woensdag 30 maart 2011

Beterschap....

Dit kaartje heb ik gisteren snel gemaakt voor mijn nichtje Aniek, ze is gevallen en heeft haar arm op 2 plaatsen gebroken. Het papier is van October Afternoon de lijn "Farm Fresh"hij is nu bijna op en het is van dat leuke vrolijke papier Jammer!! Maar heb voor mijn verjaardag weer een nieuwe gekregen van October Afternoon dus kan ik daar weer mee aan de slag. Heb dit schattig zustertje ingekleurd met de copics (kan er niets van maar vind het bij sommige soorten papier zo lekker vrolijk die harde/felle kleurtjes), dat ik ze toch weer gepakt heb,en maar kliederen en een aantal keren overnieuw gedaan dit was de beste die is erop gegaan. Nog wat peertjes en een bloemetje uit het scrappapier geknipt en met tape opgeplakt, nog een bloem splitpen en wat takjes boven in de hoek, en "Van Harte Beterschap"gestempeld. Als laatste allemaal strass steentjes rondom het afdrukje geplakt lekker voor de BLING!!! daar houd ons nichtje wel van. Ga snel weer aan het werk en dan vanmiddag misschien met mijn nieuwe papier aan de slag. Allemaal een hele fijne dag. Veel liefs Annemarie.

42 opmerkingen:

Christa zei

wat een lieve kaart, pas leuk zo het papier erbij, wens je nichtje maar beterschap toe groetjes christa

Colien zei

Het is inderdaad een leuk, felgekleurd kaartje! Soms is het inderdaad jammer dat bepaald papier op is, maar dat geeft weer een reden om nieuw papier aan te schaffen ;p D'r komt steeds wel mooi, nieuw papier uit....
grtz.Colien

mariska zei

Wat een ellende dat ze haar arm heeft gebroken. Dat kan zo lang duren voor het helemaal weer in orde is. Maar met dit kaartje zal ze zich in ieder geval vast wat beter voelen. Hij is erg leuk namelijk.

Liefs Mariska

Cynthia zei

Wat een leuk en mooi kaartje is dit geworden daar zal je nichtje zich vast wel wat beter door voelen.

Groetjes,

Cynthia

Angelique zei

schitterend, daar zal je nichtje vast en zeker blij mee zijn!!

Annemarie en Merit zei

Nou, hij is super leuk geworden hoor ma!
en het is goed gelukt met de copic's.
Aniek was er in ieder geval super blij mee!!
Ik ga nu naar school, tot straks.

liefs, merit

Lia zei

Niks mis met het inkleuren hoor, ik doe het je niet na haha, heb ook geen copics dus???? Maar vind het een supergaaf kaartje en zeker mooi papier,

groetjes Lia

annemarie zei

ik vind het er super uitzien!
lekker fris met die vrolijke kleurtjes en dat fruit! toppie!
groetjes annemarie

Neline zei

prachtig beterschapskaartje, en wat een leuk papier erbij, enne...het kleuren...super gedaan hoor;)
groetjes
Neline

Deborah zei

Prachtig!! Zo leuk dat papier met dat perenmotief, past wel uitstekend he!
Groetjes Deborah

Irene zei

Wat een super vrolijk kaartje met leuke details en ook al is die arm niet 1,2,3 over...ze zal er wel blij van worden en dat maakt weer veel goed toch??

Liefs, Irene

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

fridel zei

wat een vrolijk en mooi kaartje groetjes frieda

Anoniem zei

Leuke beterschapskaart Annemarie. Daar zal je nichtje zeker blij mee zijn.

*Ellen* zei

ohhh jee dat is niet zo best voor je nichtje, hopelijk knapt ze snel weer op, en met dit prachtige vrolijke kaartje moet dat toch lukken

Tinie zei

Maar je nichtje krijgt zo wel een super mooie kaart die haar zeker zal opvrolijken!!

Groetjes Tinie

Esther zei

Met zo een fleurig kaartje zal ze zich zeker snel weer wat beter voelen.
Heel leuk kaartje geworden.

Groetjes Esther

Karin zei

Wat sneu voor je nichtje. Je kaartje is heel mooi en ik vind het inkleuren juist wel heel goed gelukt. Jammer dat je er zelf niet tevreden over bent.

Jolanda Cuper zei

Dat is een leuke beterschapskaart met die zuster en al dat fruit! Daar ga je, je vast beter van voelen!
groetjes Jolanda.

