donderdag 31 maart 2011

sweet wonderful you....

Zo daar zijn we weer na een verregende ochtend ,maar nu komt hier bijna....de zon door. Vanmorgen vroeg op,mijn huisje aan kant , strijk gedaan en witlofschotel gemaakt en daarna.....snel naar al mijn nieuwe spulletjes ,ik had zo'n zin om hier mee te gaan beginnen. Nou dat is gelukt hoor dit is de eerste kaart met mijn nieuwe aanwinsten. Het papier wat ik van Merit heb gekregen is van Maja Design en zo ontzettend mooi dat ik eerst eigenlijk de schaar er bijna niet in durfde te zetten ik vond het zonde, maar inmiddels ben ik al aan mijn tweede kaart bezig. De stempelafdrukjes zij beide met distress bewerkt, het Tildaatje had ik van het weekend ingekleurd toe zag ik gisteren bij Monique op haar blog dat ze dat schattig hondje erbij had gedaan(bedankt voor het idee, ik vond het zo lief het is net of ze met haar handjes op haar knietjes slaat en haar hondje roept.Dus vanmiddag ook de hond nog even met distress bewerkt! De layout is heel eenvoudig 3 vierkantjes op elkaar geplakt daarna heb ik de cirkel en de harten van Marianne Design uit scrappapier gedraaid (ook voor mijn verjaardag gekregen). Cirkel uitgedraaid met daarop "Sweet wonderful you"gestempeld en een stukje oud kant erdoor gehaald.Daarnog takjes van magnolia uitgestanst (verjaardag!) en een zelfgemaakt bloem erop geplakt van 2 kleuren cardstock. Wat heerlijk om zoveel nieuwe spulletjes te kunnen gebruiken ga nog snel even verder want er ligt nog veel meer op me te wachten. Nieuwe volgers van harte welkom op onze blog we gaan jullie zo snel mogelijk ook een bezoekje brengen. Dutch Dare Challenge: Distressing. Magnolia Stamp Lovers: Spring. Dutch Magnolia Lovers: Anything Goes. Fijne dag nog allemaal en bedankt voor al jullie's trouwe bezoekjes. Veel liefs, Annemarie.

36 opmerkingen:

marijke zei

nou meiden ik vind hem weer super gaaf hoor en inderdaad heel leuk idee zo met het hondje

Wil zei

Wat heb je een geweldige kaart gemaakt. Kan me goed voorstellen dat je niet kon wachten om te beginnen. Nu is ook het weer er wel na om lekker te gaan knutselen.
Ik ben ook weg van je bloemen die je heb gemaakt,ben benieuwd hoe je ze gemaakt heb.
Verder nog een fijne dag en avond.
Lieve groetjes Wil

Marijke zei

Wat een mooi kaartje met de nieuwe spulletjes, mooi papier, leuke stansjes en wat schattig het hondje erbij. helemaal leuk weer.
Groetjes, Marijek en Chantal

Neline zei

prachtige kaart..."so sweet" Het papier is super, en het hondje is echt leuk (ik heb hem vanmorgen ook nog gekocht:):)
Mooie bloem heb je gemaakt.
groetjes
Neline

Tinie zei

Het is een heerlijke kaart geworden, helemaal mijn kleuren en super mooie bloem!! Ga maar snel verder, ben benieuwd wat we te zijn krijgen!!!

Groetjes Tinie

Deborah zei

Wauw, je hebt echt wel heel leuke dingen gekregen hoor!! Ik vind het ook altijd zo leuk om met de nieuwe dingen iets leuks te maken.
Ik vind het een heel lief kaartje, heel leuk met dat hondje!!!
Groetjes Deborah

Louise zei

Nou je bent wel verwend hé, prachtig papier en wat leuk idee om dat hondje erbij te zetten, mooie spulletjes heb je gekregen hoor!.

gr.Louise

Christa zei

Hoi Annemarie , wat ben je heerlijk aan de knutsel geweest met je nieuwe spullen. Prachtige kaart heb je gemaakt. Dat hondje is echt supers ! Erg mooi ingekleurd met de inkt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

Wat een schattige kaart Annemarie en wat een mooie spulletjes heb je gehad geweldig.
veel plezier met de rest.

Lieve groetjes Suze

Marjan zei

Schattig dat hondje en ik zie weer zo'n mooie bloem! De kleurtjes bij elkaar zijn ook geweldig mooi. Volgens mij ben jij wel verwend!:)

Groetjes, Marjan

Irene zei

Wat heb jij een super dag met al je nieuwe spullen en dat is aan je beeldige kaart ook wel te zien!!!!
Het is idd PRUTWEER dus we kunnen heerlijk knutselen zonder ons schuldig te voelen dat we niet naar buiten gaan, "elk nadeel hep se voordeel", hihihi!!!!

