zaterdag 18 augustus 2018

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!


Goedemorgen lieve bloggers, 

Er komen helaas niet zoveel reacties van onze kant, sorry daarvoor! 
Jullie wel bedankt voor de trouwe bezoekjes en reacties op onze blog. 
Ik ben druk met werk en het huishouden hier thuis haha. Mams geniet heerlijk samen met pap van hun vakantie. Zijn veel aan het wandelen samen, af en toe komen er foto's voorbij van de wandelschoenen. Dus die genieten volop! 
Ik probeer af en toe wel even tijd te maken voor een blogrondje en probeer dan ook een reactie achter te laten. Dat wordt vast weer anders als al de vakanties weer voorbij zijn! 

Vorige week las ik dat Larissa bijna ging trouwen (dit was ondertussen gisteren). Mams en ik hadden al eerder gezegd tegen elkaar dat we niet moesten vergeten om een kaartje te sturen. 
Dit was dus bijna wel het geval, gelukkig las ik het toevallig twee dagen geleden nog op haar blog. En kon het kaartje nog op tijd op de post richting het getrouwde stel! 
Dit kaartje hadden we al eventjes geleden gemaakt, maar nog niet op de blog geplaatst. 

Alle spulletjes die we gebruikt hebben voor dit kaartje zijn van Stampin Up. 
Hiermee een huwelijks kaartje gemaakt, dat gaat goed met die leuke harten! 

Larissa van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. 
Geniet van elkaar! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

17 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke trouwkaart is het zo geworden met die harten!

Creaellenknutselsite zei

mooie kaart is het weer geworden leuk met die harten
groetjes ellen

Irene zei

Bloggen is leuk maar géén moeten Merit, er zijn nog zo veel andere dingen te doen en af en toe is óók héél gezellig (en wat mij betreft meer dan genoeg!).
Fijn dat je ouders genieten, jij succes met álles en rustig aan hoor! Leuk en lief kaartje met de harten!

XxIrene

Eri zei

Leuke kaart hebben jullie gemaakt voor het pas getrouwde stel.
Groetjes, Eri

Caroline zei

Leuk kaartje! Fijn dat je ouders zo genieten.
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een leuke kaart voor Thom en Larissa! Je kunt ook niet heksen, Merit. Alles komt nu op jou neer, en moeders maar lekker wandelen (gelijk heeft ze hoor, is een grapje).
Fijn weekend.
xxx Margreet

Chantal zei

Hele mooie kaart, leuk het gesteepte hart.
Groetjes, Chantal S

GerJanne zei

Leuk kaartje!! Heel mooi voor Larissa en Thom. Lief dat je hun een kaart stuurt.

Gina zei

Prachtige CAS-trouwkaart! Heel mooie hartjes! Groetjes, gina

Danielle zei

Ik kom ook niet aan bloggen toe en maar af en toe aan reageren, maar ach zo’n periodes hebben we allemaal zo nu en dan ;-) Dit kaartje is leuk!! Mooie kleurtjes en stoer en lief tegelijk!

Colien zei

Heel mooi kaartje, gave stijl!
grtz.Colien

Mariken zei

Jullie kaartje heb ik al in het echt gezien, zo mooi! Al die post, echt genieten voor ze!
Fijne zondag!

Nicolette zei

Mooie strakke kaart!
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Mooie is jullie kaart geworden!! Lekker strak.
Fijne week en succes met je huishouden!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Wat een gave huwelijkskaart is dit! Lekker stoer en niet te ingewikkeld, hou ik van.

Jantine zei

Mooi kaartje voor Thom en Larissa!
Leuk gedaan.
Groetjes,
Jantine

Mizi Margueron zei

Hallo, mijn naam is Rosalie Noah ik kom uit Rotterdam, maar ik verhuis met mijn man naar Waterton Lakes National Park Canada. De woorden kunnen niet verklaren hoe opgewonden ik ben voor het herstel van mijn gebroken huwelijk en nu is mijn man volledig terug nadat hij mij en onze kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. We zijn zeven jaar getrouwd en tijdens ons huwelijk hebben we een serie gevechten gehad die ons hielden totdat hij eindelijk met mij en onze kinderen vertrok en naar Australië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. hij blokkeerde alle communicatie, hij maakte ze ongeldig. Ik leerde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen leerden dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen voor mijn kinderen sterk te zijn, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen, ik was verteerd door verdriet en pijn omdat ik echt van hem hield. Elke dag en nacht denk ik aan hem en ik zou altijd willen dat hij met me terugkwam, ik werd letterlijk gek en had een goddelijke interventie nodig, dus vertelde ik al mijn problemen aan een vriend van mij die eens soortgelijke uitdagingen in haar had huwelijksleven. Ze verwees me naar een zeer krachtige man naam DrIgbinovia. Ze zei dat hij de enige reden was voor het geluk dat ze tot nu toe genoot. Drigbinovia kan helpen, verbroken relaties zei ze dat ik hem moest proberen. Ik nam contact met hem op via zijn e-mail adres (doctorigbinovia93@gmail.com) en hij gaf me instructies over wat te doen en dat deed ik ook, daarna deed hij een liefdesbetovering voor mij. Tot mijn grote verbazing, na drie weken, belde mijn man me en vertelde me dat hij ons net zo veel miste als de kinderen, ik was zo verrast, mijn hart was vervuld van vreugde en opwinding en ik begon mijn tranen te verduisteren. Hij verontschuldigde zich voor zijn fout en verontschuldigde zich voor de pijn die hij me en de kinderen had aangedaan. Zo kwam hij met veel liefde en vreugde bij ons terug en vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen. Dankzij Drigbinovia is hij een zeer krachtige man, dus besloot ik mijn verhaal te delen omwille van die vrouwen en mannen die hebben meegemaakt wat er is gebeurd. Ik wil dat je weet dat er een oplossing is. Drigbinovia is de oplossing, een echte en krachtige tovenaar die bad omdat hij lang leefde om vrouwen en kinderen te helpen in tijden van pijn. En het heeft ook spreuken voor het genezen van hiv, kanker, etc of WhatsApp hem via +2348144480786 GOED GELUK.