dinsdag 21 augustus 2018

Babykaartjes



Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag twee babykaartjes op de  blog. 
Deze kaartjes hebben we al een tijdje geleden gemaakt, maar zijn nog nooit op de blog geplaatst.
Het zijn twee dezelfde kaartjes geworden, één in het blauw en de ander in het roze. 
Altijd weer handig voor in de voorraad bakken. 
Voor beide kaartjes design papier van Marianne Design gebruikt.  
Bovenin twee wolkjes en aan de zijkant van het plaatje een kaartje van kraft met daarop de tekst 'geboren' gestempeld. 

Afgelopen weekend een erg druk werkweekend gehad. Zaterdag overdag gewerkt en toen werd ik 's nachts uit mijn bed gebeld, had net een uurtje geslapen. Ben van half 1 tot half 4 's nachts bezig geweest. Toen snel naar huis om nog even te slapen.. want de wekker ging zondagochtend om 6 uur weer af en kon ik weer beginnen aan mijn ochtenddienst. Zondag ochtenddienst en avonddienst gehad en maandag moest ik ook weer een hele dag werken. 
Gelukkig vandaag en morgen vrij (mijn weekend haha) dus vanmorgen eerst even een beetje uitgeslapen. Vanmiddag nog even verder aan mijn toekan kaartje voor mijn oom en tante, want die moet vrijdag af zijn! 

Allemaal weer een fijne dag vandaag! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

12 opmerkingen:

Diny zei

Twee prachtige babykaartjes!
Groetjes Diny

Margreet zei

Twee schattige babykaartje, Merit!
Jeetje, wat heb jij hard moeten werken in het weekend! Lekker dat je nu weekend hebt en wat tijd heb om te knutselen.
Fijne dag.
xxx Margreet

Irene zei

Lieve kaartjes Merit en jeetje meis wat een pittig weekend, geniet er nu nog maar even goed van want het is bijna gedaan met het mooie weer als de berichten kloppen!

Liefs, xx Irene

Mariken zei

Wat zijn ze lief, deze twee kaartjes! En ff bikkelen zeg! Drukkkk!

GerJanne zei

Je kaartjes zijn ontzettend leuk! Ik heb ook nog knipvellen liggen. Binnenkort ook maar eens een babykaartje maken....
En ja, dat is niet fijn, wakker gebeld worden en dan de volgende dag een ochtend dienst. Dat proberen wij zoveel mogelijk te voorkomen. Ik maak dat rooster en het lukt me vaak wel, maar inderdaad tijdens vakanties is het niet altijd mogelijk.. Gelukkig heb je wat uit kunnen slapen.

Eri zei

Mooie babykaartjes Merit. Gelukkig kun je nu genieten van een paar vrije dagen, na zo hard werken.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een lieve babykaartjes zijn dit!

Renate zei

Jeetje, wat een hectisch weekend heb jij achter de rug. Je moet vast helemaal gesloopt zijn. Nu heb je lekker een paar daagjes om bij te tanken.
De kaartjes die je ons vandaag laat zien zijn echt 2 dotjes. Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.

Nelleke zei

Leuke kaarten. De moeite om te plaatsen. En niet te veel van dit soort diensten hebben, en lekker bijkomen deze dagen. Groetjes, Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wat een schattige babykaartjes het blijven leuke knipvellen met die babietjes van Eline.
Als jullie bij mij langs komen op mijn blog willen jullie dan weer even op volgen willen klikken ik heb nl een nieuw blog moeten maken omdat de oude niet meer werkte
groetjes ellen

Jantine zei

Hele leuke babykaartjes!
En dat is wel erg veel werken in een weekend... Sterkte.
Groetjes,
Jantine

Danielle zei

Ik dacht dat ik het druk had, net voor mijn vakantie.... vandaag elf uur op het werk geweest maar als het goed is kan ik vannacht wel gewoon slapen ;-) Leuk, deze babykaartjes!