tinie

*Ellen* zei

whow wat een schitterend kaartje, en ik vind haar helemaal supers in dat paars

Jaimy zei

Het kaartje is heel mooi geworden!
het papier is echt geweldig.

Groetjes, Jaimy

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje en zo mooi in dat paars echt heel mooi gedaan
Groetjes Tineke

Marjan zei

Erg mooie en goed afgewerkte kaart! Leuk dat jullie wonnen met een andere kaart, ik zie het in een reactie. Gefeliciteerd!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Wauw schiterend! Ik heb ook paars gekocht omdat ik het bijna nooit heb maar ik vind het wel erg mooi nu. De bloemen en swirls zijn ook enig!
Groetjes Jolanda.

Frences zei

Erg mooi zeg, dat papier heb ik ook net besteld. Mooi he?! Leuk wat je er mee gedaan hebt hoor!

Groetjes Frences

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooi afdrukje en mooi ingekleurd, ik ben ook helemaal weg van dit papier.

groetjes jolande

Linda zei

schitterend en wat een mooie kleuren
gr linda

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig prachtig prachtig!
groetjes, Mandy

Yvonne zei

heel erg mooi en zo supers mooi gekleurd.
groetjes Yvonne

Wendy Koorevaar zei

Ohh wauw wat een plaatje! Ik vind het afdrukje ook super schattig.

Groetjes,
Wendy

Aleida zei

Mooi kaartje! Bijzondere kleurencombi, groen met paars. Maar het geeft wel een apart effect.
groetjes,

Karin zei

wat een prachtig kaartje, heel mooi inkleurd. en ik ben ook zo blij met het maja design papier..vind het echt prachtig papier.

Tinie zei

Schitterende kaart!! Dat papier is supermooi en die bloem is echt een blikvanger!
Het stempeltje is mooi ingekleurd!
groetjes Tinie

Irene zei

Wat mooi Annemarie, alles past weer zo goed bij elkaar! In ieder geval 100 maal mooier en beter dan mijn paarse creatie.oeps dat is niet eens een compliment bedenk ik nu, hahaha!!

Groetjes,
Irene

Bea zei

Gorgeous!

Thanks for joining us at ABC this week

Bea

Wendy ten Hove zei

Oh, ben gek op paars! Wat mooi gemaakt, zeg. en wat een schatje van een afbeelding, ik ben wel gek op Whiff of Joy, maar vind ze wel lastig inkleuren, met al die details, maar je hebt dit super gedaan!
Groetjes, Wendy

Unknown zei

Prachtige kaart Annemarie en het Maja papier is ook zo mooi hé past perfect bij het stemepltje prachtig.

Groetjs Suze

Durvina zei

Wat is het een schatje, ik heb hem in het echt al bewonderd.
Ik vind het bijna zonde om aan het papier te beginnen, maar zal volgende week toch eens een poging gaan wagen.

groetjes, Durvina

Anke zei

Paars is mijn lievelingskleur enneh dat papier is gewoon geweldig.
Je kaartje is dan ook prachtig!
liefs Tessa & Anke

Marijke zei

Schitterende kaart en ja wat is dit papier toch mooi! Leuk de parelrand.
Groetjes, Marijke en chantal

Marleen zei

Wat een prachtig kaartje zeg!!!
Die techniek wil ik ook nog wel eens onder de knie krijgen, dat maskeren!! (staat ook nog op m'n lijstje, haha).
gr Marleen

CreaSjouk zei

Wat een schitterend kaartje...
Zo zie je maar weer ook paarse kaartjes kunnen ontzettend mooi worden!
Groetjes Sjoukje

Miranda zei

Geweldig kaartje ! En dat papier is zoooooo mooi, ik heb het ook en ben er helemaal weg van
Nu hou ik ook erg van paars dus dit kaartje is helemaal mijn ding, hahahaha

Gr, Miranda

Het zonnetje in huis zei

Hallo annemarie,

Ze staat prachtig in haar bloemenveldje zo, en je hebt dat mooi gedaan met de kleur paars !!

Groetjes, Jaimie

Lia zei

Prachtige kaart, maar ja het papier is ook geweldig mooi, heb ook al aardig wat vellen in huis hoor,

groetjes Lia

Unknown zei

wowwwwwwww wat een prachtkaart mooie kleuren en supers ingekleurt

Liefs Nellie

stempelfreaks zei

wat een beauty is het geworden.Het afdrukje is geweldig. Prachtig papier he. Ik heb ook wat papier in de kleuren paars. Hopelijk kan het het weekend nog even heerlijk een kaartje maken.
Fijn weekend
Astrid & Larissa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje Annemarie, prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Kaatje zei

heel mooi kaartje in die paarstinten!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Prachtige kaart en schitterend papier!
Liefs, Sandra

Sinikka zei

Een hele mooie kaart. Super natuurlijk dat die in mijn kleur is gemaakt. Helemaal toppie dat je er meteen inkt bij hebt gekocht. Heel mooi gekleurd en gemaskerd.
Gr. Sinikka

Creative vlinder zei

Dit is een hele mooie kaart geworden. Ik ben dol op PAARS....
Grt Nadia

frazzled2day zei

This is such a pretty card & I love the combination of green with the purple! Thanks for playing along with Paper Play Challenges blog this week, hope we see you next week, hugs, Janey x

Riet zei

Schitterende kaart Annemarie,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

This is beautiful! I love how softly you've colored the image! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

Suzanne J Dean zei

Beautiful and stunning--love this gorgeous image done in the soft Mardi Gras colors. Thanks for joining us at the 7 Kids Challenge!

hugz,
Suzanne

*mieke* zei

Gefeliciteerd met jullie top 3 plek bij 7 kids college fund...en jullie prijs als gast designer daar! Jullie kaart was dan ook schitterend!!!
Groetjes Mieke

Suzanne J Dean zei

Annemarie---- can you email me at sjdean@smartneighborhood.net! You made the Top 3 at the 7 Kids College Challenge and you are the next guest designer. I need to get you challenge info if you'd like to participate with us. Thanks & Congrats!

hugz,
Suzanne