Goedemorgen lieve blogsters vandaag laat ik een kaartje zien voor de vrouw van de oude buurjongen, ze komt hier heel vaak kaartjes halen en bestellen, ze was weer zwanger dus ik begon vroeg genoeg om ideetjes te verzinnen en ook om aan het kaartje te knutselen, want denk het is voorjaar heb genoeg andere dingen te doen, en dan ineens is die baby er...
Zo kwam ze weer een stapeltje conoleance kaarten halen (ruim 40 weken zwanger) sprong op de fiets en riep JE HOORT HET WEL!! en jullie raden het al die avond werd een lief kereltje geboren TOM.
Zijn pa werkt op een boeren bedrijf dus weer de tractotr tevoorschijn gehaald, Sam de grote broer voorop en de baby Tom achter in het bakje samen met hun hond Noa...
Wilde het zo natuurlijk mogelijk houden niks te veel erop...maar toch een kleine veiligheidsspeld in het licht blauw houdt de baby vast..
Benieuwd wat ze er van vinden....
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

Wat een geweldige kaart.
BeantwoordenVerwijderenWow dat was dan nog even haast maken met het maken van dit kaartje maar wat een leuk kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Caroline
Een superleuke kaart met de beer op de stoere trekker en de baby in het aanhangertje.
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met het gave tafereeltje, zo helemaal in de sfeer van de boerderij
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Zó super super leuk!
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Wat een super mooie kaart. Echt prachtig gemaakt. Heel erg leuk.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Die gaan wel blij worden van zo'n leuke kaart!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Echt een super origineel kaartje dit. Die gaat vast en zeker in de smaak vallen!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Geweldig leuke kaart heb je gemaakt. Heel origineel met de tractor en aanhanger met baby Tom en Noa erin.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Heel tof kaartje in die zachte tinten. Wordt vast heel erg gewaardeerd!!
BeantwoordenVerwijderenFijne dag!!
Groeten van Femminde
Hey Annemarie,
BeantwoordenVerwijderenHoe geweldig is deze kaart! Super mooi van opbouw en kleurencombinatie!! Ben helemaal fan!!
Ik reageerde ook nog op de vorige kaarten...
Liefs,
Nancy
Wat een mooi en persoonlijk kaartje heb je gemaakt om zijn ouders en broer te feliciteren
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Rina
Ooooh, SUPER schattig weer!!
BeantwoordenVerwijderenAch, wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt!! Helemaal leuk met de tractor plus aanhanger. Die zal zeker in goede aarde vallen!
BeantwoordenVerwijderenSupergaaf kaartje voor Tom met die tractor plus broerlief en hond. Die veiligheidsspeld is een tof detail.
BeantwoordenVerwijderenSterkte met je eigenwijze vader!
Gaaf kaartje, leuk uitgevoerd, ik vind je kaart nu pas.
BeantwoordenVerwijderen