dinsdag 21 november 2017

Hello there


Hallo lieve bloggers, 

We hebben vandaag een heerlijk knutseldagje gehad, ik was een dagje vrij!
We zijn zo ijverig bezig geweest dat we helemaal waren vergeten om nog een kaartje te plaatsen vandaag. Net moest de tafel opgeruimd worden, omdat we ook tussendoor nog even tijd moeten maken om een hapje te eten haha. Nog snel voordat we gingen eten even dit kaartje geplaatst. 

Een lekker winters kaartje op de blog vandaag, met de lieve ijsbeer. 
Voor het kaartje de paperpad van Echo Park 'I love winter' gebruikt. 
De leuke ijsbeer met zijn emmer vol vis is ingekleurd met de derwent coloursoft potloden. 
Onder de ijsbeer een grote fishtail uit design papier en daarop een kleine fishtail waar de tekst 'Hello There' op gestempeld is. Verder nog wat sneeuwvlokjes om de kaart af te maken! 

We staan in de top 3 bij Creatieve Sketchy Girls 

En ook in de top 3 bij Catch the Bug Challenge

Lieve groetjes en een fijne avond allemaal, 

25 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een leukerd!
Tof zo'n knutseldagje. Ik had vandaag een studiedag in Brussel over pensioenen, was interessant, met boeiende sprekers, niet altijd zoveel geluk.
Proficiat met jullie toppertjes!
Nancy

Ellen zei

Heerlijk zo’n knutseldag. Goed teken dat jullie het zo druk hadden, dat er bijna geen kaartje geplaatst werd ;-) De ijsbeer is enig, zeker met dat emmertje vis erbij. Gefeliciteerd met jullie top drie plekken, eervol en terecht. Fijne avond!

Mariken zei

Och, deze beer blijft een topper! Wat een geweldig leuk kaartje is dit geworden! En in de top 3, gefeliciteerd, dat is altijd gaaf! Fijne avond!

Hetty P. zei

Vrolijke berenkaart is het geworden
Zo leuk in het blauw
Groetjes van Hetty

Monique zei

Lekker hè, zo'n knutseldaggie. Ik was zo lekker bezig dat ik vergat de ovenschotel in de oven te zetten. Zodoende zijn we een uurtje later gaan eten.
Jullie kaart is prachtig! Mooie kleuren ook gebruikt.
Lieve groetjes, Monique

Sabine zei

Het is een hele leuke kaart! Mooi met die ijsbeer erop Liefs Sabine

Larissa zei

Wat een toffe beer staat daar te shinen op het kaartje.
Gezellig zo’n knutsel dagje. & gefeliciteerd met jullie top 3 plaatsjes, hebben jullie ook verdiend met die mooie kaartjes.

!neke zei

Helemaal leuk !!!

Je@net zei

Oooooh...wat een super leuke kaart is dit. Enig die beer en mooi papier ook erbij gebruikt.
Gefeliciteerd met jullie topplaatsje!

Eri zei

Weer een super resultaat van jullie gezamelijk knutseldagje. Gefeliciteerd met jullie top noteringen!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat heerlijk zo'n knutseldagje dat je bijna nog vergeet te eten!
Prachtig kaartje.....wat een mooie kleurtjes!
Groetjes Diny

Yvonne zei

Hele leuke kaart weer.
Heerlijk hè zo'n knutseldagje?
Ik heb regelmatig met een vriendin een knutseldagje, het zo fijn en gezellig.

Liefs,
Yvonne.

Renate zei

Kijk dan toch wat een geinig kaartje!!! Wat heerlijk om zo samen een dagje te kunnen freubelen. Als ik zo'n dagje heb,dan kan ik er soms zo van balen als ik alles moet opruimen, omdat er nog gekookt/gegeten moet worden.
Het afdrukje is zó mooi gekleurd, en het designpapier vind ik echt fantastisch.
Gefeliciteerd met jullie Top kaartjes.

-xies- Renate.

Sarah zei

Wat een leukerd! Xx

martina's kaartjes zei

wat een lief kaartje ! heel erg mooi winterse creatie is het geworden
grtjs, martina
x

Colien zei

Fijn zo'n knutseldagje, genieten! Dit kaartje is leuk, mooie kleurtjes en lieve beer!
grtz.Colien

Irene zei

Dáárom ben ik zó blij met mijn hobbykamer want die ziet er nu al weken uit alsof er een bom ontploft is hihi!
Keigaaf papier weer en zó leuk met die fishtails, wéér een toppertje girls!

XxIrene

Jantine zei

Heel leuk deze ijsbeer!
En heerlijk zo'n knutseldagje, waarbij je alles "vergeet". Jammer om de tafel op te moeten ruimen tussendoor :-)
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Geweldig kaartje....ik was zo dwaas om mijn hand naar hem op te steken...zó leuk vind ik je ijsbeer!
xxx Margreet

Nicolette zei

Wat is het dp leuk. En leuk om te lezen dat jullie zo gezellig bezig waren.
Groetjes Nicolette

Linda Visser - van der Velden zei

Erg leuke kaart!! Groetjes, Linda

Wendy Koorevaar zei

Wat heerlijk is dat zo'n knutseldagje he. De kaart is ook erg gaaf geworden en ik vind het winterpapier ook zo schattig.

Liefs,
Wendy

Jolanda zei

Geweldig kaartje, ik ben helemaal gek op deze beren van MFT!

Ellen zei

Leuk, winters kaartje.

groetjes, Ellen

Marja zei

Mooi winterskaartje met deze leuke ijsbeer!
Leuk dat jullie meedoen bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja DT.