Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een kaartje voor een nicht, die haar eigen woning heeft gekregen, alle nichtjes die hebben de studie's erop zitten en gaan van studenten woningen naar hun eigen stekkie's...
Al heel oud MD papier gebruikt geen idee hoe het heet, lagen nog wat losse velletjes van...en liggen er nog veel meer...moet echt een op.
Soort huiskamertje gemaakt met leuk geruit behangetje een plint en een lief vloertje....
Het leuke trappetje weer eens gebruikt, leuke potjes en plantjes erop, de letters HOME.
Ernaast nog een pot met een flinke cactus en een leuk lantaarntje...
Kaartje eraan met "new"en een sleuteltje erbij....
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Geweldige kaart! Dat trappetje blijft ook leuk. En wat een enig detail, dat ieniemienie sleuteltje!
BeantwoordenVerwijderenGroetnis Nynke
Zo leuk weer.
BeantwoordenVerwijderenHet is net echt een gezellig hoekje, misschien breng je jullie nichtje wel op een idee met deze kaart.
Ze zal er in ieder geval blij mee zijn denk ik.
Heey Annemarie en Merit,
BeantwoordenVerwijderendat is een mooie verhuiskaart geworden. Leuk om dat oude trapje en plantjes weer op een kaart te zien.
Groetjes Femke
wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltjes met het trapje en de plantjes
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Wat een mooi kaartje met die gezellig ingerichte kamer.
BeantwoordenVerwijderenSuper leuke kaart !!!
BeantwoordenVerwijderenEen heel knusse kaart, mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenAltijd leuk voor een eigen stekkie, vind ik. Dat trapje van MD is zo leuk!
BeantwoordenVerwijderenOh wat leuk zeg!! En dat ruitjespapier is gewoon nog steeds super leuk.
BeantwoordenVerwijderenEn dat trapje blijft tof.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Mooie gezellige kaart met het leuke trapje . De plantjes staan er mooi op. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderen