dinsdag 24 oktober 2017

Fijne kerst...


Hallo lieve blogsters, vandaag weer maar eens een kerstkaartje, er moet een beetje vaart in komen want de tijd vliegt en ik heb er nog lang niet genoeg.......
Dit kaartje is gemaakt met het lieve papier van Marianne Design  "Eline"s Berry Christmas".
De sketch en het afdrukje zijn van Bugaboo, het afdrukje is ingekleurd met copics, en....ik heb mijn witte gelpen gebruikt en tot nu toe gaat het prima.
Voor de oplettende kijker...ik heb een creme kaart gebruikt (per ongeluk.... vannacht stiekem even wat geknutseld, kon de slaap weer eens niet vatten, en dan heb je toch minder goed licht haha..) zag het vanmorgen heb nog proberen om alles er af te halen maar dat wilde natuurlijk niet meer....
Dus maar zo gelaten...bij het papier is het zo gek nog niet maar het afdrukje knalt er zo uit...jammer.


Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

22 opmerkingen:

Sarah zei

Als je het niet had gezegd had ik het niet opgemerkt! Omdat je het rondje aan de rand bewerkte is het totaal niet erg. Heel tof kaartje.
Ik kocht het papier gisteren ook. Het is zo mooi!!!

Ellen zei

Leuke kaart! Sarah heeft gelijk, als je niks gezegd had, was het me echt niet opgevallen. Niet zo streng zijn voor jezelf ;-) Maar ik herken het wel, hoor! Hihi, had waarschijnlijk ook geprobeerd het te slopen. Wel balen als je de slaap niet kunt vatten.

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt, erg leuk met dit papier en deze stempel Liefs Sabine

Jantine zei

Hele mooie kaart. Vervelend dat je niet kon slapen. Maar als je me er niet op had geattendeerd, was me niet speciaal opgevallen dat je afdrukje op wit is en de rest op crème. Het valt echt niet zo op als je zelf denkt... (maar ik herken je kritische blik wel...)
Het is een heel schattig kaartje, door het plaatje en het mooie papier.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Mooie kaart Annemarie. En inderdaad als je niets gezegd had, was het niet opgevallen, ook al omdat er verschillende lagen ander papier tussen zit. Hopelijk slaap je vannacht wel.
Groetjes, Eri

Sylvia zei

Mooie kaart,Annemarie.Wat een leuk stempeltje.Valt niet op hoor dat kleurverschil.Als ik je verhaaltje niet had gelezen had ik het niet gezien :).Ik ben gelijk volger geworden.

Groetjes,Sylvia.

Larissa zei

Het is dat je het zegt, anders was het me niet opgevallen.
Je maakt super leuke kaartjes als je niet kunt slapen, maar ik hoop voor je dat je vanavond lekker kunt slapen.
Tof kerstkaartje!

Yvonne zei

Wat een schattige kaart weer. Net zoals de andere dames hierboven schrijven, het was me nog niet opgevallen hoor dat je kaart een ander kleurtje heeft.
Ik kan ook weleens niet slapen, maar heb nog nooit een kaart gemaakt 's nachts, hahaha.

Liefs,
Yvonne

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaart, ik vind het wit en crème ook geen probleem...
Slaap goed vannacht!
Nancy

Monique zei

Het was me niet eens opgevallen. Ik vind de kaart super zo. En het meisje staat echt in de picture en is mooi ingekleurd.
Ik hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen. Mijn dochter slaapt sinds de zomer zo'n 3 uurtjes per nacht. Ze is nu aan het eind van haar latijn. Vanmiddag aan de huisarts om een oplossing gevraagd.
Maar goed, morgen zet ik haar aan het knutselen, even creatief bezig zijn...wie weet verjaagd dat spoken.
Lieve groetjes, Monique

Caroline zei

Een heel mooi kaartje en ach, het kan prima hoor maar ik begrijp je frustratie haha.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Ha, je bent al net zo'n Piet Lutje als ik. Een crème kleurige kaart krijgt doorgaans bij mij ook geen spierwit afdrukje en ik zou net als jij staan te kijken als ik bij daglicht zou ontdoken dat het niet helemaal matcht. Maar ook ik zou het gewoon zo laten....een kniesoor....
Het is een leukerd en de stans van Actionis leuk, he? Ik vond hem ook nog.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Het was me niet eens opgevallen en vind het niet opvallen hoor!
Het is weer een leuke kaart!
Groetjes Diny

Rosina zei

Weer een heel leuk kerstkaartje ..en och dat overkomt mij ook wel eens...bij lamplicht zie je het verschil maar amper..en dat kan dat gebeuren..

Groetjes Rosina

Renate zei

Jij bent ook al zo kritisch op je eigen werk.
De cremekleurige basis kaart is niet storend. Voor mijn afdrukjes gebruik ik zelf nooit een witte achtergrond, altijd ivoorkleurig. Dan wordt het niet zo hard.
Je hebt je nachtelijke uurtjes wel heel goed benut. ;o)
Super leuk kaartje!!!

-xies- Renate.

Nicolette zei

Het was mij niet opgevallen hoor. Maar het misstaat niet. Heel erg leuk.
Ik hoop dat je vannacht beter hebt geslapen.
Groetjes Nicolette

Margreet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Margreet zei

Supergaaf kerstkaartje! Ik heb dat ook weleens en dan probeer is het wit wat zachter te maken door de randjes te distressen en wat verder door te trekken naar het midden. Maar ik vind het hier niet hinderlijk hoor.
Leuk dat je meedoet met de schets van Catch the Bug én ook nog met de Bingo challenge!
xxx Margreet

Angela zei

Wat vervelend dat je niet kon slapen..... mij was het creme niet opgevallen hoor :)
Vind je kerstkaart echt een beauty.... moet zelf ook nog flink aan de slag. Vrees dat het dit jaar veel gekochte kaarten worden ;(.
grt Angela

Jen Leeflang zei

An utterly adorable Christmas card! Thanks for joining us for Bugaboo Bingo this week - good luck in the draw! Please join us again soon.
luv
Jen L
Bugaboo DT

La Papera Gialla zei

Super-sweet card!
Thanks for entering our Christmas Card Challenge!
Monica - CCC DT

Ellen zei

Superleuk kaartje! En ik zag het niet direct hoor dat je een crème kaart hebt gebruikt. Snap wel je reactie, zou ik zelf ook hebben. Voortaan maar lekker in je bedje blijven of een stukje lezen, helpt bij mij meestal wel als ik een keertje niet kan slapen.

groetjes, Ellen