Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een eenvoudig vlug klaar kaartje, voor onze nicht die ook op zichzelf is gaan wonen... Niet te veel toerelantijntjes...heel strak en eenvoudig, ik heb papier van SU gebruikt een plant uit design papier geknipt en opgehoogt... de tekst uitgeprint (inkt bijna op) maar de kaart moest weg!!
Ik loop gruwelijk achter met allerlei kaartjes, die tuin daar zit ik nu bijna alle vrije tijd, kan ook wel aan een blogpauze....maar ik vind het ook niet leuk als mensen die nu jarig, niet fit, ziek of iets feestelijks baby, nieuwe woning geen kaartje krijgen... En ik maak ze even snel tussen de bedrijven door, vergeet ze ook vaak op de foto te zetten, maar ach vooruit als ze dan maar aankomen...
Deze is geariveerd, we gaan binnenkort eens even een kijkje bij haar nemen...
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

Hey Annemarie,
BeantwoordenVerwijderenDeze is super leuk geworden, lekker eenvoudig maar het plaatje klopt helemaal!
Geniet van het 'in-de-tuin-werken'! Hier hebben we een lekker eenvoudige tuin omdat we geen van beiden groene vingers hebben. Onze mooie lounge maakt het dan weer helemaal gezellig!
Liefs,
Nancy
Ik hou van strak en eenvoudig en vind dit dus een superleuke kaart! Het designpapier klopt en de plant past perfect. Er kunnen hier wel wat verhuiskaartjes bij in de voorraaddoos, dus dit idee neem ik mee!
BeantwoordenVerwijderenGroetnis Nynke
Is prima Nynke, veel knutselplezier.
Verwijderenwat leuk is deze geworden ! mooi kaartje
BeantwoordenVerwijderengrtjs, martina
Je kunt niet alle ballen in de lucht houden en deze 'simpele' kaart is maar wat leuk geworden en daar gaat het toch om?
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
wat een mooi kaartje met de mooie plant en wat leuk papier met de stenen erop, leuk tafereeltje, ik hou van simpel
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Wat een originele verhuiskaart!
BeantwoordenVerwijderenSnel klaar kaartje of niet, het is in ieder geval heel leuk!
BeantwoordenVerwijderenLekker genieten van de andere mooie dingen om je heen.
Een hele leuke frisse verhuiskaart. Gaaf die muur , maakt het lekker stoer vind ik.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Wat leuk bedacht zo met de tekst.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
Ik snap je helemaal! Is ook mijn filosofie: liever en eenvoudige zelfgemaakte kaart dan geen! En deze is heel leuk voor een eigen stekkie!
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi kaartje om naar iemand te sturen die gaat verhuizen
BeantwoordenVerwijderenSucces in je tuin
Groetjes Rina
Ja er is ook zoveel. De tuin roept hier ook. Maar wel lekker om af en toe nog een paar kaartjes te maken. Leuk deze!!
BeantwoordenVerwijderenFijne week!!
Groeten van Femminde