zondag 21 januari 2018

Welcome little one


Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag een lief, schattige baby kaartje voor op de blog.
Dit kaartje maakten we al een tijdje geleden voor Linda.
We wisten natuurlijk al dat het een meisje werd, dus we konden alvast beginnen met roze!
Ook weten we dat Linda van katten houdt. Dus ons idee was zo geboren, dat werd een katje voor in de wieg hihi. Het papier voor dit kaartje is van de action, lekker vrolijk.
Onderop de kaart de lieve tekst 'welcome little one' gestempeld en het kaartje was klaar om op de post te gaan naar de lieve Zoë!
We hopen dat alles goed gaat en ze lekker mogen genieten van elkaar.
We wensen je een fijne tijd met je gezinnetje Linda!

Vandaag nog lekker genieten van mijn vrije weekend.
Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht had ik nog bereikbare dienst na mijn avonddienst en jawel om 02:30 uur ging de Nokia tune af. Moest ik na 3 uurtjes slapen weer uit mijn lekkere warme bedje de kou in. Ruim een uur bezig geweest, weer snel naar huis terug mijn bedje in. Heerlijk als je dan het weekend vrij hebt en lekker rustig aan kan doen!
Misschien vandaag nog even aan de knutsel en dan maandag weer aan het werk.

Met dit kaartje staan we in de top 3 bij A gem of a challenge!


Allemaal nog een fijne zondag vandaag.
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

14 opmerkingen:

Je@net zei

Lief babykaartje is het geworden.
Gefeliciteerd met jullie topplaatsje en een fijne zondag gewenst!

Gina zei

Leuk babykaartje ! Leuk accent met het poesje. Gefeliciteerd met jullie Top3 notering! Groetjes, en fijne zondag, Gina

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! leuke creatie
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei


Erg leuk en vrolijk kaartje met deze kleuren ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Caroline zei

Een schattig kaartje en leuk om een katje in het wiegje te doen. Gefeliciteerd met jullie winnende kaartje, zo leuk!
Groetjes Caroline

Eri zei

Het is een schattig babykaartje geworden! Gefeliciteerd met jullie toppertje!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Wat een lief en origineel kaartje voor de geboorte van de kleine Zoë! Een kat in de wieg, das weer eens iets anders. Doet me trouwens wel denken aan een nestje katjes dat wij ooit gehad hebben toen de kinderen nog klein waren. Moederpoes had de poppenwagen van de meiden uitgekozen als kraambed. Was heel bijzonder.

Colien zei

Heel leuk kaartje voor Zoë! Hier ligt ook een kaartje klaar voor de komst van kleine Zoë (met beestjes) én een kaartje met een beestje in de wieg, hoe toevallig?! Je ziet ze komende week op mijn blog....
Proficiat met jullie kaartje in de top 3.
Geniet van de zondag, hopelijk kom je wat tot rust na zo'n gebroken nacht...
grtz.Colien

Linda Visser - van der Velden zei

Jaa wat een super leuk kaartje! Valt natuurlijk in de smaak hier: roze en poezen :) perfecte combi! Het gaat erg goed met ons en genieten volop! Groetjes, Linda

Mariken zei

Aah, wat een leuk en origineel kaartje voor Linda, helemaal passsend gemaakt voor haar, met de katten erbij! Tof!

Monique zei

Wat een schat van een kaart dames. Top gedaan!
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Hoi Merit,
wat en lief kaartje voor Linda. Enig!
EN ik ken het....zo'n gebroken nacht is niet fijn. Gelukkig had je wel een vrij weekend, kon je nog even bijkomen. Ik heb nu en morgenavond/-nacht achterwacht. Ben al gebeld en weer terug, hopelijk houd ik het in de nachten rustig...
GerJanne

Angelique zei

Heel lief en persoonlijk kaartje, mooi gedaan. Wat een superleuke, vrolijke kaartjes hebben jullie voor de Bugaboo challenge gemaakt. En het kaartje voor Suzan is zo schattig met het muisje in haar mooie jurk.
lieve groetjes Angelique

Nicolette zei

Wat een lief kaartje voor Linda. En jammer van je nachtrust, ik hoop dat je het hebt kunnen inhalen.
Groetjes Nicolette