donderdag 22 februari 2018

52 weeks to Christmas..challenge zwart/wit + een andere kleur


Goedemorgen op deze kerstkaarten donderdag, 
Vandaag is het alweer de laatste donderdag van de maand februari, wat gaat het snel hè! 
Dus dat betekend dat er weer een challenge van start gaat op de challengeblog van 52 weeks to Christmas. Deze keer heeft Colien de uitdaging verzonnen. 
De opdracht is: maak een kerstkaart in zwart/wit + een ander kleur. 
Wij hebben voor deze uitdaging het leuke design papier van Stampin Up gebruikt. 
Zwart/wit met de kleur groen erbij. 
In het midden van de kaart een fishtail gemaakt van design papier. 
Op de groene ovaal de tekst 'Merry Christmas' gestempeld en onder de ovaal een zilver foil snowflake van Stampin Up. 
Verder is het een vrij eenvoudig kaartje, maar soms hoeft er meer niet op. 

Kom je vandaag ook gezellig een kijkje nemen bij de andere voorbeeldkaartjes op de blog van 52 weeks to Christmas
En doe natuurlijk gezellig mee met de challenge: maak een kerstkaart in zwart/wit + een andere kleur

Fijne donderdag allemaal!
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

28 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kleuren en leuke materialen...geslaagd kaartje weer!

Eri zei

Leuke kaart is het geworden in deze kleuren!
Groetjes, Eri

Margo zei

Leuk gedaan ! Die metalen doily is mooi he !
Groetjes
Margo

Hetty P. zei

Leuke kaart !!
Zo mooi met de groene kleur erbij
Groetjes Hetty

Sabine zei

Leuke kaart! Mooi met deze kleur erbij liefs sabine

Sarah zei

Heel mooi. Toffe kleuren!

Mariken zei

Ha, hier groen erbij! Ik zie veel rood...maar groen is ook heel erg tof! Mooi kaartje!

Corrie zei

Mooie combinatie met deze kleuren, ik vind de kerstkaart prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

GerJanne zei

Hoi! Het is een heel mooie kaart en ik ga zeker meedoen. Leuke challenge! De ideeen begonnen meteen te stromen...
Ik zit nu aan de koffie en jullie zijn de laatsten voorlopig bij wie ik op bezoek kom. Nu weer aan het werk en dan straks verder de blogs langs. Ik kan daar gewoon echt van genieten, al die kaarten en creaties. Dat inspireert toch elke keer weer.....
Groetjes,
GerJanne

Jantine zei

Mooi met dat groen, dat knalt hier lekker van mijn scherm.
Leuke kaart weer, dames.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Ook weer een mooi kaartje! Leuk met dat groen! Mooi gedaan! groetjes Marijke.

Epie zei

Hele mooie combinatie van alles scrapgirls !!
Fijne ijsvrije dag van Epie

Ellen zei

Mooie kleur groen hebben jullie gekozen bij het zwart en wit. Ik hou wel van banners, staat goed. De zilveren sneeuwstorm achter de tekst maakt het af. Geslaagde kerstkaart!

Caroline zei

Superleuk kaartje! Mooi kleuren.
Groetjes Caroline

Gina zei

Superleuk dames ! En mooi met dit groen erbij ! Groetjes, Gina

Enny zei

Een prachtige kaart, mooi dat groen erbij, en die zilver ster is super! Groetjes, Enny

Marja zei

Leuke voorbeeldkaart hebben jullie gemaakt!
Groetjes Marja.

Irene zei

Die nieuwe challenge is superrr leuk en ik zit ook aan deze kleurtjes te denken........strak en leuk kaartje!!

xx Irene

Larissa zei

Wat een leuke kleurencombinatie. Heel mooi.
Dat zilver past er ook goed bij. Mooi papier ook.
Of te wel, een geslaagd kaartje!

Margreet zei

Ik vind kaartjes met zo'n grote banner in het midden altijd tof (al maak ik ze zelf eigenlijk best weinig). Verder hou ik ook van gestippeld papier. Het kerstboompjespapier is ook erg leuk, net als die grote sneeuwster.
Geslaagd kaartje dus!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart dames en leuk om groen met zwart-wit te combineren. Volgens mij heeft de meerderheid rood gekozen dus vind ik dit extra gaaf ;)
Lieve groetjes Miranda

Durvina zei

Wat was het weer gezellig vanmorgen ;)
Jullie kaart is super! Ik blijf het papier zo gaaf vinden ;)

liefs, Durvina

Nicolette zei

Leuke kaart in deze mooie kleuren.
Groetjes Nicolette

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje hebben jullie weer gemaakt met deze kleurenthema...het groen kleurt er zooooo mooi bij....KNAP gedaan weer....

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige kaart, heel mooi dat groen papier bij zwart en wit!
groetjes
Nancy

Colien zei

Mooi!!
grt.Colien

!neke zei

Mooi en leuk dat groen erbij !

groeten Ineke

Wendy Koorevaar zei

Hey deze had ik ook gemist zag ik, wat gaan jullie snel...haha!

Hij is heel gaaf zeg, ik vind deze kleuren ook zo leuk bij elkaar en een mooi strak ontwerp ook.

Fijne avond!!

Liefs,
Wendy