donderdag 1 maart 2018

52 weeks to Christmas...reminderkaart zwart/wit + een andere kleur


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag het reminder kaartje voor de lopende challenge bij 52 weeks to christmas, zwart/wit + nog een kleur...je kunt vandaag nog de hele dag meedoen, en er is een hele mooie prijs te winnen, die door Colien ter beschikking is gesteld!!!
Dus doe gezellig nog even mee.

Ons kaartje is deze keer met rood afgewerkt, ook deze week weer met stampin up spullen.
Kom vandaag weer gezellig bij jullie op blogvisite, kijken wat ik allemaal weer voor ideetjes op kan doen, want met creatieve dip is nog steeds aanwezig hoor.......Deze kaart lag gelukkig al klaar.
Het wil maar niet lukken met kaartjes maken..jammer probeer het telkens maar er komt niets uit mijn handen.

Dan weer maar aan de wandel, maar wat is het koud.....mijn rondje zo lopen dat ik de open stukken voor de wind heb...brrr, en daarna snel naar binnen bij de kachel en een lekker warm bakkie.

En er staat een flinke pan snert op het vuur, heerlijk voor vanavond.!!


Fijne dag liefs Annemarie en Merit

28 opmerkingen:

Mariken zei

Het is zeker erg koud! Gisteren was de kachel kapot op school, het was maar 12 graden. Hoop vandaag op beter...
Tof kaartje, stoere kleuren bij elkaar. Fijne dag!

Je@net zei

Erg leuke kaart met deze kleurencombi!

Nancy Soetaert zei

Je kaart is heel mooi!
Fijne dag. Geniet van de wandeling straks!
Nancy

Sabine zei

Mooie kaart! En soms heb je periodes dat er weinig uit je handen komt. Geniet van je wandeling liefs sabine

Sarah zei

Bij mij ook rood en Su.
Deze is heel mooi! X

Gina zei

Wat een leuk kaartje met dat rood erbij ! Fijne donderdag ! Groetjes, Gina

Eri zei

Leuke kaart! Het blijft toch mooi dat zwart/wit met rood!
Groetjes, Eri

Creanita60.blogspot.nl zei

mooie kaart! Lekker warme snert met dit weer!

Jantine zei

Wat jammer dat je een creatieve dip hebt. Mijn ervaring is dat het wel weer terug komt, maar kan best een tijdje duren :-( Mij helpt het om dan met sketches of lift- of CASE-kaartjes aan de gang te gaan.
Dit is in elk geval een mooi kaartje, wie weet lift ik die ook wel een keer. :-)
Succes met je wandeling, ik ben vandaag toch maar met de auto op pad gegaan, nadat ik gisteren bijna bevangen was door de kou na fietsen tegen de wind in...
Fijne dag,
groetjes
Jantine

Monique zei

Wat een mooie kerstkaart!!
Ben ook al buiten geweest maar was de laatste keer vandaag...brrrr!
Fijne dag, liefs Monique

Enny zei

Een heel mooie kaart ! Ja, soms heb je geen inspiratie of motivatie, gebeurt mij ook hoor ! En het is bitter koud en stormwind, en ook wat sneeuw..... :( Maar nu is het binnen reuze gezellig ! Geniet straks van je snert, lekker ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Gaaf zeg, een kerstkaart in deze leuke, stoere kleurencombinatie!

Margreet zei

Ondanks je dip heb je er toch maar weer een gaaf kaartje uit weten te persen!
Jammer dat het zo koud is met wandelen...hebben wij ook last van en lopen zoveel mogelijk beschut.
xxx Margreet

Marijke zei

Wat en leuk kaartje weer dames! Mooi gedaan en die papiertjes op de achtergrond zijn ook leuk! Hopelijk komt de inspiratie weer snel. Veel succes, groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Zo ineens is de dip weer over en barst je weer van de ideeën, hihi komt wel weer goed hoor! Je/jullie hebben evengoed een prima voorbeeld voor op het challenge blog, hum alle twee een dip?! whaha
xx Gerie

Epie zei

Mooie strakke kaart hoor , stampitup heeft toch
van die prachtige materialen . Hier ook frisjes !!
maar ben er toch ook lekker uit geweest ,zonnetje wwauw
Fijne dondederdag , groetjes van Epie

Nicolette zei

Heel mooi, en ik hoop dat je inspiratie snel weer terug komt.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mmmm yummie, snert...lekker ;p Je kaart is ook leuk vind ik. Grappig dat je er pailettenband als lint hebt gebruikt. Vlogen de pailletjes er niet af toen je ging knippen? Ik zal duimen dat je creatieve dip snel over is, volgens mij hebben we er allemaal wel eens last van...komt goed :)
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Lekker strak kaartje Annemarie maar wat jammer dat je nog steeds in de dip zit, ook Merit kan je er niet uit helpen of allebei geen inspi meer?? Wie weet komt het goed als deze vreselijke kou weer weg is maar dat jij nog gaat wandelen....ik sta paf!!!!

xx Irene

SylS creaties zei

Prachtig kaartje! En eet smakelijk van de snert!
groetjes,
Syl

lenywim35 zei

Mooie kaart. Ik wandel nog maar niet mee. Te koude wind. Ben zovatbaar. De longen kunnen die koude wind niet aan. Al zo vaak een longontsteking gehad. Nu ik in die kou niet naar buiten ga, is het al anderhalf jaar geleden. ook nauwelijks bronchitus gehad.
Ontzien, zei mijn Moeder altijd.
En ik weet nu, dat ze gelijk had.
grts leny

Marja zei

Mooi dat zwart met rood!
Vervelend dat je inspiratie nog steeds weg is...hier is het ook wel is weg maar nooit voor lang.
Groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Het is echt bitterkoekjes, ik kom ook zo weinig mogelijk buiten
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuk met dat rood erbij
Ansx

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
Mooie combi !!!!

groeten Ineke

Colien zei

Hele mooie, stoere kerstkaart!
grt Colien

Angelique zei

Mooie strakke kerstkaart in een mooie kleurencombinatie. Hopelijk loopt je hoofd weer snel over van de creativiteit. Dapper om met dit weer toch te gaan wandelen, ik ben toch maar binnen gebleven.
Lekker nog even al jullie vorige kaartjes bekeken, ik ben altijd zo weg van de muizenkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een leuke kaart. Hebben jullie gemaakt. . Soms heb je even wat minder inspiratie.... ik laat me dan ook even door ideetjes van anderen inspireren en dat helpt... succes met de inspiratie. Groeten Trijntje

Jolanda zei

Mooie kaart, ik hou van clean&simple. Ik hoop dat de creatieve flow snel weer terug komt.