Pagina's

donderdag 4 juni 2026

52Weeks To Christmas week 23 uitdaging: kersthuisje/straatje/dorpje.

Goedemorgen lieve bloggers, 

We laten vandaag een voorbeeld kaartje zien samen met de andere dt-leden van 52 weeks to christmas. Want er gaat weer een nieuwe uitdaging van start. Voor deze maand was het aan ons de eer om een uitdaging te bedenken. We willen graag een kersthuisje/straatje/dorpje zien op je kaart. Vanaf morgen kun je mee gaan doen met deze nieuwe uitdaging. We zijn benieuwd naar jullie ideetjes en creaties! We laten vandaag als voorbeeld een kaart zien met een winters dorpje. Huisjes en het kerkje gebruikt om een winters dorpje te maken. Verschillende bomen en twee lantaarns erbij, zo werd het een gezellig geheel. De tekst 'warme winterwensen' erbij gestempeld en klaar was onze voorbeeldkaart. Morgen laten we nog een voorbeeldkaartje zien voor de uitdaging, vanaf dan kun je ook meedoen op het blog van 52 weeks to christmas. 
Vanavond komen we bij jullie langs eerst een oppasdag...

Fijne dag , Lieve groetjes, Merit en Annemarie

22 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het gezellige winterse dorpje erop
    wat een leuke thema hebben jullie gekozen
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie Dies zijn er gebruikt in prachtige kleuren. Leuke uitdaging, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart dames ,
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een supergezellig straatje in de winterse kerstsfeer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Merit,
    Jullie maakten een super mooie kaart in deze winterse kleuren.
    Het is een leuke uitdaging! Ik heb wel wat liggen wat ik nog nooit gebruikte en wat nu van pas gaat komen. Krijg ik er van jullie een pakketje tijd bij om ze te maken?
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaa ja Nancy wij zijn ookmopzoek naar een winkeltje met "TIJD", zodra ik het gevonden heb laat ik het je weten...
      liefs Annemarie en Merit

      Verwijderen
  6. Wat hebben jullie een mooi straatje gemaakt met de huisjes en de kerk. Hele mooie kaart is het geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige voorbeeldkaart hebben jullie gemaakt voor de nieuwe challenge en ook een leuk idee.
    roetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wonen jullie in een gezellig straatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart en wat een leuke challenge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is heel wat werk om alles uit te stansen en op te plakken maar het is een mooi straatje geworden. Leuke challenge en een toffe inspiratie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt Merit!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart in mooie kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig straatje hebben jullie gemaakt.
    Leuke challenge!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke uitdaging, Annemarie en Merit. Ik moest er wel even over nadenken, maar ik zie dat een winters dorpje of huisje ook mag. Dat is mooi, daar heb ik nog (oude) plaatjes van liggen. Ik had voor vandaag maar een kerst versierd huisje gezocht 😊
    Jullie maakte een gezellig winters tafereel.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh heel leuk zeg. Dit winterse straatjr. Heel tof bij dat lichtblauw.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk bedacht! Ik heb al een idee!!
    Jullie voorbeeld is geweldig. Heel mooi in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt om ons te inspireren voor de volgende challenge
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk thema, jullie hebben al een gezellig straatje gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi straatje heb je gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.