Liefs, Irene

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje Annemarie.
Echt schitterend!!!
Heerlijk he freubelen met al je nieuwe spulletjes.
En het is er ook nog eens echt crea weer bah wat een wind.
Ik ben benieuwd naar je volgende nieuwe kaartje.
Groetjes Jannie.

*Ellen* zei

whow wat een toppertje, schitterend met al die leuke details

Aleida zei

Heel mooi, lief papier. En die bloem is super!
groetjes,

Gemma zei

Helemaal leuk met dat hondje zeg en wat een gave dingen kun je doen met je nieuwe spullen, die hartjes zijn echt super! Groetjes Gemma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een plaatje, prachtige kaart.

groetjes jolande

Yvonne zei

Jeetje zeg wat een ontzettend lief kaartje! Vind die hartjes ook zo mooi die erop zitten. Heb zelf ook het hondje erbij gekocht wat een schatje he!
groetjes Yvonne

Esther zei

Schattige kaart geworden,ben benieuwd naar de volgende.haha

groetjes Esther

Anoniem zei

Hoi Annemarie,

Wat een topkaartje is dit weer geworden zeg. Prachtige kleuren en leuke stempeltjes erop. Echt een kaart om trots op te zijn. Mijn zoontje Jasper hiernaast mij vindt hem ook superleuk zegt hij.
groetjes Joke

Patricia zei

superleuk kaartje Annemarie!! Heerlijk papier he van Maja Design. Ik ben er ook helemaal verliefd op. Ik vind je hartjes ook zoooo supermooi. Groetjes Patricia

Durvina zei

Wat een schatje, zo met dat hondje erbij.
En die hartjes zijn echt super.

groetjes, Durvina

Jolanda Cuper zei

Super schattig wat een snoezig en vooral ook lief kaartje! Groetjes Jolanda.

Aartje zei

Hallo Annemarie, leuk dat jullie ook bij mij volger zijn geworden. De kaart is prachtig, leuk dat je zo verwend was bij je verjaardag. En heerlijk als dan het werk gedaan is om lekker te gaan zitten frobelen.
groeten Aartje

*mieke* zei

Ik kan haast niet wachten op wat voor mooies je nog meer gaat maken met je nieuwe spullen. Deze is in elk geval meer dan geslaagd!!!
Groetjes Mieke

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Hihi, schattig zo met dat hondje erbij , leuke kaart!
en hhmm witloofschotel.

Groetjes, Jaimie

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje zo mooi zo met dat hondje en het is inderdaad heel erg mooi papier
Groetjes Tineke

stempelfreaks zei

Wat een schatje weer. Heerlijk he met al de nieuwe spullen. Prachtig papier is het he. Het is inderdaad zonde om er in te knippen. Maar ja je hebt ook weer goede reden om weer nieuw te kopen:)
Groetjes Astrid & Larissa

* Üla * zei

Wat een prachtige en hele lieve kaart, Annemarie. Hele mooie kleuren heb je daarvoor uitgekozen. Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Hannie Stoel zei

Wauw....wat een mooie kaart.
Ja dit papier is super......

groetjes, Hannie

Cobie zei

Wat een Super leuke kaart!!

Groetjes Cobie

Unknown zei

wat een beatyyyyyyyyyyyyyy en wat leuk met dat hondje erbij het is een plaatje

Liefs Nellie

Gusta zei

wat heb je een mooie kaart gemaakt met je nieuwe spulletjes.

fijn weekend Gusta

Jolanda zei

Hoi Annemarie en Merit!

Wat een gave kaarten maken jullie zeg!
Ik ben meteen volger geworden...

grtz Jolanda

Wendy Koorevaar zei

Geweldig wat een mooi kaartje weer! Het papier is ook schitterend inderdaad en ik vind je zelfgemaakte bloem echt super!

Liefs,
Wendy

Jeanet van der Lee zei

Wat een superleuke kaart zeg, inderdaad lijkt net of ze haar hondje roept! Die zelfgemaakte bloem is ook erg mooi gelukt, ik heb net de tutorial al effe gelezen, heel duidelijk uitgelegd. Bedankt voor het meedoen aan onze "alles mag" challenge bij Dutch Magnolia Lovers. Groetjes, Jeanet

Chantal zei

Wat een prachtig papier! Ik heb dat idd ook weleens, dat ik niet zo goed durf om er in te gaan knippen omdat het van zichzelf al zo mooi is :)

Groetjes,
Chantal