Pagina's

maandag 1 juni 2026

BABY TOM


 Goedemorgen lieve blogsters vandaag laat ik een kaartje zien voor de vrouw van de oude buurjongen, ze komt hier heel vaak kaartjes halen en bestellen, ze was weer zwanger dus ik begon vroeg genoeg om ideetjes te verzinnen en ook om aan het kaartje te knutselen, want denk het is voorjaar heb genoeg andere dingen te doen, en dan ineens is die baby er...
Zo kwam ze weer een stapeltje conoleance kaarten halen (ruim 40 weken zwanger) sprong op de fiets en riep JE HOORT HET WEL!! en jullie raden het al die avond werd een lief kereltje geboren TOM.
Zijn pa werkt op een boeren bedrijf dus weer de tractotr tevoorschijn gehaald, Sam de grote broer voorop en de baby Tom achter in het bakje samen met hun hond Noa...
Wilde het zo natuurlijk mogelijk houden niks te veel erop...maar toch een kleine veiligheidsspeld in het licht blauw houdt de baby vast..
Benieuwd wat ze er van vinden....

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

16 opmerkingen:

  1. Wow dat was dan nog even haast maken met het maken van dit kaartje maar wat een leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart met de beer op de stoere trekker en de baby in het aanhangertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het gave tafereeltje, zo helemaal in de sfeer van de boerderij
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart. Echt prachtig gemaakt. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gaan wel blij worden van zo'n leuke kaart!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super origineel kaartje dit. Die gaat vast en zeker in de smaak vallen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart heb je gemaakt. Heel origineel met de tractor en aanhanger met baby Tom en Noa erin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof kaartje in die zachte tinten. Wordt vast heel erg gewaardeerd!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Annemarie,
    Hoe geweldig is deze kaart! Super mooi van opbouw en kleurencombinatie!! Ben helemaal fan!!
    Ik reageerde ook nog op de vorige kaarten...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en persoonlijk kaartje heb je gemaakt om zijn ouders en broer te feliciteren
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt!! Helemaal leuk met de tractor plus aanhanger. Die zal zeker in goede aarde vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf kaartje voor Tom met die tractor plus broerlief en hond. Die veiligheidsspeld is een tof detail.
    Sterkte met je eigenwijze vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje, leuk uitgevoerd, ik vind je kaart nu pas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.