Durvina zei

Wat een schatje!
Ik heb deze niet live bewonderd, dus nu moet ik zeker even reageren!!!!!
Ziet er erg leuk uit.

groetjes, Durvina

Joke de Wit zei

Hallo, Wat een vrolijk kaartje het papier is inderdaad leuk.Groetjes Joke

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi,
Dit kaartje is snel gemaakt, maar ziet er wel heel leuk uit. Papier ken ik en is inderdaad schitterend.
Groetjes Lida

Marjan zei

Sneu voor je nichtje, twee plaatsen! Gelukkig helen kinderen snel en met dit prachtige kaartje zal ze zo blij zijn! Ik vind het stempeltje schattig en dus wèl mooi ingekleurd.

Groetjes, Marjan

Wil zei

Ik denk dat ze door dit kaartje zich al een stuk beter voelt. En wat dat kleuren aan gaat met copic gaat hartstikke goed toch niets mis mee.
Gr. Wil

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Mooi kaartje en beterschap aan uw nichtje, klinkt pijnlijk wat ze heeft !

Groetjes, Jaimie

miriam zei

leuke beterschapskaart het is nooit leuk als je iets gebroken hebt.

gr miriam

Marleen zei

wat een leuk kaartje! Leuke afbeelding ook!!
En de kleurtjes passen helemaal bij het kaartje hoor! Mooi gekleurd!
Gr Marleen

Patricia zei

Dat is zeker een vrolijk kaartje. Ik vind het papier ook heeeeel erg mooi. Je hebt trouwens netjes ingekleurd...niets op aan te merken hoor. Groetjes Patricia

Tineke's hobby zei

wat sneu voor je nichtje maar met zo'n mooi kaartje fleurt ze vast weer snel op.
Het is een lief stempeltje en heel mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

Just me... zei

Dank je wel voor je bezoekje en complimentje op mijn blog. Het was inderdaad heel erg leuk op de lente creabeurs(je)Heb leuke mensen weer ontmoet en ook leuk verkocht. Ik vind dit echt geweldig om te doen.
Ik vind trouwens dit kaartje heel mooi en vrolijk. Daar zal ze vast wel wat van opknappen.Ook het inkleuren met de copics vind ik echt heel mooi bij dit kaartje. Ben zelf veel bezig met distress inkt van Tim Holtz. Ook erg leuk om te doen. Maar copics staan ook nog op mijn verlanglijstje.

Lieve groetjes weer van Diana.

Riet zei

Schitterende kaart,super stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Kaatje zei

heel leuk kaartje! Daar vrolijkt ze vast van op!

groetjes,
Annika

Aleida zei

Mooi kaartje, daar zal ze blij mee zijn.
groetjes,

Mandy's Magnolia cards zei

erg erg mooi!!
groejtes, Mandy

ohja en wat hebben jullie trouwens een leuk blog achtergrondje :)

Unknown zei

Schattige kaart Annemarie, mooie vrolijke kleuren prachtig.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag al is het wel wat laat.

Lieve groetjes Suze

Anoniem zei

Het is een prachtige kaart geworden. Hier vrolijkt je nichtje vast van op.
Liefs, Myriam

*mieke* zei

Nou, van zo'n kaartje wordt je vanzelf wel weer vrolijk! Mooi hoor, het papier is inderdaad super...
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Wat een prachtige kaartje is dit.
Daar zal je nichtje wel heel blij mee zijn.
Wat een leuk papier is dit.

Groetjes Jannie.

Anke zei

Heel leuk kaartje. Leuke details.
liefs Tessa & Anke

Chantal zei

Haha, nou ik heb dat ook hoor met de Copics. Bij sommige kleuren papier en/of stempels vind ik de hardere kleuren van Copics beter passen en bij andere de zachtere tinten van Derwent. En soms wil ik gewoon het vintage-achtige van Distress-inkt... Fijn dat je dan kan kiezen he!

Groetjes,
Chantal

Milnie zei

Wat sneu zeg voor Aniek, ik weet zeker dat dit mooie kaartje haar op gaat vrolijken!

liefs

Jopie zei

Lekker vrolijk kaartje met die kleuren en je nichtje vergeet gelijk de pijnb als ze dit ziet. Trouwens ik vind het heel mooi gekleurd hoor.
lieve groeten Jopie